IV Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE

FUTURE PRIVATE LABELS 2017 - o innowacjach w markach własnych

future private labels Konferencja, targi i cykl warsztatów o markach własnych tylko w Targach Kielce 25-26 października. Najbliższa edycja programu FUTURE PRIVATE LABELS 2017 przebiegać będzie pod hasłem innowacji, realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych. Nowością jest cykl warsztatów.  

FPL 2017 łączy targi producentów marek własnych, konferencję pełną ekspertów, także tych zagranicznych, oraz szkolenia i konkurs na opakowanie. Nowością jest cykl specjalistycznych warsztatów, który poprzedzi październikowe wydarzenie.

Ubiegłoroczne wydarzenie, w stu procentach poświęcone tematyce private labels, zgromadziło 800 specjalistów branży marek własnych - kupców i przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz projektantów opakowań. Konferencji z udziałem wielu zagranicznych ekspertów branży przysłuchiwało się 120 osób, a w warsztatach, mówiących o roli opakowania w produktach marek udział wzięło 60 osób. W Targach Kielce, drugim ośrodku wystawienniczym Europy Środkowo-Wschodniej zaprezentowało się 83 wystawców z 9 krajów: z Niemiec, Włoch, Litwy, Białorusi, Grecji, Węgier, Ukrainy, Czech oraz Polski.

future private labels

Future Private Labels to wiedza i wymiana doświadczeń

Ideą programu FUTURE PRIVATE LABELS w Targach Kielce jest tworzenie w Polsce wspólnej platformy wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń. Wydarzenie oferuje przegląd trendów oraz nowatorskich konceptów z całego świata. Cel organizacji FPL najlepiej sprecyzowali prelegenci ubiegłorocznej edycji.

„Ważne jest skupienie się na kierunku, w jakim zmierza rynek private labels w ocenie całościowej – dotyczy to zarówno sprzedawców, jak i firm, oferujących produkty pod marki własne – mówił w Kielcach Joao Ramos z Jeronimo Martins Polska. „Niezmiernie ważnym zadaniem dla firm jest zrozumienie istoty marki własnej, uwzględniając, między innymi, opracowanie odpowiedniego podejścia i zarządzania – dodawał Remy Medina z International Private Labels Consult z Holandii -  Dlatego wydarzenie FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach stanowi wartość dodaną dla każdego, kto pragnie rozwinąć działalność pod marką własną nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. ” Wśród panelistów i prelegentów ubiegłorocznej konferencji FPL znaleźli się: Maciej Ptaszyński – PIH, Maria Andrzej Faliński – POHID, Andrzej Wojciechowicz – FMCG Consulting, Honorata Jarocka z MINTEL oraz firmy PMR Consulting, Izmałkowa, Fenomen. Edycja 2017 zapowiada  się równie interesująco.   

Innowacje private labels w Targach Kielce

future private labels - Już nie tak dynamicznie jak w latach poprzednich, ale rynek marek własnych w Polsce wciąż będzie się rozwijał i umacniał – ocenia Dorota Kałowska, ekspert private labels Cobalt Spark i Polskiej Izby Handlu oraz koordynator programu FUTURE PRIVATE LABELS, realizowanego przez Targi Kielce. – Dlatego tak ważne jest, by ”trzymać rękę na pulsie” branży, śledzić nowe kierunki, trendy światowe. W tym roku, podczas FPL 2017 będziemy skupiać uwagę na innowacjach. Zarówno tych realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych.

W czasie FPL odbędzie się Wystawa Produktów Innowacyjnych segmentu FMCG. To możliwość zaprezentowania oferty producentów, a także przegląd działań sieci w zakresie wdrażania innowacyjnych rozwiązań asortymentowych.

Warsztaty  o opakowaniach dla marek własnych

Nowinką 4. FUTURE PRIVATE LABELS będzie cykl warsztatów, których zadaniem będzie praktyczna analiza tego, co stanie się w świecie marek własnych w niedalekiej przyszłości. Tematami warsztatów będą na przykład: „Opakowania marek własnych w kategorii „food i non-food” oraz „Opakowania marek własnych w kategorii „personal care&pharmacy”. Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich osób pracujących nad strategiami i projektami opakowań private labels.  Udział mogą wziąć także menagerowie marek własnych, kupcy, dostawcy, przedstawiciele studiów graficznych.

future private labels Jednym z nowych pomysłów organizatorów FUTURE PRIVATE LABELS 2017 są szkolenia z hasłem przewodnim: „Partnerska współpraca pomiędzy dostawcą a właścicielem marki własnej”.  Będą one dedykowane producentom, którzy chcą skutecznie rozwijać współpracę z sieciami handlowymi i dystrybutorami w zakresie produkcji marek własnych. Kwestie, jakie poruszy szkolenie to m.in.: strategiczna analiza gotowości przedsiębiorstwa do produkcji private labels, przygotowanie oferty handlowej, prezentacje oferty na targach i spotkaniach, rozmowy biznesowe. Mowa będzie także o roli dostawcy od procesu tworzenia marek własnych, po finalizację kontraktu i kluczowe aspekty prawne umów handlowych. Szkolenia prowadzone będą wyłącznie przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu relacji handlowych i strategii private labels, pracujących zarówno w sieciach, jak i u dużych dostawców produktów pod marki własne.     

Już po raz drugi w Kielcach zostaną przyznane nagrody i wyróżnienia w konkursie na najlepsze opakowania marek własnych. Ubiegłoroczna edycja konkursu „Best Private Labels Packaging” zgromadziła kilkadziesiąt zgłoszonych produktów.

Zapraszamy na FPL 2017 do Targów Kielce 25-26 października.

Zobacz jak wyglądały ubiegłoroczne warsztaty opakowań: