Dzięki dużemu zainteresowaniu słowackich konsumentów pikantnymi przekąskami firma rozwinęła swoją działalność biznesową, a także szerokie portfolio produktowe skupione na pikantnych przekąskach. Do dziś konsumenci mogą cieszyć się przekąskami 30 lokalnych i międzynarodowych marek, od chipsów ziemniaczanych, orzechów i wypieków po przekąski specjalistyczne. Bardzo lubianą lokalną marką są chipsy ze Słowacji. W 2022 roku obrót Intersnack osiągnął 3 miliardy euro.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.