Radca prawny, prowadzi praktykę w ramach indywidualnej Kancelarii Radcy Prawnego zorientowaną na kompleksową obsługę przedsiębiorców w sprawach administracyjnych, gospodarczych, cywilnych oraz prawa pracy. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa ochrony środowiska i gospodarki odpadami, w tym pojazdami wycofanymi z eksploatacji. Posiada wieloletnie doświadczenie związane z reprezentacją przedsiębiorców przed organami administracji publicznej. Współpracuje z organizacjami pozarządowymi w zakresie doradztwa prawnego oraz organizacji szkoleń.
Prelegentka na konferencji FORS, 10 kwietnia, sala konferencyjna Kappa
Dr Marta Bielawska
Specjalista ds. ochrony środowiska w AKNOVA Sp. z o.o.
Doktor nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie nauk o Ziemi i środowisku. Uczestniczyła w ogólnopolskich konferencjach naukowych, m.in. zjazdach Stowarzyszenia Geomorfologów Polskich, sympozjach dotyczących mikromorfologii ziarn kwarcu i analiz mikrostruktur w osadach czwartorzędowych, badań środowisk sedymentacyjnych oraz krajobrazów młodoglacjalych, prezentując wyniki własnych prac w postaci posterów oraz referatów. Brała także czynny udział w seminariach oraz warsztatach naukowych dla młodych naukowców. Jako specjalista ds. ochrony środowiska w AKNOVA Sp. z o.o. zajmuje się m.in. opracowaniami środowiskowymi, pozwoleniami sektorowymi, operatami wodnoprawnymi oraz koncepcjami.
Prelegent X MIFOD , 10 kwietnia – Targi Ekotech Temat wystąpienia: ” Decyzje środowiskowe w gospodarce odpadami - studium przypadku”
Michael Fegerl
Doradztwo Środowiskowe i Inżynieryjne, Współzałożyciel Hydreatio
Michael Fegerl ukończył Politechnikę w Grazu na kierunku inżynierii procesowej - budowy zakładów chemicznych. Opracował metodologię komunikacji międzykulturowej we współpracy z Uniwersytetem w Salzburgu (lingwistyka), która została zaimplementowana w narzędziu oprogramowania i wykorzystywana zarówno w przedsiębiorstwie przemysłowym, jak i w projektach europejskich. Posiada doświadczenie m.in. w : analizie, optymalizacji i innowacjach procesów, ze szczególnym naciskiem na efektywność zasobów i produkcję oczyszczoną (RECP); wdrażaniu systemów zarządzania środowiskowego i energetycznego (zgodnie z ISO 14001 i 50001); doradztwie prawnym; wytycznych sektorowych dotyczących oceny środowiskowej i benchmarkingu; międzykulturowej komunikacji wiedzy i Audytora RECP, ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001, EMAS itp.
Prelegent X MIFOD , 10 kwietnia – Targi Ekotech Temat wystąpienia: "Membranowe oczyszczanie ścieków dla zakładów gospodarki odpadami"
Paulina Opalińska-Mikołajczyk
Kierownik Działu Konsultingu
Paulina Opalińska-Mikołajczyk – absolwentka studiów kierunkowych na Wydziale Biologii UAM oraz studiów podyplomowych w zakresie prawa ochrony środowiska, była urzędniczka, aktywny i zaangażowany w sprawy życia szkoły Rodzic.
Zajmuje się opracowywaniem dokumentacji środowiskowych, wniosków o pozwolenia zintegrowane i zezwolenia sektorowe, ekspertyz, audytów, systemów zarządzania środowiskowego. Od czasu do czasu jest prelegentką i szkoleniowcem, na co dzień kieruje zespołem. Podstawy wiedzy i doświadczenia zbudowała pracując w Urzędzie Marszałkowskim, gdzie miała możliwość współpracy z wybitnymi specjalistami, wizytacji licznych i rozmaitych instalacji i zakładów oraz zgłębiania wszelakich procesów przetwarzania odpadów. Ma na swoim koncie udział przy opracowaniu i aktualizowaniu wojewódzkiego planu gospodarki odpadami oraz zarówno jako urzędnik jak i konsultant opracowanie kilku kluczowych pozwoleń zintegrowanych.
