Prezentacje i prelekcje

 
Czwartek, 23.02.2017
 
  • 12:00 Światowe trendy na rynku zabawek i artykułów dla dzieci – Reyne Rice, Toy Trend Expert (USA)
  • 12:45 Nowe oblicza sklepów dziecięcych – dr Maria Costa, Instytut AIJU (Hiszpania)
  • 13:30 Trendy w marketingu w roku 2017 - Magdalena Kordaszewska, Zabawkowicz.pl
  • 14.05 Bezpieczeństwo dziecka a zabawki, urządzenia i sprzęt dla dzieci, Paweł Zawitkowski
  • 14:40 Jak usprawnić logistykę w sklepie internetowym – Sławomir Rajch, Grupa Raben
  • 15:15 Bezpieczna zabawka: badania, certyfikacja, nadanie znaku CE - Joanna Janicka, Tomasz Marcinek, TÜV Rheinland Polska
  • 15:50 Uwarunkowania i  potrzeby rozwojowe dzieciaków – na co powinniśmy zwrócić uwagę projektując zabawki i sprzęt dla dzieci i organizując im przestrzeń do nauki i zabawy oraz codzienną aktywność, Paweł Zawitkowski
Piątek, 24.02.2017
 
  • 12:00 Sklep, który pomaga sprzedawać – Dagmara Habiera, VM Studio
  • 12:40 Możliwości Google AdWords - pozyskanie i zatrzymanie klienta wymagającego - Agnieszka Denis, Denis Marketing Consulting
  • 13:15 Trendy sprzedażowe przyszłości – Joanna Dudziak, Dudziak i Partnerzy
  • 14:00 Czy ten produkt jest zabawką? Klasyfikacja zabawek - Joanna Janicka, Tomasz Marcinek, TÜV Rheinland Polska
  • 14:40 "Facebook sprzedaje. Dowiedz się jak to zrobić!" - Jakub Bąkała, adfunnel.pl
  • 15:15 Profesjonalna obsługa klienta – Dagmara Habiera, VM Studio

 Stan na 12.02.2017 - godziny mogą ulec zmianie.

Prelegenci 

sm_Reyne_Ricev1 Reyne Rice-  Reyne Rice - ekspert / analityk branży zabawkarskiej. Specjalista w zakresie trendów, rzecznik i konsultant z 30-letnim doświadczeniem w marketingu, badaniach i analizie  branży zabawkarskiej, technologii, rozrywki i licencji produktów dla dzieci i młodzieży. Reyne opracowała produkty i rozwiązania dla mediów, konsumentów, stowarzyszeń branżowych, sprzedawców, producentów, licencjodawców i firm rozrywkowych. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje pracę jako konsultant ds. marketingu, eksperta i konsultanta strategicznego w zakresie trendów dla międzynarodowych stowarzyszeń branżowych, Mattel, NPD Research Group, Ogilvy & Mather i innych firm.Od ponad dekady Reyne, jako międzynarodowy dziennikarz publikue artykuły w ponad 60 krajach Ameryki, Europy i Azji. Jest często zapraszana jako wiodący mówca na wydarzenia branżowe w USA i na międzynarodowe konferencje. Od 2003 Reyne prowadzi własną formę konsultingową - ToyTrends. 

 

maria costa photo AIJU Maria Costa -Doktor nauk pedagogicznych, od 1992 szefowa Działu Badań Branży Dziecięcej w AIJU - Hiszpański Instytut Technologiczny Produktów dla Dzieci . Prowadziła wiele projektów badawczych w takich dziedzinach jak zabawki i zabawy, artykuły i technologie do pielęgnacji dzieci, styl życia rodziny, prognozowanie rozwoju rynku. Jest także autorką wielu artykułów, publikacji i książek poświęconych zmianom w społeczeństwie, rodzicielstwie, preferencjach dzieci, trendom w produktach i sklepach dziecięcych. Od 2001 roku zaangażowana w badanie panelowe z grupą 7000 hiszpańskich rodzin. Dzięki szerokiej wiedzy występuje jako konsultant w wielu firmach i instytucjach branży dziecięcej.

zawitkowski Paweł Zawitkowski - Fizjoterapeuta NDT-Bobath, specjalizuje się w terapii neurorozwojowej, oddechowej i terapii jedzenia. Konsultant Kliniki Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie oraz Poradni Diagnostyki i Terapii Neurologicznej „POLEK". Autor artykułów i publikacji na temat ruchowego i poznawczego rozwoju dziecka, w tym „Poradnika opieki i pielęgnacji małego dziecka", książki i filmu „Co nieco o rozwoju dziecka" oraz już trzech książek i filmów z serii „Mamo, Tato co Ty na to?". Od lat doradza rodzicom jak przez dotyk, ruch oraz zwariowane pomysły wspierać prawidłowy rozwój ich dzieci.

foto zabawkowicz Magdalena Kordaszewska - ekspert ds. produktów dla dzieci, Redaktor Naczelna serwisu zabawkowicz.pl, kanału na YouTube z oglądalnością 10 milionów miesięcznie, serwisu wyborrodzicow.pl; organizator Konkursów Zabawka Roku i Nagroda Rodziców. Skończyła Zarządzanie na UW i Psychologię pozytywną w edukacji i wychowaniu na Uniwersytecie SWPS.

