FUTURE PRIVATE LABELS EXPO (15-16.11.2023)
V Targi Marek Własnych
Prelegenci
Absolwent Politechniki Warszawskiej na wydziale Elektrycznym. Ukończył także program MBA Uniwersytetu Central Lancashire.
Od 1999 związany z firmą Avery Dennison – światowym liderem na rynku materiałów samoprzylepnych, przeznaczonych dla przemysłu opakowaniowego. Przez ponad 24 lata odpowiedzialny za wiele aspektów działalności firmy. W latach 1999 – 2001 zarządzał produkcją i logistyką w warszawskim oddziale Avery Dennison. Od 2001 w sprzedaży, gdzie obecnie kieruje zespołami sprzedaży i wsparcia technicznego, obsługującymi łącznie 25 krajów.
Absolwent SGGW – Technolog Żywności.
Posiada wszechstronną wiedzę i wieloletnie doświadczenie w zakresie produkcji i sprzedaży.
Przedstawiciel ds. Standardu IFS na Europę Środkową i Wschodnią.
Przez 18 lat pracował w Grupie METRO Group, w której odpowiadał m. in. za wspieranie wprowadzania programu własnych marek w Regionie Centralnej Europy. W latach 2001-2009 pełnił funkcję Lead Quality Assurance Manager Europy Centralnej i Wschodniej. Do kluczowych obszarów jego odpowiedzialności należało koordynowanie Systemów Zapewnienia Jakości Grupy METRO w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Rumuni, Mołdawii, Bułgarii, Rosji i Ukrainie.
Od 1987 jest właścicielem i nieustannie pełni róż e funkcje w Grupie Firm EWA-BIS prowadzących działalność na terenie Polski, Niemiec, Ukrainy i Kanady. Wiodącą działalnością Grupy EWA BIS jest eksport produktów spożywczych i innych do 75 krajów Świata na 5 kontynentach.
Strateg marki w zakresie designu i konsultant w procesach jakościowych. Dyrektor zarządzający w studiu Brandy Design, odpowiedzialnym za takie marki jak: Baczewski, Bona, Octim, Dorato, Magne B6, Day Up, Stock Prestige, Old Friends Kimchi. Wiceprezes Fundacji Brandy Lab oraz wykładowca na uczelni Collegium Civitas. Muelleruje (porusza się pomiędzy liniami) i wspiera procesy kreatywne. Mentor w foodtech.ac Jeden z autorów raportów „Marka zaangażowana 2.0”, „Mięso Przyszłości” i „Ziemianie Projektują”.
Współtwórca zwinnego narzędzia badawczo-projektowego „Brand Navigator”. Speaker na insummit 2022.
Doktor nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od ponad 20 lat łączy pasję i pracę zawodową. W pracy naukowej zajmuje się tematyką związaną z zachowaniami konsumenckimi i nowymi technologiami. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Kantar TNS, ARC Rynek i Opinia oraz ABR SESTA, gdzie realizował badania związane m.in. z segmentacją shopperów, analizą danych sprzedażowych, rekomendacją asortymentu, elastycznością cenową i efektywnością promocji. Obecnie jako Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA kieruje pracami marketingu i client acquisition oraz rozwija produkty i usługi badawcze z wykorzystaniem nowych technologii oraz AI.
Radca Prawny, OIRP w Krakowie
Radca Prawny związana z OIRP w Krakowie, w 1999 r. ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Z branżą FMCG związana od ponad 20 lat. Przez około 15 lat pracowała jako in-house lawyer w sieciach handlowych, zarządzając działami prawnymi tych podmiotów.
Od 2018 roku współpracuje w charakterze zewnętrznego doradcy polskich i zagranicznych podmiotów z branży spożywczej, odzieżowej i nieruchomościowej, udzielając wsparcia prawnego w bieżącej ich działalności.
Specjalizacja: umowy handlowe, ze szczególnym uwzględnieniem umów „sieciowych”, umowy najmu powierzchni komercyjnych (biura, galerie handlowe, magazyny itd.), prawo nieruchomości, prawo pracy, prawo autorskie oraz prawo korporacyjne.
Manager z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zakupów, dystrybucji i sprzedaży zarówno na rynkach krajowych i międzynarodowych. Od pięciu lat głownie skoncentrowana na rozwoju spółki w zakresie eksportu żywności i produktów FMCG na rynki całego świata. Absolwentka Wydziału Żywienia Człowieka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.
Analityk NielsenIQ, psycholog, badacz i wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Naukowo zajmuje się psychologią ekonomiczną, a w szczególności prowadzeniem badań w zakresie postrzegania pieniędzy i księgowania mentalnego. Współautor publikacji naukowych oraz licznych wystąpień konferencyjnych.