Prelegent X MIFOD , 10 kwietnia – Targi Ekotech
Adam Rogaliński
Z-ca Dyrektora
Adam Rogaliński – z wykształcenia chemik, jako drugi fakultet – kształtowanie i ochrona środowiska człowieka. Żeglarz, podróżnik. Od lat zajmuje się gospodarką odpadami. Doświadczenia podróżnicze zaowocowały m.in. jednym z pierwszych /1999 r./ planów gospodarki odpadami dla miast. Wdrażał reformę gospodarowania odpadami komunalnymi w Kielcach. Współtworzył system wspierania zarządzania gospodarką odpadami komunalnymi z wykorzystaniem rejestracji obrazu, ważenia poszczególnych pojemników, systemu RFID. Współtworzył koncepcję zautomatyzowanej analizy danych w nadzorze nad gospodarką odpadami komunalnymi.
Prelegent X MIFOD , 10 kwietnia – Targi Ekotech Temat wystąpienia: Cyfrowe wsparcie procesu zarządzania gospodarką odpadami w Gminie
Adam Małyszko
Prezes Stowarzyszenia FORS
Przedsiębiorca, ekspert w dziedzinie recyklingu samochodów oraz szeroko rozumianej gospodarki odpadami. Aktywny Członek Izby Przemysłowo Handlowej Gospodarki Złomem oraz Polskiego Stowarzyszenia Naukowego Recyklingu (PSNR). Inicjator wielu praktycznych i legislacyjnych rozwiązań w dziedzinie recyklingu samochodów oraz innych grup odpadów.
Od 18 lat Prezes Stowarzyszenia Forum Recyklingu Samochodów FORS.
Twórca systemu ARES – Ambit Recykling System.
Prelegent na konferencji FORS, 10 kwietnia, sala konferencyjna Kappa
Jolanta Okońska-Kubica
Wiceprezes Fundacji ECOLOOP
Ekspert z ośmioletnim doświadczeniem z zakresu zrównoważonego rozwoju, GOZ, gospodarki odpadowej. Współtwórca i wieloletni Prezes spółki koordynatora Klastra Gospodarki Odpadowej i Recyklingu - Krajowego Klastra Kluczowego. Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze planowania strategicznego i operacyjnego, projektowania modeli biznesowych i ekoproduktów, realizacji zrównoważonych projektów, raportowania ESG. Koordynator wielu projektów o charakterze zrównoważonym wdrażanych przez małe, średnie i duże firmy z branży chemicznej, gospodarki odpadowej i recyklingu, opakowaniowej i odzieżowej i innych. Przewodnicząca Komitetu ds. ESG Krajowej Izby Gospodarczej.
Zastępca Członka Komitetu Monitorującego FENG w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej (Komitet Monitorujący - Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej (poir.gov.pl).
Prelegentka na konferencji FORS, 10 kwietnia, sala konferencyjna Kappa
Marta Witkowska
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Magister inżynier ochrony środowiska, pracę inżynierską na temat gospodarki odpadami miejskimi, zrealizowała podczas stypendium w Holandii, ukończyła także studia podyplomowe z zakresu prawa handlowego (Uniwersytet Mikołaja Kopernika). Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała wraz z pojawieniem się Ustawy o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, mierząc się z koniecznością stworzenia wszystkich elementów systemu. Od 2010 roku Prokurent, Dyrektor Zarządzająca w spółce Scholz Recycling Polska. W latach 2011-2020 pełniła funkcję Członka Zarządu Stowarzyszenia Forum Recyklingu Samochodów FORS. Specjalista prawa odpadowego na gruncie polskim i europejskim, mediator, potrafiąca łączyć potrzeby branży na różnych szczeblach, zawsze mająca na uwadze ochronę środowiska przyrodniczego. Przedstawi uwagi do projektu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego w sprawie pojazdów wycofanych z eksploatacji.
