FUTURE PRIVATE LABELS EXPO (6-7.11.2024)
VI Targi Marek Własnych
Opis
Firma RAVY CZ a.s. z dumą eksportuje swoje wysokiej jakości produkty do 18 krajów na całym świecie, w tym do Japonii, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz innych krajów w Europie. Codziennie sprzedajemy ponad 100 000 sztuk starannie przygotowanych produktów, z których najbardziej znana jest nasza tradycyjna pieczona mięsna pieczeń. Nasze wyroby zdobyły uznanie renomowanych sieci handlowych, takich jak Lidl, Kaufland, REWE Group, Ahold, Tesco, Norma, Metro i Globus, co pozwala nam docierać do szerokiej międzynarodowej klienteli. Nieustannie dążymy do podnoszenia jakości naszych produktów i maksymalnego zadowolenia naszych klientów na całym świecie.
W ramach naszego zaangażowania w rozwój marek własnych w branży spożywczej, staramy się dostarczać naszym partnerom handlowym indywidualne rozwiązania, które odpowiadają specyficznym potrzebom ich klientów oraz wzmacniają ich ofertę wysokiej jakości wyrobów mięsnych.
Jesteśmy dumni z naszych nowoczesnych linii przetwórczych, które umożliwiają efektywne i precyzyjne przetwarzanie mięsa. Wdrożone systemy zarządzania jakością, w tym IFS i HACCP, zgodnie z międzynarodowymi standardami, gwarantują bezpieczeństwo naszych produktów na każdym etapie procesu produkcyjnego. Nasi klienci mogą być pewni, że każdy produkt przechodzi rygorystyczną kontrolę, począwszy od pozyskania surowców, aż po wysyłkę gotowego produktu.
W RAVY CZ a.s. cenimy wartości takie jak jakość, niezawodność oraz długotrwałe relacje z klientami. Nasze produkty są dostępne w szerokiej sieci handlowej i zaspokajają potrzeby nie tylko czeskiego rynku, ale także odbiorców zagranicznych.
Historia naszej firmy rozpoczęła się w 1992 roku, kiedy została założona jako stowarzyszenie dwóch założycieli, koncentrując się pierwotnie na produkcji zdrowej żywności, co odzwierciedla również nasza nazwa RAVY – RAcionální VYživa (Racjonalna żyność). Nasza podróż rozpoczęła się z wizją dostarczania wysokiej jakości i zdrowej żywności. W 1994 roku przekształciliśmy się w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością i rozszerzyliśmy naszą ofertę o wyroby delikatesowe, w tym sałatki, pasty i kanapki.
Wraz z wejściem sieci handlowych na czeski rynek zareagowaliśmy rozszerzeniem produkcji o pieczone wyroby mięsne, co okazało się kluczowym krokiem dla naszego dalszego rozwoju. Dzięki temu staliśmy się stabilnym uczestnikiem rynku, a w 2007 roku przekształciliśmy się w spółkę akcyjną.