konkurs best private label packaging

Opakowanie na medal!

 

Weź udział w konkursie Targów Kielce pod patronatem Packaging Polska

 

Nie od dziś wiadomo, że kupujemy oczami, dlatego pierwsze wrażenie, jakie wywiera na nas opakowanie produktu jest kluczowe. Właśnie dlatego opakowania stały się ważną częścią Future Private Labels, którym towarzyszyć będzie konkurs Best Private Label Packaging.  

 

Misja Konkursu

Konkurs organizowany jest w celu polepszania wizerunku marek własnych poprzez promowanie dobrej jakości w zakresie projektowania i produkcji opakowań marek własnych.

 

Dla kogo

Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały opakowania dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele.

 

Kategorie Konkursowe

  1. Personal Care Products (kosmetyki, środki higieniczne takie jak mydła, szampony, odżywki, dezodoranty, balsamy do ciała, a także wkładki, chusteczki, papier toaletowy, chusteczki nawilżane etc.)
  2. Food / Fresh to go (Opakowanie dla żywności, w tym żywności gotowej od razu do spożycia)
  3. Beverages (Opakowanie dla napojów, w tym napojów suchych (np. herbata))
  4. Household Products (Opakowanie środków czystości oraz środków do pielęgnacji domu, samochodu itp.).
  5. Unusual Packaging (Nietypowe opakowanie, np. typu SRP, POS z tektury)
  6. Wybór publiczności (wytypowany podczas Targów Future Private Labels)

 

Kryteria oceny (w porządku malejącym)

  1. Zgodność projektu ze strategią / specyfiką produktu znajdującego się w środku – każdy zgłaszany projekt powinien mieć opis marketingowy, zawierający założenia do jego opracowania: do jakiej grupy konsumentów jest adresowany, jakie były założenie projektowe, po co ten projekt  powstał etc.
  2. Funkcjonalność opakowania, rozumiana jako jego poręczność i przyjazność dla konsumenta, oceniana w dwóch aspektach tj.:
    a. funkcjonalność rozumiana jako ergonomia (łatwość otwierania, zamykania, przechowywania produktu po otwarciu, spożywania produktu prosto z opakowania etc.)
    b. funkcjonalność warstwy informacyjnej (czy konsumentowi łato jest, patrząc na opakowanie, dotrzeć do wszystkich ważnych dla niego informacji, czytelny opis dodatkowych wartości samego produktu („z dodatkiem…”, „zawiera…”, „bez dodatku…”,  „bez… np. glutenu” etc.).
  3. Widoczność opakowania, rozumiana jako zauważalność opakowań w przestrzeni sklepowej, szybkie rozpoznawanie do jakiej kategorii produkt należy, zdolność do budowania ekspozycji.
  4. Design – jakość projektu opakowania, unikalność oraz ew. innowacyjność w tym zakresie, rozumiany jako własny styl, rozwiązania wykraczające poza średnią w danej kategorii o ile jest to zgodne z wcześniej zdefiniowaną strategią, opisaną pkt. 3.

 

Nagrody

  • Dyplom i medal Targów Kielce
  • Możliwość używania znaku zwycięzcy Konkursu w portfolio
  • Ogłoszenie zwycięzców na uroczystym bankiecie podczas targów Future Private Labels 15.06.2016 r.
  • Oznaczenie zwycięskiego produktu na ekspozycji zgłoszonych opakowań na wystawie w czasie wydarzenia Future Private Labels 15-16.06.2016
  • Publikacja wyników konkursu w aktualnościach na stronie internetowej Targów Kielce, na stronie wydarzenia www.markiwlasne.pl oraz na łamach Packaging Polska

 

konkurs best private label packaging

 

 

 

 

 

Zgłoszenia

- Termin nadsyłania zgłoszeń – 10 czerwca 2016, szczegóły w formularzu zgłoszeniowym.

- Zgłoszenie do konkursu jest bezpłatne!