Prelegentka na konferencji FORS, 10 kwietnia, sala konferencyjna Kappa
Aleksander Demczuk
Ekspert w dziedzinie dochodzeń popożarowych
mgr inż. Aleksander Demczuk mł. bryg. w stanie spoczynku, były Główny Specjalista, Komendant Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. Konsultant - specjalista w zakresie bezpieczeństwa pożarowego „inżynier ryzyka” firm ubezpieczeniowych.
Wieloletni współpracownik i szkoleniowiec Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy, firm Viessmann i DeDietrich, SKANSKA S.A., NETIA S.A., ORW-ELS specjalizujący się w zagadnieniach ochrony odgromowej, przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej oraz kotłowni zasilanych gazem, olejem opałowym i peletami. Ekspert w dziedzinie dochodzeń popożarowych i ustalania przyczyn pożarów. Członek Polskiego Towarzystwa Ekspertów Dochodzeń Popożarowych.
Prelegent na konferencji FORS, 10 kwietnia, sala konferencyjna Kappa
Mariusz Adamik
Kierownik stacji demontażu pojazdów Ambit Sp. z o.o.
Od 1998 czynnie związany z motoryzacją. Doświadczenie zawodowe zdobywał w ASO Fiata, Alfa Romeo oraz BMW, gdzie przeszedł szereg szkoleń z zakresu wiedzy technicznej i merytorycznej. Ekspert budowy pojazdów, zarządzania i funkcjonowania działów w serwisach samochodowych. Od 2017 pracuje w firmie Ambit Sp z o.o. na stanowisku Kierownika stacji demontażu, gdzie dodatkowo zajmuje się recyklingiem pojazdów.
Prelegent na konferencji FORS, 10 kwietnia, sala konferencyjna Kappa
Rui Salgado
Group Sales Manager Sotkon Group
Moje doświadczenie zawodowe rozpoczęło się w branży odpadów w 1999 r. (25 lat temu) jako kierownik ds. marketingu w lokalnej firmie produkującej śmieciarki, zamiatarki drogowe, myjki do pojemników i inny sprzęt komunalny. Następnie w 2004 roku dołączyłem do holenderskiej firmy Geesink Norba Group, jednego z najważniejszych europejskich producentów śmieciarek, aby zostać portugalskim kierownikiem sprzedaży i wdrożyć brunch w naszym kraju. Wreszcie, w 2011 roku, rozpocząłem moją obecną pracę w SOTKON jako Kierownik Sprzedaży Grupy.
Sotkon to portugalska firma posiadająca oddziały w Portugalii, Hiszpanii, Francji i Turcji (ten we współpracy z lokalną firmą), a także ponad 20 dystrybutorów na całym świecie.
Prelegent X MIFOD, 10 kwietnia – Targi Ekotech. Temat prezentacji: ” Zwiększenie wskaźników recyclingu poprzez nowe technologie - doświadczenia portugalskiej firmy SOTKON”.
Patryk Olszar
Zastępca Dyrektora Sprzedaży w firmie XTrack
Nazywam się Patryk Olszar - doświadczony specjalista w dziedzinie sprzedaży, obecnie pełniący funkcję Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w firmie XTrack. Przed dołączeniem do obecnego zespołu, zajmowałem się zarządzaniem klientami biznesowymi w dziale sprzedaży samochodów flotowych różnych marek. Moje doświadczenie obejmuje również kierowanie kilkunastoosobowym zespołem obsługi klienta. Odznaczam się udokumentowanymi osiągnięciami w dziedzinie sprzedaży oraz nieustanną chęcią rozwoju zawodowego. Jestem otwarty na nawiązywanie nowych kontaktów i zdobywanie wiedzy. Poza pracą, pasjonuję się podróżami i jazdą na rowerze, co pomaga mi zachować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Moja determinacja i zapał do osiągania celów świadczą o profesjonalizmie i sukcesach zawodowych.
