Do rozpoczęcia wydarzenia pozostało:

„Jak zbudować silną i wyrazistą markę przedsiębiorstwa pogrzebowego” - wykład z zakresu budowania marki przedsiębiorstwa i strategicznej komunikacji marketingowej.

necroexpo 2019 - silna marka

Data wydarzenia: 15 czerwca, godz. 14.45-16.15, Sala E3 – Organizator ACTAM COMMUNICATIONS.

 

Cele i korzyści z udziału w wykładzie „Jak zbudować silną i wyrazistą markę przedsiębiorstwa pogrzebowego”:

  • Uzyskanie wiedzy na temat budowania i wdrażania skutecznej strategii komunikacji marki (co musisz zrobić aby być widocznym na rynku ?) 
  • Poznanie nowoczesnych narzędzi marketingowych 
  • Uzyskanie wiedzy na temat tego jak pozyskać uwagę rynku i budować wizerunek zaufanego partnera ? 

 

Wykład poprowadzi Ziemowit Sosiński, właściciel ACTAM Comunications. Przedsiębiorca i twórca firm z branży reklamowej. Trener biznesu, coach, wykładowca, wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach. Korporacyjne doświadczenie w sprzedaży i budowaniu zespołów nabywał w międzynarodowej korporacji na wszystkich szczeblach - przedstawiciela handlowego, w handlu detalicznym i „key accounts”, a także na szczeblu Managera Sprzedaży. Ziemowit Sosiński jest współtwórcą, współwłaścicielem i managerem firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami. Zespół, który zbudował w założonej przez siebie firmie stał się pierwszym Oficjalnym Mistrzem Polski w Reklamie Tranzytowej 2010. Ekspert w dziedzinie reklamy tranzytowej, pedagog, specjalista Public Relations i Marketingu (tworzy strategie marketingowe i PR, buduje marki). Twórca autorskich programów szkoleniowych z dziedziny marketingu, komunikacji, projektowania procesów sprzedażowych, zarządzania, budowania wizerunku w biznesie itp. Praktyk zarządzania zasobami ludzkimi we własnej działalności oraz na szczeblu managera w korporacji międzynarodowej. Projektuje i wdraża procesy rozwojowe inicjujące i dynamizujące rozwój działów sprzedaży i kadry kierowniczej. Buduje skuteczne zespoły sprzedażowe.

 

Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY.

 

Zgłoś udział