Prelegenci

Magdalena Szot pmrMagdalena Szot - Analityk rynku handlu detalicznego. Specjalizuje się w tworzeniu publikacji na temat z tego sektora w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej (m.in. Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce 2016).

Redaktor newsletterów o handlu detalicznym w Polsce (PMR Retail Insight Poland, wcześniej pod nazwą Retail Update Poland) oraz w regionie Europy Środkowo Wschodniej (PMR Retail Insight Central Europe, uprzednio Central Europe Retail Update). Z wykształcenia socjolog.

 

 Jarosław-Frontczak pmrJarosław Frontczak  jest odpowiedzialny za opracowanie raportów na temat handlu detalicznego w Europie Środkowej i Wschodniej. 
Jest autorem publikacji zw. z tematyką: wyposażenia domowego, elektroniki użytkowej, centrów handlowych, handlu artykułami spożywczymi oraz rynkiem HoReCa. 
Jako niezależny specjalista, wielokrotnie cytowany w polskich i zagranicznych mediach. 
Absolwent finansów i bankowości na Uniwersytecie w Łodzi, studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów MBA w St. Gallen Business School oraz w Krakowskiej Szkole Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

 

 Dorota Kałowska Cobalt SparkDorota Kałowska - ekspert Polskiej Izby Handlu, Partner & Strategy Consultant COBALT SPARK)
Od 17 lat pracuje z Klientami z Polski, Niemiec, Rosji i USA w zakresie przygotowywania strategii marki oraz zarządzania wizerunkiem. Współpracuje także bezporednio z sieciami handlowymi pomagając w rozwoju marek własnych (m.in. Biedronka, Piotr i Paweł, Eurocash, Carrefour, Auchan, Leader Price, Ahold). 
Prowadzi liczne szkolenia i prelekcje na międzynarodowych konferencjach z zakresu projektowania i wdrażania strategii marki, zarządzania marką własną oraz efektywnego wykorzystania opakowań w marketingu. Wykładowca akademicki (Uniwersytet Vistula, Europejska Akademia Sztuk). Ekspert w panelu Jurorów PRIVATE LABELS AWARDS podczas IPLS Moscow.

 

 Karolina Liberka FENOMENKarolina Liberka - Business Development Manager - FENOMEM DIGITAL NATIVE'S AGENCY 
Od marca w zespole Fenomem jako Business Development Manager. Wczeniej 8 lat pełniła funkcje zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiedzialna jest za dobór kontentu, zawartość tematyczną, oraz działania promocyjne. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Mocno związana z tematyką kobiecej przedsiębiorczości, kilka lat działała w Stowarzyszeniu Aktywne Kobiety, gdzie pomagała rozwinąć skrzydła małym i rednim firmom. Regularna mentorka na warsztatach startupowych. Na których zajmuje się tematyka marketingu i komunikacji. Mówca na Tedx Kazimierz. Zaangażowana w temat działań marketingowych skierowanych do grupy 50 plus, seniorów. Prowadzi zajęcia z marketingu dla osób po 50 roku życia, które założyły własne firmy. Po godzinach biega, podróżuje i czyta... niezliczone ilości prasy i książek.

 

Marta Marcjanik izmałkowa consultingMarta Marcjanik - Senior Market Researcher & Analyst w Izmałkowa Consulting. Jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych oraz Instytutu Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadzi projekty badawcze dla klientów z branż FMCG, kosmetycznej, farmaceutycznej i bankowej. Do badań i analiz w codziennej pracy wykorzystuje wyłącznie techniki etnograficzne, w które wierzy na 100% od pierwszego projektu przeprowadzonego w ten sposób.

 

 

 

wojciech walczak MeltingPotStrategyCollectiveWojciech Walczak - założyciel i partner w agencji Melting Pot gdzie od 2012 roku zajmuje się doradztwem strategicznym, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategią komunikacji dla marek takich jak Hortex, ETX Capital, Vision Express, Dr Gerard, TVP, Cosmopolitan Twarda 2/4 czy A+E Networks.
Przez ponad 12 lat pracował jako strateg w dużych agencjach - PZL, FireFly Creation, Young & Rubicam. Doświadczenie zdobywał w pracy z Tesco, Allegro, Aviva, Bank BPH, mBank, Dębowe Mocne, Serenada.

 

Remy Medina iplc Remy Medina pochwalić się może 14-letnią kariera we francuskiej sieci handlowej Systeme U i holenderskim sojuszu zakupowym, którego siedziba mieści się w Amsterdamie.
W zespole zakupowym w Systeme U był odpowiedzialny za kategorię produktów do higieny osobistej oraz kategorię żywności świeżej poza grupą produktów mlecznych. Z powodzeniem założył i rozwinął organizację której zadaniem jest pozyskiwanie marek własnych dla Systeme U bezpośrednio w kraju pochodzenia.
W 2009 roku Remy przeniósł się do Holandii gdzie objął stanowisko kierownika zakupów dla AMS; pracował kolejno w kategoriach produktów piekarniczych, dań gotowych i owoców morza. Szczególne obszary wiedzy Remy odnoszą się do francuskiego rynku marek własnych, negocjacji cenowych i zarządzania przedsiębiorstwem wielokulturowym.

 

Honorata Jarocka mintelHonorata Jarocka  - Food and Drink - analityk w Mintel. Dołączyła do Mintel w listopadzie 2013 roku. Jej głównym obszarem badań i zainteresowań są kategorie związane z żywnością a w szczególności trendami zdrowego stylu życia a także innowacyjność produktów. Jej dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu badań rynku opiera się na analizie różnych sektorów branży FMCG w Polsce, w tym na rynku żywności, tytoniu, handlu, kosmetyków, chemii gospodarczej i środków do higieny osobistej, leków sprzedawnych bez recepty i suplementów diety a także produktów dla zwierząt. Poza ogromnym doświadczeniem na rynku badań, Honorata Jaroska ma również doświadczenie w zakresie marketingu i promocji zdobyte podczas parcy dla wiodących firm w Polsce, takich jak LPP i Oceanic oraz agencji reklamowych Tequila \ BTL (obecnie Tequila \ Polska). 

 

Joao Ramos jeronimo martinsJoao Ramos  - Dyrektor ds. Strategii Produktu w Jeronimo Martins Polska (Biedronka). Od ponad 10 lat jest odpowiedzialny za planowanie koncepcyjne i rozwój nowych produktów i marek. Doświadczony menedżer i ekspert ds. strategii online i offline, pracował w 6 krajach między innymi dla: Daymond Worldwide, grupy ActualSales oraz grupy Jeronimo Martins. W Jeronimo Martins Polska odpowiedzialny jest za strategię produktu, portfolio produktowe, badania rynkowe,  badania potrzeb konsumenckich oraz za projektowanie opakowań.