93285125762737ab3ad9.jpg
Nagrodzone opakowania można oglądać w specjalnej galerii BEST PRIVATE LABELS PACKAGING podczas targów FUTURE PRIVATE LABELS 2016

Najlepsze opakowania marek własnych wybrano w Targach Kielce

16 czerwca 2016
„Biedronka” oraz „Piotr i Paweł” triumfowali w konkursie „Best Private Labels Packaging” podczas FUTURE PRIVATE LABELS

Trzy nagrody, spośród 6 kategorii konkursowych, przypadły dla Biedronki. Dwie  dla „Piotra i Pawła” – w tym ważna nagroda zwiedzających. Konkurs zorganizowano podczas kieleckich Targów Producentów Marek Własnych po raz pierwszy. Wśród 36 zgłoszeń w 6 kategoriach, najliczniejszą stanowiły te dotyczące „żywności”. Jury miało twardy orzech od zgryzienia.

Wśród wizualnej oprawy produktów dominował trend naturalności, a nawet pewnej elegancji i prostoty. Opakowania nadesłane na konkurs nie były krzykliwe, ani tandetne. Ciekawą grupę tworzyły produkty zgłoszone do kategorii innowacyjnych – produkty miały swoje drugie życie - po zużyciu  służyły na przykład jako zabawka, skarbonka.

Oto zwycięzcy „Best Private Labels Packaging”:

 

WYRÓŻNIENIE w kategorii: Beverages

Whisky Red Baron  - Red Baron Brand Support

 

ZWYCIĘZCA w kategorii Unusual Packaging

Dada Box Promocyjny na Pieluszki   - JERONIMO MARTINS POLSKA S.A


ZWYCIĘZCA w kategorii Personal Care

Linia Mydeł Linda   - JERONIMO MARTINS POLSKA S.A


ZWYCIĘZCA w kategorii Household

Ultra Perfume - JERONIMO MARTINS POLSKA S.A.


ZWYCIĘZCA  w kategorii: Food / Fresh to go

Produkt: Linia Czekolad   - Piotr i Paweł S.A.

 

Swojego zwycięzcę wybrali także zwiedzający – po raz kolejny doceniono opakowanie linii czekolad z sieci „Piotr i Paweł”.