Prelegent X MIFOD , 10 kwietnia – Targi Ekotech Temat wystąpienia: Systemy kontroli zbiórki odpadów
Jakub Smakulski
ekspert ds. ochrony środowiska, prezes Stowarzyszenia EKO-AUTO
Jakub Smakulski - Ekspert z zakresu prawa ochrony środowiska, autor licznych opracowań m.in. raportów oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, kontrraportów, programów ochrony środowiska, wniosków o wydanie pozwoleń z zakresu gospodarki odpadami; autor publikacji w czasopismach branżowych, prelegent podczas ogólnopolskich konferencji z zakresu przepisów ochrony środowiska i gospodarki obiegu zamkniętego. Aktywny członek zespołów roboczych przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców oraz konsultant do spraw zmian przepisów dot. branży recyklingu. Od 2011 roku prezes Polskiego Stowarzyszenia Stacji Demontażu Pojazdów EKO-AUTO.
Prelegent - cykl wykładów - 10 i 11 kwietnia: Ekolog dla Firm i Ekolog dla samorządów.
Katarzyna Błachowicz
Wiceprezes Zarządu Centrum Kooperacji Recyklingu – not for profit system Sp. z o. o
Katarzyna Błachowicz jest wiceprezesem zarządu w Centrum Kooperacji Recyklingu – spółce koordynującej Klastra Gospodarki Odpadowej i Recyklingu. Jest członkiem zarządu tego klastra od 2019 roku. Jej główne zadania to inicjowanie i wspieranie rozwoju innowacji, konkurencyjności oraz współpracy między firmami i instytucjami naukowymi w obszarze gospodarki odpadami i recyklingu. Ponadto koordynuje Akademię Recyklingu, zapewniając kompleksowe kształcenie oraz edukację społeczeństwa w zakresie zagospodarowania odpadów. K. Błachowicz jest również aktywna w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Odzysku Materiałowego Surowców oraz jest ekspertem programu Climate Leadership organizowanego przez UNEP/GRID-Warsaw Centre. Jest autorką licznych publikacji na temat recyklingu, odpadów oraz gospodarki o obiegu zamkniętym i bierze udział w konsultacjach dotyczących aktów prawnych i strategii w tym obszarze.
MODERATOR X MIFOD , EKOTECH w Targi Kielce.
Paweł Augustyn
Zastępca Prezesa Zarządu NFOŚiGW
Paweł Augustyn jest doświadczonym ekonomistą, absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku statystyka i ekonometria. Posiada bogate doświadczenie w pracy na stanowiskach menadżerskich w różnych firmach, głównie w sektorach energetycznym, chemicznym, surowcowym oraz ochrony środowiska i gospodarki odpadami. Specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii finansowych, zarządzaniu inwestycjami, budowaniu i zarządzaniu zespołami, doradztwie biznesowym oraz kierowaniu sprzedażą. Przez wiele lat pełnił funkcje zarządcze, m.in. jako Członek Zarządu Ciech S.A. i Dyrektor Zarządzający spółki Restaura. Był także Prezesem Zarządu Eneris Surowce, gdzie przeprowadził restrukturyzację, oraz Prezesem Zarządu w spółce H2 Energy Kraków, nadzorując projekt produkcji zielonego wodoru. Paweł Augustyn ukończył liczne szkolenia i kursy, m.in. ICAN Institute Leadership Program oraz kursy z zakresu zarządzania projektami i rachunkowością. Dodatkowo, jest mentorem w Fundacji im. Leopolda Kronenberga.
Marek Mateja
Ekspert ds. ochrony środowiska w Carrefour Polska
Absolwent Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Śląskiej. Wieloletni pracownik administracji publicznej w zakresie kontroli wymagań związanych z szeroko pojętą ochroną środowiska. Wdrożeniowiec modeli Lean Management oraz GOZ w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Pełnomocnik i wdrożeniowiec systemów ISO 14001 oraz ISO 50001. Analityk i praktyk w stosowaniu prawa regulującego kwestie ochrony środowiska, w tym w szczególności gospodarkę odpadami i opakowaniami. Obecnie piastujący funkcję Managera ds. ochrony środowiska w Carrefour Polska, w ramach której koordynuje wdrożenie dyrektywy SUP oraz uczestniczy pracach zespołu wdrażającego system kaucyjny.
