Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.
W środę, 6 listopada, w Targach Kielce startują Targi Marek Własnych – międzynarodowe wydarzenie, które przyciągnie przedstawicieli branży spożywczej, kosmetycznej i chemii gospodarczej. Na stoiskach pojawią się produkty z 14 krajów, od liofilizowanych chipsów z kurczaka po portugalskie wina i pieluszki dla psa. Targi będą otwarte dla specjalistów. Bilety będzie można kupić w kasach.
6-7 listopada w Targach Kielce kupcy i zwiedzający poznają produkty spółek zależnych Krajowej Grupy Spożywczej S.A., które dzięki swojej wysokiej jakości zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Wciąż można dołączyć do wydarzenia i odkryć, co sprawia, że polskie marki zyskują na międzynarodowej arenie.
Lider rynku napojów funkcjonalnych w Polsce będzie obecny 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Kupcy z tego przedsiębiorstwa będą poznawać ofertę wystawców z 14 krajów.
Polska firma, właściciel marki atodobre! zaprezentuje tworzone z pasją przetwory owocowe 6 i 7 listopada. Produkty poznają przedstawiciele polskich i międzynarodowych sieci handlowych. Na wydarzenie w Targach Kielce nadal się można rejestrować.
Quality Meat Pawęta to jedyna firma w Polsce specjalizująca się wyłącznie w produkcji surowych wędlin dojrzewających. Łączy tradycję z nowoczesnością. Odpowiada na trendy żywieniowe stawiając na jakość i mięso klasy premium. Produkty zaprezentuje 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Cenieni w kraju producenci galanterii mlecznej, mąki i oleju 6 i 7 listopada w Targach Kielce zaprezentują ofertę przedstawicielom polskich i międzynarodowych sieci handlowych.
Podczas Targów Marek Własnych, które odbędą się 6 i 7 listopada w Targach Kielce, obecni będą przedstawiciele sieci handlowych zaliczanych do największych w Europie - Auchan i Carrefour.
Polskie firmy KIEL-PAK i Gekoplast oraz Maya Packaging Qingdao z Chin są wśród wystawców Strefy Opakowań podczas Targów Marek Własnych. 6 i 7 listopada w Targach Kielce zaprezentują innowacyjne pomysły kupcom i zwiedzającym z Polski i zagranicy.
Epicentr K znana jest głównie z hipermarketów typu DIY (zrób to sam), porównywalnych do międzynarodowych gigantów jak Castorama czy Home Depot. Przedstawiciele sieci dołączyli do strefy kupieckiej Targów Marek Własnych. 6 i 7 listopada będą poznawać ofertę wystawców z 12 krajów.
Agencja lotnicza do zadań specjalnych, zajmująca się kompleksową organizacją lotów indywidualnych, grupowych i biznesowych, wspiera konferencję XPAND, która 6 i 7 listopada 2024 odbędzie się w Targach Kielce.
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada w Targach Kielce, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły. Liczną obecność zaznaczą producenci z Czech.
Niemieckie przedsiębiorstwo specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości artykułów dla niemowląt, takich jak smoczki, butelki, oraz inne akcesoria. Ofertę dla sieci handlowych zaprezentuje już 6 i 7 listopada w Targach Kielce.
Kierownik Działu Marketingu Sprzedaży, która w sieci Lewiatan współrealizuje strategię marki własnej oraz odpowiada za działania wspierające jej rozwój, podzieli się wiedzą już 6 listopada w Targach Kielce. By czerpać inspirację, wystarczy zarejestrować się na wydarzenie i przyjechać do Kielc.
Iwona Sarga, ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych i polskich firmach sektora FMCG, ze szczególnym uwzględnieniem handlu detalicznego oraz farmacji, weźmie udział w debacie "Marka Własna Kontratakuje". Forum Marek Własnych odbędzie się 6 listopada w Targach Kielce. Wciąż można dołączać.
„Rzeczpospolita” to jedno z najważniejszych i najbardziej cenionych źródeł informacji gospodarczych, politycznych i społecznych w Polsce. Portal rp.pl jest natomiast cyfrową odsłoną dziennika, oferującą na bieżąco aktualizowane treści, analizy i komentarze, które zwracają uwagę przedsiębiorców oraz osób zainteresowanych rynkiem. Objęcie patronatem medialnym Targów Marek Własnych to dla organizatorów prestiż i znak, że event ma znacznie dla branży.
Zgodnie z przyjętym hasłem "Tworzymy Chwile Pełne Smaku" przedsiębiorstwo produkuje ponad 100 rodzajów lodów, a także takie dania jak pierogi, pyzy, knedle i kluski. Wybrane zaprezentuje 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce przedstawicielom sieci handlowych z kraju, Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.
Warzone metodą tradycyjną, z produktów naturalnych według najlepszych zasad sztuki piwowarskiej - Browar Koreb 6 i 7 listopada w Targach Kielce zaprezentuje różnorodne piwa.
