kids-time-business-forum-baner.png [21.83 KB]

Kids' Time Business Forum – Warsztaty, Seminaria i Spotkania Podczas Targów Branży Dziecięcej

Przez trzy dni targów Kids' Time, scena Business Forum będzie gościć prelekcje polskich i zagranicznych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą na temat kluczowych zagadnień związanych z rynkiem zabawek, aktualnymi trendami w branży artykułów dziecięcych oraz kwestiami prawnymi i licencyjnymi. Tegoroczna strefa prelekcyjna zapowiada się wyjątkowo, a bogata lista prelegentów z kraju i zagranicy zapewnia wysoki poziom merytoryczny. Renomowane autorytety branżowe będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, prezentując analizy rynku oraz prowadząc dyskusje na tematy związane z branżą dziecięcą.

Poznaj tegorocznych prelegentów i tematy ich wystąpień:

Paweł Szmidt, Business Development Manager w RMD Research
Paweł Szmidt, Business Development Manager w RMD Research

Przedstawi szczegółowy przegląd najnowszych danych dotyczących rynku zabawek w Polsce, w tym analizę wartości rynku oraz kluczowe segmenty, które wykazały największy wzrost sprzedaży w 2024 roku.

pawel-szmidt-firma.jpg [13.59 KB] Omówi również, jakie kategorie zabawek zdominowały rynek, wskazując na produkty, które cieszyły się największym zainteresowaniem wśród konsumentów. Ponadto, prelegent zaprezentuje prognozy rozwoju tego sektora, uwzględniając zmieniające się preferencje konsumentów, innowacje technologiczne oraz potencjał ekspansji na rynki zagraniczne.

Piotr Wita, Właściciel marki Szkrab Wita oraz sklepu Szkrab Wita Wózki Dziecięce
Piotr Wita, Właściciel marki Szkrab Wita oraz sklepu Szkrab Wita Wózki Dziecięce

Prelegent podsumuje aktualną sytuację polskich producentów wózków dziecięcych, przybliżając historię sektora, jego rozwój oraz znaczenie dla polskiej gospodarki. Omówi kluczowe etapy, które przyczyniły się do wzrostu tego segmentu, oraz wpływ produkcji wózków na zatrudnienie i innowacje w Polsce.

piotr-wita-firma.jpg [51.75 KB] Następnie, skupi się na obecnej sytuacji na rynku wózków dziecięcych, analizując najnowsze dane dotyczące sprzedaży, zmieniające się preferencje konsumentów oraz wyzwania, przed którymi stoją polscy producenci, w tym konkurencja międzynarodowa i trend zrównoważonego rozwoju.

Tomasz Bruss, założyciel i prezes MediaFarm – Domu Sprzedaży Mediów Interaktywnych
Tomasz Bruss, założyciel i prezes MediaFarm – Domu Sprzedaży Mediów Interaktywnych

Tematem prelekcji są: „Kampanie reklamowe, które sprzedają: Jak dotrzeć do dzieci w erze multiscreen? Wnioski z badania oraz inspiracje z rynku zabawek”. Prelegent zaprezentuje skuteczne strategie marketingowe, które trafiają do dzieci i ich rodziców.

Tomasz-Bruss-firma.png [5.55 KB] Na podstawie wyników badania „Dzieci w Sieci Multiscreen” przedstawi wnioski oraz inspiracje z kampanii reklamowych na rynku zabawek, które zdobyły uznanie na całym świecie. Firma Mediafarm zarządzana przez prelegenta realizuje spektakularne i skuteczne kampanie w środowisku digitalowym z wykorzystaniem reklamy video, display, audio oraz niestandardowej.

Sebastian Horoszko, CEO zaufane.pl
Sebastian Horoszko, CEO zaufane.pl

Z branżą e-commerce prelegent związany jest ponad 10 lat. Jego znakiem firmowym są „gwiazdki w reklamach Google”, obecnie najbardziej pożądanej funkcjonalności reklam PLA i tekstowych, zwiększających konwersję nawet o 15%.

Temat prelekcji: Rodzice ufają opiniom – jak wykorzystać feedback i zwiększyć sprzedaż?

zaufane-logo.png [48.46 KB] Prelegent omówi znaczenie opinii konsumentów w procesie zakupowym i pokaże, jak skutecznie wykorzystać feedback rodziców do budowania zaufania oraz zwiększania sprzedaży. Przedstawi sprawdzone strategie zbierania i prezentowania recenzji, które pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak opinie klientów wpływają na wizerunek marki i jakie narzędzia warto wykorzystać do ich analizy i optymalizacji działań marketingowych.