Prelegent - Debata „Start systemu kaucyjnego. Znaczenie dla konsumenta i biznesu.” 11 kwietnia, godz. 10.00-11.30, sala konferencyjna F1, hala F
Filip Piotrowski
Ekspert Climate Leadership UNEP/GRID-Warszawa
Ekspert Climate Leadership UNEP/GRID-Warszawa, współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste, ekspert z zakresu socjologii środowiska i problemów społecznych generowanych przez wrażliwe społecznie i jednocześnie istotne środowiskowo inwestycje, zaangażowany w projekty dotyczące zmian prawnych dotyczących GOZ, a szczególności ROP i systemów kaucyjnych, wspierający samorządy i przedsiębiorstwa we wdrażaniu zmian prośrodowiskowych. Reprezentant strony społecznej w procesie tworzenia prawa z zakresu ochrony środowiska, w tym ustaw wdrażających w Polsce SUP i system kaucyjny. Członek zespołu doradczego do spraw systemowych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami przy Ministrze Klimatu i Środowiska.
Prelegent - Debata „Start systemu kaucyjnego. Znaczenie dla konsumenta i biznesu.” 11 kwietnia, godz. 10.00-11.30, sala konferencyjna F1, hala F
Krzysztof Kieszkowski
Prezes Fundacji Odzyskaj Środowisko
Prezes Fundacji Odzyskaj Środowisko. Twórca kampanii CSR na rzecz zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw i rewitalizacji miast. Stawiając na rozwój #SmartEdu wspierał tworzenie i rozwój ogólnopolskich projektów z obszaru GOZ: Elektryczne Śmieci, EKOzwroty, Polska Stolica Recyklingu i OSP na straży środowiska. Poprzez realne i ciekawe działania inspiruje innych do przekraczania granic w kreowaniu i komunikacji – ule z bębna od pralki, ekologiczne szachy i łaziki z recyklingu to tylko elementy służące budowaniu pozytywnych emocji wokół tematu selektywnej zbiórki odpadów i zamykania obiegu.Stawia na rozwój idei smart community, czyli świadomego i odpowiedzialnego społeczeństwa w oparciu o #SmartEdu gdzie wiedza wynika z doświadczenia, emocji i grywalizacji.
Prowadzący debatę „Start systemu kaucyjnego. Znaczenie dla konsumenta i biznesu.” 11 kwietnia, godz. 10.00-11.30, sala konferencyjna F1, hala F
Sebastianł Anioł
Inpost
Od czternastu lat związany z InPost, gdzie przez lata pełnił funkcje w Zarządzie spółki. Obecnie odpowiedzialny za Dział Innowacji Logistycznej, gdzie skutecznie wprowadza m.in. rozwiązania związane ze zrównoważonym transportem ostatniej mili. Wcześniej pracował w firmie kurierskiej Siódemka jako m.in. Dyrektor Operacyjny, związany był również z firmą spedycyjną Schenker, gdzie świadczył usługi z obszaru IT.Prelegent licznych konferencji branżowych, wykładowca na kierunku Nowa Mobilność, Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej oraz PSPA.
Prelegent - Debata „Start systemu kaucyjnego. Znaczenie dla konsumenta i biznesu.” 11 kwietnia, godz. 10.00-11.30, sala konferencyjna F1, hala F
Marceli Rakowski
PolKa operator Systemu Kaucyjnego
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów kaucyjnych i compliance środowiskowego. Wcześniej jako prezes wykonawczy ds. rozwoju w Reverse Logistics Group oraz członek zarządu działu Comply w Grupie Reconomy był odpowiedzialny za prowadzenie jednostki biznesowej zajmującej się systemami kaucyjnymi, działającej na poziomie lokalnym i globalnym. Jest ekspertem w rozwiązaniach technologicznych dla odwróconego łańcucha dostaw, systemów kaucyjnych oraz rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Blisko współpracuje ze wszystkimi interesariuszami związanymi z systemem kaucyjnym, w tym: producentami, handlowcami, recyklerami, producentami opakowań, podmiotami wdrażającymi zgodność, rządami i konsultantami.Współzałożyciel i prezes zarządu Ecoloop Group. Wykładowca na Narodowym Uniwersytecie Singapuru. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Maastricht University oraz IESE Business School. Prelegent - Debata „Start systemu kaucyjnego. Znaczenie dla konsumenta i biznesu.” 11 kwietnia, godz. 10.00-11.30,
Ewa Badowska
Radczyni prawna, partnerka w kancelarii prawnej GDBD
Od 17 lat specjalizuje się w prawie ochrony środowiska. Wspiera przedsiębiorców wprowadzających produkty w opakowaniach, produkujących opakowania i zajmujących się gospodarką odpadami, organizacje odzysku. Członkini stowarzyszenia Natureef, w którym przewodniczy grupie legislacyjnej. Pomysłodawczyni kampanii informacyjno-edukacyjnej Opakowanie w sam raz. Autorka licznych publikacji dotyczących opakowań i odpadów opakowaniowych, wykładowczyni. Z pasją od lat prowadzi szkolenia z prawa ochrony środowiska.
Prelegentka - Debata „Start systemu kaucyjnego. Znaczenie dla konsumenta i biznesu.” 11 kwietnia, godz. 10.00-11.30, sala konferencyjna F1, hala F
Anna Specht-Schampera
Partner Działu Zamówień Publicznych i Gospodarki Odpadami w SDZLEGAL SCHINDHELM
Anna Specht-Schampera zajmuje się prawem zamówień publicznych i gospodarką odpadami. Doradza firmom w branży gospodarki odpadami w szerokim zakresie, a także przedsiębiorcom wytwarzającym odpady, w szczególności przemysłowe. Doradza firmom budowlanym, projektowym i zajmującym się nadzorem budowlanym przy projektach infrastrukturalnych i liniowych, m.in. w przetargach kolejowych i drogowych, dotyczących rozbudowy lotnisk, budowy i modernizacji instalacji do przetwarzania odpadów. W Kancelarii SDZlegal Schindhlem jest wspólnikiem odpowiedzialnym za dział „Prawa zamówień publicznych i gospodarki odpadami”. Wyróżniona przez Chambers&Partners jako specjalista prawa zamówień publicznych. Jest Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Prawa Zamówień Publicznych oraz Członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, a także ekspertem prawnym Rady RIPOK.
Prelegent X MIFOD, 10 kwietnia – Targi Ekotech Temat wystąpienia: Wpływ zmian prawnych na koszty funkcjonowania instalacji gospodarki odpadami.
Jacek Chrząstek
Dyrektor Handlowy Strabag Umweltanlagen GmbH Drezno, Niemcy
Absolwent Wydziału Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Wrocławskiego, studia podyplomowe z zarządzania na Nijenrode University (Holandia) i Politechnice Wrocławskiej. Wieloletni pracownik administracji rządowej i firm inżynieryjno – konsultingowych. Autor i współautor szeregu opracowań z zakresu polityki ekologicznej, gospodarki wodnej i gospodarki odpadami. Od 2004 roku kierował przygotowaniem i realizacją projektów w ramach Wspólnych Wdrożeń (Join Implementation) w oparciu o redukcję emisji biogazu ze składowisk odpadów oraz projektów wzbogacania biogazu składowiskowego. Od 2008 r., w ramach koncernu Strabag, zajmuje się rozwojem i wprowadzaniem na rynek polski technologii wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych, koncentrując się na technologiach kompostowania i wytwarzania biogazu z bioodpadów oraz geotermią wysokotemperaturową.
Prelegent X MIFOD , 10 kwietnia – Targi Ekotech Temat wystąpienia: Fermentacja - zagospodarowanie produktów fermentacji metanowej bioodpadów.