Przedsiębiorstwo opracowuje, produkuje i pakuje gumy do żucia bez cukru, koncentrując się na jakości, wydajności i innowacjach. Jest liderem na rynku gum do żucia w Hiszpanii jako producent i dostawca dla supermarketów Mercadona, obecna jest także w innych krajach Europy, Azji i Ameryki. Ofertę dla marek własnych zaprezentuje 6 i 7 listopada w Targach Kielce.
Od początku istnienia firma przykłada szczególną wagę do tego, aby produkty trafiające do polskich rodzin nie tylko zachwycały smakiem, lecz także wyróżniały się najwyższą jakością. Ofertę zaprezentuje 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, a poznają ją kupcy z Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.
W.Lewandowski jest przedsiębiorstwem bazującym w 100% na polskim kapitale, mającym ponad 30-letnie doświadczenie w produkcji i sprzedaży papierów higienicznych, zarówno na rynku polskim jak i na rynkach zagranicznych. 6 i 7 listopada w Targach Kielce przedstawiciele zaprezentują ofertę kupcom i przedstawicielom sieci handlowych z Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.
Wydarzenie, które 6 i 7 listopada 2024 zostanie przeprowadzone w Targach Kielce, zapewni kupcom z polskich i zagranicznych sieci handlowych szeroki wybór artykułów do produkcji pod marką własną. Wśród wystawców z Europy i Azji jest polska firma Amber Nutrition. Przedsiębiorstwo przedstawi gamę produktów, które wyróżniają się smakiem i składem.
Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu, Andrzej Wojciechowicz, ekspert rynku FMCG i członek zarządu ATS Technology, Paweł Paździerz, prezes Klastra Creative Packaging Group oraz prezes firmy Pablo, a także Karina Mikołajczyk-Stankiewicz, dyrektor kieleckiego Laboratorium w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych są w gronie jurorów prowadzonego w ramach Targów Marek Własnych konkursu. Wystawcy cały czas mogą zgłaszać produkty.
O tym, że tylko smaczne, zdrowe i produkowane z prawdziwą pasją wyroby zasługują na miano produktów jakościowych przekona Konkurs Smak Jakości®, który w Targach Kielce organizują miesięcznik Rzeźnik Polski pod patronatem Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Produkty 6 listopada 2024 oceni grono ekspertów związanych m.in. z dużymi sieciami handlowymi.
To kluczowe wydarzenie dla przyszłości rynku mięsnego będzie miało miejsce 6 listopada 2024 w Targach Kielce. - Ubiegłoroczna edycja udowodniła, jak wartościowe jest to spotkanie – zaznacza Marek Bielski, wydawca Miesięcznika Rzeźnik Polski, który je współorganizuje. Do udziału już można się zgłaszać.
Przedstawiciele izraelskiej firmy Latfood, specjalizującej się w imporcie unikalnych i wysokiej jakości produktów spożywczych, przyjadą na Targi Marek Własnych do Kielc. 6 i 7 listopada 2024 będą prowadzić kontraktacyjne rozmowy z wystawcami z Polski, Europy i Azji.
W pierwszym panelu wydarzenia „Przebudzenie branży” podejmie temat „Dynamiczny rozwój czy stabilny wzrost? Ewolucja sprzedaży marek własnych”. Z wiedzy eksperta czerpać mogą wszyscy uczestnicy Targów Marek Własnych. Wstęp na forum, które odbędzie się 6 listopada 2024, jest bezpłatny dla przedstawicieli branży po rejestracji.
SMS GROUP jest wiodącym macedońskim producentem marek Private Label w dziedzinie gąbek i ściereczek czyszczących. 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaoferuje możliwości współpracy przedstawicielom sieci handlowych z Polski, Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.
Bravo Supermarket to popularna sieć supermarketów w Azerbejdżanie, znana z szerokiej gamy produktów i wysokiej jakości usług. Firma działa w 8 regionach, posiada 139 marketów, które oferują ponad 50 tysięcy produktów spożywczych i nieżywnościowych. Przedstawiciele sieci przyjadą na Targi Marek Własnych w poszukiwaniu produktów do wprowadzenia do oferty.
Bahia Laboratoire to innowacyjna firma kosmetyczna, której celem jest tworzenie wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry, włosów i ciała, opartych na naturalnych, nietoksycznych składnikach. Jej przedstawiciele będą poszukiwać nowych produktów do tworzenia kolejnych ofert dla klientów podczas Targów Marek Własnych w Kielcach.
FUTURE PRIVATE LABEL 2024 to konkurs po raz pierwszy organizowany w ramach Targów Marek Własnych. Wystawcy już mogą zgłaszać produkty spośród oferty, którą będą prezentować podczas wydarzenia 6 i 7 listopada w Targach Kielce. Pod lupę wezmą je eksperci tworzący komisję konkursową. Laureatów poznamy podczas gali 6 listopada 2024 w Targach Kielce. Otrzymując tytuł zyskają potwierdzenie jakości i nowe możliwości biznesowe.