Ekspertka o ugruntowanej pozycji w dziedzinie kreowania marki własnej Tesco. Z jej bogatym doświadczeniem w doskonaleniu jakości, rozwijaniu relacji z dostawcami marki własnej w Europie Centralnej i Anglii, a także przeprowadzaniu skutecznych audytów, możemy czerpać inspirację dla własnych strategii. Obecnie Pani Wryk kieruje swoją uwagę na innowacyjne podejścia do rozwoju standardów bezpieczeństwa jakości, co stanowi niezwykłą wartość dla dzisiejszego rynku.
Od 15 lat związany zawodowo z branżą certyfikacji, badań i inspekcji, zaangażowany w kwestie jakości, bezpieczeństwa i rozwoju kompetencji personelu.
Absolwent Wydziałów Nauk Społecznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Założyciel i Prezes Zarządu Concept Sport sp z o.o. posiadający bogate doświadczenie w branży handlowej zdobyte min podczas 15-letniej pracy w Makro Cash & Carry, gdzie zajmował się zakupami art. sportowych i zabawek jako Kupiec i Divison Manager Działu Non Food.
Pracował także w europejskich strukturach zakupowych METRO Group w na stanowiskach: Head Of Purchasing Non Food Soft oraz Regional Department Leader Sport.
Od 30 lat specjalizuje się w Private Label Działu Non Food sieci handlowych oraz dyskontowych.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie i Executive MBA Uniwersytetu Łódzkiego oraz Robert Smith School of Business University of Maryland.
Twórca wielu marek obecnych na polskim rynku tj:
IQ Intelligence Quality, Hoootomi, Lighthouse
Na co dzień pasjonat wypraw rowerowych, narciarstwa i różnorodnej muzyki.
Szczęśliwy mąż i dumny ojciec dwójki dzieci
Właściciel firmy szkoleniowej RetailPoland Consulting. W pracy konsultanta wykorzystuje swoje doświadczenie zdobyte w pracy dla Philips, Toshiba, BlanX, Lavor. Przybliża warunki handlowe pomiędzy dostawcą a retailerem. Rozumie jakie procesy ułatwiają wprowadzanie produktów na półki sieci handlowych oraz co pomaga tą sprzedaż utrzymać. Autor wielu publikacji o specyfice sprzedaży do sieci handlowych.
Od 1990 roku związany z handlem detalicznym. W tym okresie aktywnie działający w branży FMCG między innymi jako: właściciel sieci sklepów spożywczych, założyciel spółki joint venture (GLOBI) z belgijską siecią GiB Group, inicjator powołania centrali zakupowej dla polskich sieci detalicznych, twórca programu szkoleniowego ,,Zarządzanie Siecią Supermarketów’’ będącego podstawą działania wielu polskich sieci handlowych. Kierował zespołami projektowymi w wielu procesach M&A . Zarządzający w różnych obszarach działalności takich sieci jak: GLOBI (CEO), Casino Group (Leader Price - Dyrektor franczyzy ) , Tesco (Doradca Zarządu – wsparcie ekspansji), Bomi (CEO). Sprawował również funkcje członka rady nadzorczej Banku Spółdzielczego Rzemiosła i konsultanta przy Ministerstwie Przemysłu i Handlu. Członek Zarządu spółki ATS Technology. Na platformie Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego kierował projektem Sektorowej Ramy Kwalifikacji w Handlu. Autor wielu publikacji branżowych.
Obecnie działający jako Doradca na rynku FMCG, Ekspert Komisji Europejskiej w obszarze gospodarki innowacyjnej, ocenił ponad 400 projektów. Animator prac Sektorowej Rady ds. Kompetencji w Handlu. Członek Zarządu ATS Technology Sp. z o.o. aktywnie rozwijający koncepcje sklepów autonomicznych.
Absolwent Politechniki Łódzkiej. Od samego początku kariery zawodowej związany z technologią materiałów wielowarstwowych – zarówno od strony produkcji, sprzedaży, jak i końcowej aplikacji. Jest fanem najnowszych technologii oraz zrównoważonego rozwoju.
W codziennej pracy wykorzystuje ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Swoją przygodę z poligrafią rozpoczęła od zarządzania działem obsługi klienta. Doświadczenie w zakresie materiałów samoprzylepnych doskonaliła, pracujac dla działu rolowego Avery Dennison, rozwijając biznes we współpracy z wąskowstęgowymi drukarniami fleksograficznymi.
Obecnie pracuje jako Country Manager w Avery Dennison Polska Sp z o.o., gdzie odpowiada za dział sprzedaży oraz wsparcia technicznego. Razem z zespołem w codziennej pracy zajmuje się współpracą z drukarniami w zakresie rozwoju nowych projektów, szkoleniami z zakresu gam produktowych i technologii przetwarzania materiałów samoprzylepnych, doradztwem technicznym oraz tworzeniem nowych produktów pod indywidualne potrzeby klienta. Ważnym elementem pracy p. Małgorzaty i jej zespołu jest także wspieranie naszych bezpośrednich klientów oraz końcowych użytkowników etykiet na ich liniach produkcyjnych w kwestiach problemów przetwarzania oraz finalnej aplikacji etykiet.