Ing. Ladislav Halász, PhD
Zastępca dyrektora generalnego AWI (Stowarzyszenie Przemysłu Odpadowego Republiki Słowackiej)
Ing. Ladislav Halász, PhD, jest inżynierem środowiska i absolwentem VUT Brno (CZ) i STUBratislava (SK). Przez ponad 15 lat pracował w sektorze motoryzacyjnym.Wprowadził system zarządzania środowiskowego w firmach motoryzacyjnych Peugeot Citroen Slovakia PSA i Jaguar Land Rover Slovakia. Pracował nad projektami w zakresie zapobiegania powstawaniu odpadów, recyklingu i odzysku energii z odpadów, oczyszczania ścieków i redukcji emisji zanieczyszczeń do powietrza. Od 2020 r. jest częścią firmy ewia, a.s. na stanowisku dyrektora regionalnego, a od 2022 r. również dyrektora technicznego KOSIT, a.s.
Prelegent X MIFOD , 10 kwietnia – Targi Ekotech Temat wystąpienia: Gospodarka odpadami w Słowacji, stan obecny i wyzwania.
Maciej Kiełbus
ZIEMSKI&PARTNERS Kancelaria Prawna Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp.k.
Redaktor naczelny czasopisma internetowego PRAWO DLA SAMORZĄDU. Współpracownik ogólnopolskich i regionalnych organizacji samorządowych oraz branżowych.
Doświadczony trener i prelegent.
Prelegent X MIFOD , 10 kwietnia – Targi Ekotech Temat wystąpienia: Obowiązki gmin i związków międzygminnych w zakresie osiągania poziomów recyklingu odpadów - możliwości i sankcje.
Hanna Zajączkowska
Członek Zarządu, Dyrektor Dywizji Usług Środowiskowych
Dołączyła do FBSerwis SA w grudniu 2021 roku, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Działu Klientów Komercyjnych, a później Biura Zarządzania Kontraktami, jednocześnie sprawując funkcje w spółkach zależnych – Członka Zarządu w FBSerwis Odbiór oraz Wiceprezesa Zarządu ZPO Zawisty. We wrześniu 2023 roku została powołana na Członka Zarządu FBSerwis SA i przejęła odpowiedzialność za działalność i rozwój Dywizji Usług Środowiskowych. Od początku swojej kariery zawodowej jest związana z ochroną środowiska i gospodarką odpadami. Jest absolwentką Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej ze specjalizacją z ochrony atmosfery. Ukończyła również studia podyplomowe na Uniwersytecie Wrocławskim z zakresu prawa ochrony środowiska, a także menadżerskie studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej.
Prelegent X MIFOD, 10 kwietnia – Targi Ekotech.Temat wystąpienia: Bariery w osiąganiu wyższych poziomów recyklingu – powody ich powstania i możliwości pokonania.
Wiktor Kuczyński
Zastępca Dyrektora Sprzedaży XTrack
WIKTOR KUCZYŃSKI, wielokrotnie nagradzany specjalista ds. sprzedaży i rozwoju biznesu z solidnymi doświadczeniami w zakresie ciągłego osiągania celów i poszukiwania nowych możliwości. XTrack daje możliwość m.in. monitowania pojazdów na mapie z uwzględnieniem warstw oraz lokalizacji własnych, rejestrowania poszczególnych parametrów pracy maszyn i zabudów, planowania i optymalizowania tras przejazdów, identyfikowania i zarządzania różnymi obiektami, kontrolowania gospodarki paliwowej, elektronicznej komunikacji dyspozytora i kierowców, zestawiania ze sobą i analizowania wszystkich zgromadzonych w systemie danych. Te niewątpliwe zalety systemu XTrack zadecydowały o jego popularności w takich branżach jak komunalna, budowalna, dystrybucyjna, handlowa, rolna, leśna czy transportowa. Nasze rozwiązania można także znaleźć na lotniskach, w kolejnictwie czy pojazdach służb publicznych.
Prelegent X MIFOD, 10 kwietnia – Targi Ekotech. Temat wystąpienia: „Systemy kontroli zbiórki odpadów”
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.