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, mogą zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
"Marka własna z perspektywy popytowej i podażowej, czyli jak postrzegamy markę własną oraz jak kształtuje się Share of Assortment w wybranych formatach sklepów" - to temat prelekcji, którą 6 listopada w Targach Kielce przeprowadzi Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA.
Baterie alkaliczne AA „paluszki” przedsiębiorstwo zaoferuje przedstawicielom sieci handlowych z kraju i zagranicy 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Od klasycznego żuru na zakwasie przez grzybowy po barszcz czerwony – przedsiębiorstwo 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaprezentuje produkty o wysokiej jakości i naturalnym składzie. Piskorek już po raz kolejny bierze udział w Targach Marek Własnych.
Przedstawiciele przedsiębiorstwa 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce będą poszukiwać nowych produktów do wprowadzenia pod marką własną. Co więcej, przygotują stoisko z prezentacją artykułów, które już oferują konsumentom.
Wysokiej jakości pieluszki – także dla zwierząt, chusteczki nawilżane, podkłady i wiele innych produktów higienicznych znajdą się na stoisku azjatyckiego przedsiębiorstwa 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Ofertę poznają przedstawiciele sieci handlowych z Polski i ze świata.
Przestrzeń, w której producenci opakowań pod marki własne zaprezentują najnowsze rozwiązania oraz panujące na rynku trendy zostanie utworzona w ramach Targów Marek Własnych 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Oferty opakowań poznają zarówno wystawcy – producenci artykułów pod marki własne, jak i przedstawiciele sieci handlowych.
Elegancki kieliszek do szampana z linii HORECA, innowacyjną plastikową nakładkę na puszkę I CAN SHIELD, stację deratyzacyjną Coral pokaże polska firma Aldef Global 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Jeden z najbardziej doświadczonych managerów w polskim handlu, zarówno w zakresie strategii jak i zarządzania operacyjnego Robert Krzak będzie prowadził debatę główną 6 listopada w Targach Kielce. Wezmą w niej udział eksperci sektora marek własnych, a zostaną podjęte tematy kluczowe dla rozwoju tej branży. Bilety na wydarzenie i całe Targi Marek Własnych są już do kupienia.
W gronie firm, które 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaproponują polskim i międzynarodowym sieciom handlowym produkty pod marki własne są Zakłady Mięsne Mielczarek.
O znaczeniu Forum Marek Własnych, które 6 listopada 2024 odbędzie się w Targach Kielce i trendach w tej branży rozmawiamy z współorganizatorem wydarzenia Markiem Marcem, prezesem spółki Ewa-Bis, jednego z największych polskich eksporterów warzyw i mrożonek. Przedsiębiorca jest także cenionym specjalistą sektora handlowego. Bilety na Forum już są dostępne.
AleBrowar to polski browar rzemieślniczy, który zmienia rynek piwa kraftowego. Fachowcy z pasją tworzą unikalne i wysokiej jakości piwa, które wyróżniają się intensywnymi smakami i aromatami. Produkty, nie tylko piwa, zaprezentują podczas Targów Marek Własnych, 6 i 7 listopada 2024.
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły.
Przedstawiciele Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Krajowej Platformy Handlowej Społem, Eurocash zapowiadają udział w Targach Marek Własnych 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Marki własne odnotowują niespotykany dotąd wzrost w sektorze detalicznym, osiągając nowe rekordy sprzedaży i umacniając swoją pozycję na rynku globalnym - wynika z najnowszego raportu Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok.
Marki własne zyskują coraz większe uznanie wśród polskich konsumentów, co wynika z raportu BehaviourChange opracowanego przez Consumer Panel Services GfK. Marki własne zwiększyły swój udział rynkowy o 1,3 pkt proc. w 2023 r., osiągając już 22,6%.
Jednej z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat Targom Marek Własnych już tej jesieni towarzyszyć będzie wydarzenie o roboczej nazwie ,,XPand from MENA to CEE”.
Zaangażowanie trzech ważnych dla branży podmiotów w organizację Targów Marek Własnych dowodzi rosnącego znaczenia wydarzenia dla rynku. Tegoroczna edycja znów stanie się platformą przełomowych rozmów i kluczowych porozumień, a także miejscem inspirujących dyskusji.
Targi Marek Własnych w listopadzie 2024 ponownie staną się miejscem prezentacji produktów oraz platformą rozmów dla producentów i dystrybutorów marek własnych z przedstawicielami sieci handlowych z różnych krajów. Wydarzenie staje się istotnym czynnikiem rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej. Wzbogacone zostanie o aktywności wpierające branżę mięsną.
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15 i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
– Polacy coraz częściej sięgają po produkty marek własnych ze względu na dobry stosunek jakości do ceny. Przyszły rok może być kolejną szansą rozwoju tego sektora – przekonywał w trakcie Forum Marek Własnych w Targach Kielce Przemysław Korotusz, Junior Analytics Consultant, Retail Services NielsenIQ. Ich udział w sprzedaży dyskontów stanowi obecnie ponad 43%.
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.