21812555b1e39b592b7a.jpg
Dagmara Habiera, realizuje projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu. Podczas Fashion for Kids 28-29 czerwca podzieli się swoją wiedzą z uczestnikami wykładów i warsztatów.

Wszystko o Visual Merchandisingu w Targach Kielce

09 czerwca 2018
Dlaczego warto wziąć udział w targach Fashion for Kids? Bo nowe wydarzenie dla branży tekstyliów dziecięcych, organizowane w formule B2B to ciekawe wykłady i pomocne warsztaty.

Fashion for Kids – premierowe wydarzenie o charakterze biznesowym zostało stworzone z myślą o szeroko pojętnej branży tekstyliów dla najmłodszych. Podczas wystawy, która odbędzie się od 28-29 czerwca w Targach Kielce, nie zabraknie najnowszych kolekcji topowych marek szyjących dla najmłodszych, a także innych wyrobów tekstylnych: kocyków, poduszek czy akcesoriów.

Czym jest Visual Merchandising? Jak go zastosować, aby przynosił zamierzony skutek? Na te, i wiele innych pytań odpowie Dagmara Habiera, specjalistka z wieloletnim stażem w dziedzinie Visual Merchandisingu. Podczas premierowych Targów Kontraktacyjnych Odzieży i Tekstyliów Dziecięcych Dagmara Habiera z VM Studio poprowadzi dwa wykłady zatytułowane „Produkt i ekspozycja w świetle planowania działań marketingowych” oraz „Witryna - jak przyciągnąć klientów". Nie zabraknie także warsztatów dotyczących skutecznego zwiększenia sprzedaży przy użyciu produktów i ekspozycji.

– Visual Merchandising to prezentacja sklepu i jego towaru w taki sposób, by uzyskać uwagę przyszłych klientów. Tematami poruszanymi podczas wykładów będą, m.in. sposoby zarządzania ekspozycją na sali sprzedaży, w taki sposób aby klient mógł wygodnie i komfortowo dokonać zakupu, a z drugiej strony aby sprzedający mógł uzyskać lepsze wyniki sprzedażowe w krótszym czasie – tłumaczy Dagmara Habiera z VM Studio. – Będziemy mówić o witrynie, a także o planowaniu działań marketingowych w punkcie sprzedaży.

Dagmara Habiera, pracowała przy tworzeniu nowego wizerunku punktów sprzedaży marek np. Atlantic, mBank, Stara Mydlarnia. Prowadziła projekty związane z liftingiem sieci sklepów. Prowadzi projekt sklepowe rewolucje. Opracowywała standardy ekspozycyjne dla polskich i międzynarodowych firm. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze z zakresu Visual Merchandisingu. Realizowała projekty szkoleniowe, doradcze dla Magnat, Tchibo, Springfield, KappAhl, Mago S.A., Go Sport, Hard Rock Cafe, Pan Tu nie stał, Stara Mydlarnia, Real line, DTZ, Bioderma, Galeria Katowicka, mBank, Doktor Zdrowie SA, King Cross, Amoaena, Jubitom, Stara Papiernia czy Terpiłowski.

Szczegółowy program Fashion for Kids można odnaleźć na stronie Targów Kielce.

(PŚ)