Do wydarzenia pozostało...

W targach biorą udział m.in.

  baner-500-xpand.png [28.96 KB]
  baner-500-forum-marek-wlasnych.png [6.04 KB]

 

Targi Marek Własnych w Kielcach. Platforma rozwoju i dyskusji o branży

Jedna z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat skoncentruje producentów marek własnych oraz przedstawicieli sieci handlowych z Polski i wielu krajów Europy. Lista wystawców i strefa kupiecka wydarzenia, które odbędzie się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, rosną z tygodnia na tydzień. Targom towarzyszyć będzie Forum Marek Własnych z debatą, którą poprowadzi ceniony ekspert Robert Krzak. Równocześnie odbędzie się nowe wydarzenie XPand, którego wystawcami będą firmy z Afryki Północnej.

future-private-labels Konsumenci coraz częściej wybierają marki własne i ten trend w najbliższych latach się nie zmieni – akcentują branżowe raporty. Jak wynika z "Behaviour Change” opracowanego przez Consumer Panel Services GfK, wartość sektora marek własnych na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rok do roku i w 2023 roku przekroczyła 50 miliardów złotych. Raport Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok wskazuje, że wzrost sprzedaży marek własnych w Europie wyniósł 13 proc. w 2023 roku, co znacząco przewyższa wzrost sprzedaży marek narodowych, który wyniósł 6 proc.

Duże sieci w Strefie Kupieckiej

Na preferencje konsumentów odpowiadają coraz intensywniej sieci handlowe, ale także przedsiębiorstwa usługowe, prowadzące m.in. stacje paliw czy kina. - Zaangażowanie obu stron w przygotowanie produktu marki własnej oczekiwanego przez konsumenta widzimy cały czas organizując Targi Marek Własnych. Ostatnia edycja udowodniła, że konkretne rozmowy producentów i kupców owocują inspirującymi biznesami, dzięki którym klient otrzymuje nowy artykuł, wysokiej jakości i w przystępnej cenie – mówi Jakub Nogaj, menadżer projektu Future Private Labels w Targach Kielce. - Już wtedy udział w wydarzeniu 2024 z satysfakcją deklarowali niemal wszyscy wystawcy i ponad 40 przedstawicieli sieci handlowych polskich i zagranicznych, w tym bliskowschodni Lulu Group International, europejskie Intermarché, Bricomarché i Auchan, oraz działające na polskim rynku Stokrotka, Chorten i Gram Market. Do Strefy Kupieckiej najbliższej edycji zgłosili się już specjaliści m.in. z sieci Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Społem – COOP oraz Grupy Eurocash. Przedstawiciele kolejnych wciąż mogą dołączać.

Różnorodność produktów pod marki własne w Kielcach

future-private-labels-2

Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada w Targach Kielce, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły. Będą to m.in. produkty spożywcze - świeże, mrożone i dania gotowe, wędliny, napoje – także alkoholowe, przekąski i słodycze, wyroby mleczarskie, a także kosmetyki, artykuły higieniczne, chemia gospodarcza, baterie. Żur Piskorek zaproponuje oczywiście żur, gospodarstwo pasieczne Sądecki Bartnik – miody i produkty pszczele, AleBrowar – piwa, Alpan - artykuły mleczarskie. Wśród wystawców już są także Aldef Global, specjalizujący się w produktach do zwalczania szkodników, Rocket Poland – dystrybutor baterii i żarówek, niemiecki Nölken Hygiene Products oferujący produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji, a także chorwacki producent balsamów do ust VIMI. Prezentację narodową przygotuję czeskie przedsiębiorstwa. Lista wystawców cały czas rośnie, przyjmowane są zgłoszenia.

 - Każdy wystawca i kupiec otrzymuje terminarz spotkań na obydwa dni targów. Forma kontraktacyjna jest doceniana przez uczestników wydarzenia, zwiększa efektywność udziału. Dzięki umówionym wcześniej spotkaniom kupcy poznają dedykowane ich profilom produkty i oferty – wyjaśnia Jakub Nogaj.

Dyskusje o rozwoju marek własnych i branży mięsnej w Targach Kielce

future-private-labels-2023-galeria-12.jpg [126.29 KB] Potencjał wydarzenia dla rozwoju branży marek własnych zwiększają wydarzenia konferencyjne, które przygotowują współorganizatorzy Targów Marek Własnych. Forum Marek Własnych, organizowane przez Ewa – Bis z prezesem Markiem Marcem oraz MSL Consulting z szefem Michałem Sadeckim, zgromadzi 6 listopada w Targach Kielce wybitnych ekspertów branży, którzy podejmą najważniejsze tematy dotyczące rozwoju marek własnych. Debatę moderował będzie ceniony ekspert sektora handlu i produktów konsumenckich Robert Krzak.

Z kolei Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski” należącego do Gemini Group, przygotowuje obrady Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego. Wydarzenie skupi producentów i przedstawicieli sieci zajmujących się grupą produktów mięsnych. Wydawnictwo przeprowadzi także konkurs Smak Jakości®, który przyciąga przedsiębiorców z branży mięsnej.

