34070475852526460882.jpg
Turystyka i jej problemy będą jednym z tematów poruszanych w ramach II Międzynarodowych Targów Zdrowia i Urody "Health&Beauty"

Marka turystyczna jednym z tematów targów Health&Beauty

15 grudnia 2016
II Międzynarodowych Targów Zdrowia i Urody „Health&Beauty” rozpoczną w Targach Kielce dialog w temacie zdrowego i aktywnego trybu życia. Wśród tematów poruszanych w programie konferencyjnym targów pojawi się również tematyka ściśle związana z turystyką

Kwiecień w kieleckim ośrodku wystawienniczym mocno zaznaczy obecność targów w dziedzinie zdrowego i aktywnego trybu życia. II Międzynarodowych Targów Zdrowia i Urody „Health&Beauty”, które odbędą się od 7 do 9 kwietnia będą preludium do multisportowego święta jakim jest FIT Weekend 2017.

„Marka turystyczna – jak ją tworzyć, wzmacniać i komercjalizować? Turystyka prozdrowotna strategiczną specjalizacją polskiej gospodarki” to temat konferencji, jaka odbędzie się w ramach targów, a której inicjatorem jest ROT – partner targów. Dwudniowa konferencja obejmie część prelekcyjną oraz warsztatową. Budowa i upowszechnianie sieci terytorialnych marek turystycznych oraz dobre praktyki budowania takich marek to cele jakie stawiają sobie organizatorzy.

W gronie prelegentów i trenerów znajdą się eksperci i praktycy, posiadający wiedzę i doświadczenie w budowaniu sieci marek terytorialnych, w szczególności marki  turystyki prozdrowotnej.  

Tematyczny program konferencji:

  • Silna marka terytorialna - jak ją kreować?
  • Budowanie i rozwój sieci silnych marek turystycznych – studia przypadku, dobre praktyki.
  • Innowacje w turystyce, na przykładzie turystyki zdrowotnej i prozdrowotnej.
  • Jak roztoczyć skutecznie parasol marki nad terytorialnymi submarkami i tworzyć spójny komunikat?
  • Zarządzanie marką i współpraca  – skuteczne formuły formalno-prawne.
  • Pakiety turystyczne produktów sieciowych (oferta przyjazdowa i krajowa oferta touroperatorów).
  • Współczesne trendy w budowaniu rozpoznawalnej marki turystycznej, Polska wobec trendów.
  • Montaże finansowe oraz źródła finansowania dla produktów sieciowych w turystyce.

(MB)