Prezentacje i prelekcje
Strefa prelekcyjna w hali H

 
Środa, 21.02.2018
 
  • 12:00 „Nowe Badania rynku zabawek w Polsce” – Paweł Szmidt, RMD Research
  • 12:30 Planowania działań marketingowych w sklepie w kontekście działań VM – Dagmara Habiera, VM Studio (z przyczyn obiektywnych prelekcja odwołana)
  • 13:30 Logistyka w sklepie internetowym – Sławomir Rajch, Grupa Raben
  • 14.00 Wnioski po 10 latach prowadzenia sklepu internetowego z zabawkami, Marcin Mielczarek, e-Zabawkowo
Czwartek, 22.02.2018
 
  • 12:00 Światowe trendy na rynku zabawek i artykułów dla dzieci – Reyne Rice, Toy Trend Expert (USA)
  • 12:45 Jak konkurować w sprzedaży zabawek online, Bartosz Ulman, Navo Orbico
  • 13:15 Marki dziecięce w social mediach, Agnieszka Rutkowska, Think Kong
  • 14:00 Jak video zmienia oblicze komunikacji oraz kampanii reklamowych w branży dziecięcej, Magdalena Daniłoś, OFFON Agency (z przyczyn obiektywnych prelekcja odwołana)

 Stan na 07.02.2018 - godziny mogą ulec zmianie.

Prelegenci 

Paweł Szmidt zdjęcie 09-2013 RMDlogo_full_s Paweł Szmidt - Business Development Manager – RMD Research obecnie odpowiada za odbudowanie panelu badawczego dla kategorii zabawek w Polsce. Wcześniej pracował w NPD oraz MEMRB International – na podobnych stanowiskach.  

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w dotyczące ilościowych badań rynków FMCG. Odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami oraz rozwój działalności firmy. W trakcie swojej pracy zawodowej był autorem niekonwencjonalnego wykorzystania panelowego badania rynku w specjalnych kanałach dystrybucji. Absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Prywatnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. 

habiera VMstudio_logo_1 Dagmara Habiera - Od 10 lat roku prowadzi firmę VM studio.pl wspierającą w rozwoju polskie i międzynarodowe marki oraz sklepy. VM studio prowadzi projekty doradcze takie jak konsultacje, audyty sklepów, audyty strategi, audyty sklepów projektów. Realizuje projekty szkoleniowe z zakresu efektywnego wykorzystania powieszchni handlowej oraz Visual merchandisingu dla partnerów handlowych, przedstawicieli handlowych, właścicieli sklepów i marek. Opracowała wiele standardów ekspozycyjnych dla sieci handlowych. Regularnie publikuje artykuły w Branża Dziecięca, Moda Intymna, Fashion Biznes, Moda Damska, Galerie Handlowe. Realizowała projekty szkoleniowe, konsultingowe i projektowe dla: Tchibo-sklepy, Galeria Katowicka, Leopardus, Jubitom, Doktor Zdrowie, Springfield, KappAhl, Big Star, Ambra, Recman, Go Sport, mBank, DTZ. Jest dyplomowanym trenerem biznesu. Opracowuje strategii Visual Merchandisingowe których celem jest wykreowanie efektywnego doświadczenia zakupowego.

Sławomir Rajch Grupa Raben Sławomir Rajch - Obecnie rozwija logistykę e-commerce w  Grupie Raben. Zależny i uzależniony od Internetu ambasador zakupów w Sieci. Do 2011 r. współtworzył strategię edukacyjną Grupy Allegro, ze sprzedaży internetowej przeszkolił ponad 20 tysięcy Polaków. Niegdyś doktorant Uniwersytetu Adama Mickiewicza w zakresie literatury średniowiecza, pasje badawcze kontynuuje w bardziej współczesnych obszarach.  Platonicznie kocha Klientów.

 

marcin_mielczarekjpg ezabawkow_logo Marcin Mielczarek - Absolwent Wydziału Stosunków Międzynarodowych Społecznej Akademii Nauk w Łodzi specjalność handel zagraniczny. Absolwent studiów na kierunku Zarządzanie w Społecznej Akademii Nauk, specjalność E-biznes i Marketing. Z branżą e-commerce związany od 2008 roku. Współtworzył a obecnie jest odpowiedzialny za rozwój sklepu internetowego e-zabawkowo.pl – jednego z czołowych sklepów z zabawkami i artykułami dla dzieci w internecie . Prywatnie entuzjasta nowych technologii, miłośnik zwierząt.

 

sm_Reyne_Ricev1 Reyne Rice -  Reyne Rice - ekspert / analityk branży zabawkarskiej. Specjalista w zakresie trendów, rzecznik i konsultant z 30-letnim doświadczeniem w marketingu, badaniach i analizie  branży zabawkarskiej, technologii, rozrywki i licencji produktów dla dzieci i młodzieży. Reyne opracowała produkty i rozwiązania dla mediów, konsumentów, stowarzyszeń branżowych, sprzedawców, producentów, licencjodawców i firm rozrywkowych. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje pracę jako konsultant ds. marketingu, eksperta i konsultanta strategicznego w zakresie trendów dla międzynarodowych stowarzyszeń branżowych, Mattel, NPD Research Group, Ogilvy & Mather i innych firm.Od ponad dekady Reyne, jako międzynarodowy dziennikarz publikue artykuły w ponad 60 krajach Ameryki, Europy i Azji. Jest często zapraszana jako wiodący mówca na wydarzenia branżowe w USA i na międzynarodowe konferencje. Od 2003 Reyne prowadzi własną formę konsultingową - ToyTrends. 

 

 

navo-orbico IMG_0714 Bartosz Ulman - Z branża zabawkarską związany od 2004 roku. Jako jeden z pierwszych uruchamiał w Polsce model sprzedaży online B2B. Posiada długoletnie doświadczenie we współpracy z rynkiem e-commerce, tradycyjnym oraz siecowym.  Absolwent studiów MBA, obecnie Toys Bussines Menager w firmie Navo Orbico. 

 

rutkowska logo-thinkkong Agnieszka Rutkowska  - Head of Social Media @ Think Kong; specjalista ds. mediów społecznościowych, 6 lat w Think Kong, 12 lat doświadczenia w mediach. Odpowiedzialna za koordynację wielu międzynarodowych kampanii Social Media, ze szczególnym uwzględnieniem działań sprzedażowych. W portfolio obsługiwanych klientów Think Kong znajdują się m.in. Tommee Tippee, Whisbear, Triumph, Coca Cola, Nestle. 

 

daniłoś offon Magdalena Daniłoś – CEO w OFFON Agency, ekspert w zakresie komunikacji video marketingowej. Niegdyś dziennikarz, następnie praktyk marketingu. Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu. Szkoleniowiec, wykładowca akademicki oraz opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress.