43736675a86855d1b1aa.jpg
Kids' Time to przegląd najnowszych osiągnięć branży i obowiązkowy punkt w kalendarzu każdej firmy

Jak sprzedawać zabawki online? Branża dziecięca w Sieci, czyli merytorycznie na Kids' Time

16 lutego 2018
Prelekcje i prezentacje dla producentów i dystrybutorów zabawek i akcesoriów dziecięcych poprowadzą m.in. Reyne Rice, Paweł Schmidt, Magdalena Daniłoś

IX Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME 2018 to nie tylko rekordowa liczba ponad 500 wystawców i przeszło 19 000 metrów kwadratowych. Oprócz najnowszych osiągnięć branży prezentowanych przez firmy
z 21 krajów na wszystkich gości targów czeka bogaty program wydarzeń towarzyszących.

Podczas wystawy odbędzie się, m.in. prelekcja Reyne Rice – światowej sławy amerykańskiej ekspertki i analityczki branży zabawkarskiej, na temat globalnych trendów na rynku zabawek i artykułów dla dzieci. Rene to specjalista w zakresie trendów, rzecznik i konsultant z 30-letnim doświadczeniem w marketingu produktów dla dzieci. Właścicielka ToyTrends, publikuje artykuły w ponad 60 krajach.
Paweł Szmidt , Business Development Manager z RMD Research, specjalista z ponad 20 letnim doświadczeniem, wprowadzi uczestników w zagadnienie nowych badań rynku zabawek w Polsce.  Dagmara Habiera, właścicielka  VM studio.pl, która od ponad 10 lat wspiera w rozwoju polskie i międzynarodowe marki oraz sklepy opowie o planowaniu działań marketingowych w sklepie. Sławomir Rajch, współtwórca strategii edukacyjnej Grupy Allegro,przedstawicicel Grupy Raben, odkryje tajniki logistyki w sklepie internetowym, zaś Marcin Mielczarek z e-zabawkowo podsumuje 10 lat prowadzenia sklepu z zabawkami online.

Bartosz Ulman z Navo Orbico podpowie jak konkurować w sprzedaży online, a Agnieszka Rutkowska z Think Kong wprowadzi zainteresowanych w problematykę funkcjonowania marek dziecięcych w obszarze social media. Do tematyki mediów społecznościowych nawiąże również Magdalena Daniłoś, ekspert z OFFON Agency która odpowie na pytanie jak video zmienia oblicze komunikacji oraz kampanii reklamowych w branży dziecięcej.

Gości targów zachęcamy do udziału w prezentacjach w dniach 21- 22 lutego w sali prelekcyjnej w hali H. Szczegółowa agenda dostępna jest na stronie www.kidstime.pl

 

(MB)