XPand z wystawcami z Afryki Północnej i wiedzą o rynku

Targom Marek Własnych 6 i 7 listopada 2024 towarzyszyć będzie nowe wydarzenie pod nazwą XPand. Po raz pierwszy w gronie wystawców w Targach Kielce pojawią się przedsiębiorcy z Północnej Afryki. Udział zapowiada kilkadziesiąt firm, przede wszystkim z Tunezji i Maroka. Kupcy i zwiedzający będą mogli poznać oferty m.in. producentów kosmetyków, farmaceutyków, produktów spożywczych, a nawet tekstyliów. To przedsiębiorcy, którzy szukają partnerów do współpracy w Europie. O tym, jak wejść i działać na rynku północnoafrykańskim, podczas specjalistycznych paneli powiedzą eksperci m.in. z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz przedstawiciele polskich przedsiębiorstw już tam funkcjonujących. XPand jest organizowany przy wsparciu Polsko-Tunezyjskiej Izby Gospodarczej. Więcej na targikielce.pl/xpand (https://www.targikielce.pl/xpand)

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.  

Współorganizatorzy
Patronat Honorowy
Instytucje wspierające
Partnerzy Medialni
Aktualności
24 czerwca 2024
W gronie firm, które 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaproponują polskim i międzynarodowym sieciom handlowym produkty pod marki własne są Zakłady Mięsne Mielczarek.
20 czerwca 2024
O znaczeniu Forum Marek Własnych, które 6 listopada 2024 odbędzie się w Targach Kielce i trendach w tej branży rozmawiamy z współorganizatorem wydarzenia Markiem  Marcem, prezesem spółki Ewa-Bis, jednego z największych polskich eksporterów warzyw i mrożonek. Przedsiębiorca jest także cenionym specjalistą sektora handlowego. Bilety na Forum już są dostępne.
19 czerwca 2024
AleBrowar to polski browar rzemieślniczy, który zmienia rynek piwa kraftowego. Fachowcy z pasją tworzą unikalne i wysokiej jakości piwa, które wyróżniają się intensywnymi smakami i aromatami. Produkty, nie tylko piwa, zaprezentują podczas Targów Marek Własnych, 6 i 7 listopada 2024.
19 czerwca 2024
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły.
18 czerwca 2024
Przedstawiciele Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Społem – COOP, Eurocash zapowiadają udział w Targach Marek Własnych 6 i 7 listopada w Targach Kielce.
17 czerwca 2024
Marki własne odnotowują niespotykany dotąd wzrost w sektorze detalicznym, osiągając nowe rekordy sprzedaży i umacniając swoją pozycję na rynku globalnym - wynika z najnowszego raportu Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok.
29 maja 2024
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, już powinny zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
26 kwietnia 2024
Marki własne zyskują coraz większe uznanie wśród polskich konsumentów, co wynika z raportu BehaviourChange opracowanego przez Consumer Panel Services GfK. Marki własne zwiększyły swój udział rynkowy o 1,3 pkt proc. w 2023 r., osiągając już 22,6%.
05 kwietnia 2024
Jednej z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat Targom Marek Własnych już tej jesieni towarzyszyć będzie wydarzenie o roboczej nazwie ,,XPand from MENA to CEE”.
22 marca 2024
Zaangażowanie trzech ważnych dla branży podmiotów w organizację Targów Marek Własnych dowodzi rosnącego znaczenia wydarzenia dla rynku. Tegoroczna edycja znów stanie się platformą przełomowych rozmów i kluczowych porozumień, a także miejscem inspirujących dyskusji.
02 stycznia 2024
Targi Marek Własnych w listopadzie 2024 ponownie staną się miejscem prezentacji produktów oraz platformą rozmów dla producentów i dystrybutorów marek własnych z przedstawicielami sieci handlowych z różnych krajów. Wydarzenie staje się istotnym czynnikiem rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej. Wzbogacone zostanie o aktywności wpierające branżę mięsną.
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
30 listopada 2023
– Polacy coraz częściej sięgają po produkty marek własnych ze względu na dobry stosunek jakości do ceny. Przyszły rok może być kolejną szansą rozwoju tego sektora – przekonywał w trakcie Forum Marek Własnych w Targach Kielce Przemysław Korotusz, Junior Analytics Consultant, Retail Services NielsenIQ. Ich udział w sprzedaży dyskontów stanowi obecnie ponad 43%.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.

Uczestnicy o targach marek własnych

Uczestnicy o targach marek własnych

Artur Krzeszowiak, Krajowa Grupa Spożywcza, wystawca

- Przedsiębiorstwa Krajowej Grupy Spożywczej już działają w branży marek własnych, więc Targi Marek Własnych w Kielcach są dla nas bardzo wartościowe i trafione. Liczymy na współpracę w kolejnych latach.

kgs.png [30.39 KB]

Dagmar Urbanova, Ambasada Słowacji w Warszawie, wystawca

- Targi Marek Własnych w Kielcach wyróżniają się na arenie europejskiej charakterem mocno skupionym na rozmowach b2b prowadzących do zawierania kontraktów. Wystawcy ze Słowacji nawiązali wartościowe kontakty.


ambasada-slowacji.jpg [49.34 KB]

Shamim Sainulabdeen, Lulu Group International, kupiec

- Targi Marek Własnych w Kielcach są bardzo dobrze zorganizowane. W jeden dzień przeprowadziliśmy kilkadziesiąt owocnych rozmów. Zdecydowanie, wrócimy na kolejną edycję.



lulu.jpg [42.73 KB]

Cezary Szyłak, Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, kupiec

- Terminarz spotkań porządkuje pobyt na targach, przeprowadziliśmy efektywne rozmowny. Mamy nadzieję, że nawiązane kontakty przekujemy w biznes.


chorten.jpg [7.26 KB]