Kamil Bąkowski - Lead Generation & Performance Marketing Manager w IdoSell
Kamil Bąkowski - Lead Generation & Performance Marketing Manager w IdoSell

Od kilku lat związany z marketingiem i e-commerce, gdzie łączy nowoczesne technologie z efektywnymi strategiami promocji.

Temat prelekcji: Technologia zmienia zakupy dziecięce - jak nowoczesna platforma e-commerce może zwiększyć sprzedaż w branży Kids?

idosell-logo.png [4.35 KB] Prelegent przedstawi, jak nowoczesne technologie e-commerce rewolucjonizują sprzedaż w branży dziecięcej, wpływając na wygodę zakupów i decyzje konsumentów. Omówi kluczowe funkcje nowoczesnych platform, które zwiększają konwersję, personalizują ofertę i budują lojalność klientów. Uczestnicy dowiedzą się, jak innowacyjne rozwiązania mogą pomóc w skutecznym dotarciu do rodziców i zwiększeniu sprzedaży.

Urszula Kaszubowska, redaktorka naczelna „Branży Dziecięcej” – głównego partnera medialnego targów Kids’ Time.
Urszula Kaszubowska, redaktorka naczelna „Branży Dziecięcej” – głównego partnera medialnego targów Kids’ Time.

branza-dziecieca.png [7.97 KB] Członkini TrendCommittee przy targach Spielwarenmesse, jurorka konkursu Innovation Award na targach Kind + Jugend w Kolonii. 

Tematem prelekcji są: Trendy w zabawkach 2025 – jak wykorzystać potencjał sprzedażowy najnowszych tendencji na rynku zabawek?

Największe targi zabawek na świecie – Spielwarenmesse w Norymberdze – co roku ogłaszają nowe trendy, jakie będą wpływać na globalną branżę zabawek. Tegoroczne trendy to Anime & Friends oraz Healthy Heroes. Czym charakteryzują się te trendy, dlaczego akurat one zostały wskazane przez ekspertów i jakie produkty wpisują się w te kierunki oraz jak wykorzystać ich potencjał sprzedażowy? Temat ten zostanie rozwinięty podczas prelekcji.

dr Izabella Tymińska, Ekspert Celny
dr Izabella Tymińska, Ekspert Celny

Temat prelekcji: Walka Komisji Europejskiej z chińskimi platformami e-commerce: Bezpieczeństwo produktów, uczciwa konkurencja a w tym ochrona rynku zabawek dziecięcych

Izabella Tymińska to świetnie oceniany wykładowca-praktyk. Specjalizuje się w sprawach z tzw. „górnej półki trudności”, zawiłych i nietypowych. Uczestniczy w kontrolach organów celnych i skarbowych, wygrywa sprawy o nienależnie pobrane cła i podatki. W pracy zawodowej wykorzystuje doświadczenia zdobyte w administracji celnej, spedycji i logistyce. Jest wykładowcą na Akademii Sztuki Wojennej w Instytucie Logistyki w Warszawie. Były pracownik Urzędu Celnego, posiada ponad 20-letnie doświadczenie w doradztwie związanym z importem i eksportem towarów.

Szymon Niewęgłowski - Packeta Poland
Szymon Niewęgłowski - Packeta Poland

Prelegenci podejmą próbę zaprezentowania korzyści, jakie przedsiębiorca z branży dziecięcej może odnieść, decydując się na biznes w oparciu o sprzedaż transgraniczną.

Temat wystąpienia: Nie taki cross-border straszny jak go malują, czyli 5 kroków do sprzedaży na nowe rynki europejskie.

Szymon Niewęgłowski - dyrektor sprzedaży w Packeta Poland. Od 15 lat wspiera polskie przedsiębiorstwa w ekspansji zagranicznej, skupiając się na projektowaniu skutecznej logistyki i łańcucha dostaw dla e-commerce. Współpracował z firmami z różnorodnych branż, od małych działalności przez międzynarodowe korporacje, dzięki czemu dopasowuje rozwiązania zapewniające efektywny wzrost i skuteczność przy optymalizacji ryzyka.

25-27.02.2025
Godziny otwarcia
  • 25 II 2025
    10:00 - 18:00
  • 26 II 2025
    10:00 - 18:00
  • 27 II 2025
    10:00 - 15:00
25-27.02.2025
Godziny otwarcia
  • 25 II 2025
    10:00 - 18:00
  • 26 II 2025
    10:00 - 18:00
  • 27 II 2025
    10:00 - 15:00