fpl rejestracja

FUTURE PRIVATE LABELS 2017 - o innowacjach w markach własnych

future private labels Konferencja, targi i cykl warsztatów o markach własnych tylko w Targach Kielce 25-26 października. Najbliższa edycja programu FUTURE PRIVATE LABELS 2017 przebiegać będzie pod hasłem innowacji, realizowanych przez właścicieli marek własnych, na poziomie produktów i nowoczesnych narzędzi strategicznych. Nowością jest cykl warsztatów.  

FPL 2017 łączy targi producentów marek własnych, konferencję pełną ekspertów, także tych zagranicznych, oraz szkolenia i konkurs na opakowanie. Nowością jest cykl specjalistycznych warsztatów, który poprzedzi październikowe wydarzenie.

Ubiegłoroczne wydarzenie, w stu procentach poświęcone tematyce private labels, zgromadziło 800 specjalistów branży marek własnych - kupców i przedstawicieli sieci handlowychproducentów private labels oraz projektantów opakowań. Konferencji z udziałem wielu zagranicznych ekspertów branży przysłuchiwało się 120 osób, a w warsztatach, mówiących o roli opakowania w produktach marek udział wzięło 60 osób. W Targach Kielce, drugim ośrodku wystawienniczym Europy Środkowo-Wschodniej zaprezentowało się 83 wystawców z 9 krajów: z Niemiec, Włoch, Litwy, Białorusi, Grecji, Węgier, Ukrainy, Czech oraz Polski.

Więcej


Aktualności

Producenci opakowań licznie reprezentowani podczas wystawy Future Private Labels 2017

Producenci opakowań licznie reprezentowani podczas wystawy Future Private Labels 2017

20.09.2017

Future Private Labels to wydarzenie poświęcone w całości markom własnym. Podczas FPL 2017 licznie reprezentowane są firmy zajmujące się produkcją opakowań, między innymi ArtPlast Polska.

Forum Dobrych Praktyk podczas Future Private Labels

Forum Dobrych Praktyk podczas Future Private Labels

14.08.2017

Nowy projekt dotyczący designu marek własnych wystartuje w Targach Kielce

Future Private Labels partnerem Forum Branży Mięsnej

Future Private Labels partnerem Forum Branży Mięsnej

22.04.2017

Już po raz czwarty w Warszawie odbędzie się Forum Branży Mięsnej, czyli spotkanie z najważniejszymi przedstawicielami rynku mięsnego. Do grona tegorocznych partnerów wydarzenia, które odbędzie się 26 kwietnia dołączyły targi Future Private Labels w Kielcach

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w Polsce

LIDL z kampanią marek własnych, jakiej nie było dotąd w Polsce

25.10.2016

Produkty spożywcze marek własnych sieć handlowa Lidl aktywnie promuje w telewizyjnych reklamach, jako równie smaczne lub lepsze niż wyroby znanych marek. To pierwsza w Polsce tego typu kampania, dotycząca private labels


Partnerzy targów

logo_pohid

logo_pih

logo_puig

     

 Współpraca:

logo_piotr_i_pawel logo_spolem logo_sggw
logo_pfpz logo_kph logo_kaufland
logo_intermarche logo_tesco  

Partnerzy medialni

banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner
banner