 

Janicka Joanna tuv_rheinland_logotyp_poziom Joanna Janicka - Koordynator Sprzedaży Laboratorium Badawczego. Absolwentka Uniwersytetu przyrodniczego w Poznaniu o kierunku Technologia Żywności i Żywienia Człowieka. Od 4 lat związana z usługami analitycznymi oraz eksperckimi, od 2014 roku odpowiedzialna za rozwój nowych obszarów sprzedaży. Ekspert TUV Rheinland z obszaru produktów Softlines.

 

 

Tomasz Marcinek tuv_rheinland_logotyp_poziom Tomasz Marcinek - Specjalista ds. Certyfikacji Wyrobów Użytkowych w TÜV Rheinland Polska. Przedstawiciel jednostki certyfikującej w Komitecie Technicznych PKN ds. Artykułów dla Niemowląt i Małych Dzieci oraz Bezpieczeństwa Zabawek. Od 9 lat zajmuje się kontrolą oraz oceną zgodności wyrobów z wymaganiami norm i przepisów.  

 

  

Sławomir Rajch  Grupa Raben Sławomir Rajch - Obecnie rozwija logistykę e-commerce w  Grupie Raben. Zależny i uzależniony od Internetu ambasador zakupów w Sieci. Do 2011 r. współtworzył strategię edukacyjną Grupy Allegro, ze sprzedaży internetowej przeszkolił ponad 20 tysięcy Polaków. Niegdyś doktorant Uniwersytetu Adama Mickiewicza w zakresie literatury średniowiecza, pasje badawcze kontynuuje w bardziej współczesnych obszarach.  Platonicznie kocha Klientów.

 

Dagmara Habiera VMstudio_logo_1 Dagmara Habiera - Od 10 lat roku prowadzi firmę VM studio.pl wspierającą w rozwoju polskie i międzynarodowe marki oraz sklepy. VM studio prowadzi projekty doradcze takie jak konsultacje, audyty sklepów, audyty strategi, audyty sklepów projektów. Realizuje projekty szkoleniowe z zakresu efektywnego wykorzystania powieszchni handlowej oraz Visual merchandisingu dla partnerów handlowych, przedstawicieli handlowych, właścicieli sklepów i marek. Opracowała wiele standardów ekspozycyjnych dla sieci handlowych. Regularnie publikuje artykuły w Branża Dziecięca, Moda Intymna, Fashion Biznes, Moda Damska, Galerie Handlowe. Realizowała projekty szkoleniowe, konsultingowe i projektowe dla: Tchibo-sklepy, Galeria Katowicka, Leopardus, Jubitom, Doktor Zdrowie, Springfield, KappAhl, Big Star, Ambra, Recman, Go Sport, mBank, DTZ. Jest dyplomowanym trenerem biznesu. Opracowuje strategii Visual Merchandisingowe których celem jest wykreowanie efektywnego doświadczenia zakupowego.

 

Agnieszka Denis 2017 Agnieszka Denis  - Absolwentka dietetyki, zarządzania i finansów. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych domach mediowych, pracując zarówno przy projektach dla globalnych klientów korporacyjnych, jak i dla lokalnych start-upów. Pomaga markom kreować profesjonalny wizerunek w Internecie. Specjalizuje się w reklamie w wyszukiwarce i YouTubie: Google AdWords. Od ponad 7 lat związana z marketingiem on-line.

 

 

3S5A1985a dudzuak Joanna Dudziak - Mentor, mówca profesjonalny, konsultant i trener biznesu, wykładowca akademicki, negocjator i mediator sądowy, facylitator AL. Z zarządzaniem i edukowaniem innych związana od 2006 roku. Specjalizuje się w: sprzedaży, tworzeniu modeli biznesowych, zarządzaniu, wystąpieniach publicznych, personal&employer brandingu, zwiększaniu zyskowności przedsiębiorstw, mediacjach. Ma za sobą współpracę z ok. 500 firmami i ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych zrealizowanych w projektach. Nagrodzona nagrodami Polskie Lwice Biznesu oraz Wiktoria znak jakości Przedsiębiorstwa. Prywatnie zakochana w mężczyźnie swojego życia oraz szczęśliwa mama 2 synków. Jej motto biznesowe to: „Tylko głupi wie wszystko, mądry uczy się przez całe życie!”

 

Jakub Bakala adfunnel a4 Jakub Bąkała  - Analityk i strateg w zakresie mediów digital ze specjalnością w obszarze Social Media. Szerokie doświadczenie zdobył współpracując z takimi agencjami jak Socializer, Lubię to, Isobar, Carat, Vizeum, iProspect oraz Mediacom. Prowadził projekty dla największych marek ze wszystkich branż, zarządzając zespołem analityków.

Uczestnik konferencji Google Meet Experts oraz Facebook Performance Experts. Wygłosił prelekcje podczas Social Media Convent 2015 oraz podczas II edycji konferencji Video w Sieci magazynu Brief. Obecnie zajmuje stanowisko szefa strategii i wspiera klientów firmy adfunnel.pl.