MKBR (26-27.09.2024)
V Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych MKBR
AVEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Aleja "Solidarności" 68/121, 00-240 Warszawa, Polska
- 223784750
- artem.rusin@avega.com.pl
- biurodlamisia.pl
Opis
Chce to zrobić od razu porządnie, ale jest zielony w temacie.
Na pytanie o siedzibę tylko wzrusza ramionami...
Wiesz, że właściwym rozwiązaniem jest biuro wirtualne, ale jednocześnie boisz się polecić któreś konkretne. W głowie kotłują się myśli... Co jeśli wirtualne biuro się nie sprawdzi? Chcesz pomóc, ale czy musisz odpowiadać za czyjąś niekompetencję? A co jeśli biuro też prowadzi księgi swoich klientów i z czasem przejmie Twojego, mamiąc go jakimś rabatem na kompleksową usługę?... taka niewdzięczność...
Zarejestruj takiego MIŚa (Małe i Średnie firmy) w naszym biurze wirtualnym.
Biuro dla MIŚa dostarcza tylko usługę biura wirtualnego, nie zamierzamy budować u siebie kompetencji doradztwa prawnego lub w zakresie rachunkowości albo kadr i płac.
Naszym celem jest bezpieczna i komfortowa współpraca z biurami rachunkowymi, takimi jak Twoje. Chętnie dzielimy się wypracowanym zyskiem z naszymi partnerami.
Niestety nie możemy odwdzięczyć się polecaniem z powrotem, ponieważ mamy wielu partnerów wśród biur rachunkowych i kancelarii prawnych. Preferowanie jednych nad drugimi było by po prostu nie fair.
Zależy nam na przejrzystości naszych działań. Dlatego też rozliczamy się finansowo.
Biuro dla MIŚa, to wirtualne biuro w Warszawie, które podlega pod Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście. Klienci nas uwielbiają za przejrzystą komunikację i zdroworozsądkowe podejście do rozwiązywania nawet bardzo niecodziennych sytuacji.
Rozmawiamy w pięciu językach: polskim, angielskim, rosyjskim, hiszpańskim, ukraińskim. Obsługujemy firmy z 11 krajów.
Badamy za pomocą zewnętrznych audytów własne procedury kancelaryjne.
Wraz z kierownictwem Urzędu Skarbowego opracowujemy wspólnie procedury przyśpieszające rejestrację do VAT naszych klientów. Nasze procedury robią na tyle duże wrażenie na MIŚach, że część rezygnuje z własnej recepcji na rzecz naszej obsługi korespondencji, poprawiając tym proces obsługi poczty, jednocześnie obniżając koszty.
W tej chwili obsługujemy około 300 podmiotów, a nasze procedury i personel gotowe są obsłużyć 750 firm.
Dlaczego Twoi klienci będą z nas zadowoleni?
1. Jesteśmy przygotowani i przeszkoleni do przyjmowania kontroli różnego rodzaju.
2. Zakładając firmę na nasz wirtualny adres, trafiasz do I US Warszawa-Śródmieście.
3. Działamy w modelu subskrypcyjnym, - nie przywiązujemy klientów długą umową, - po prostu dowozimy :)
4. Podpiszesz z nami umowę w 7 minut online. Statystycznie klient zostaje z nami przez 33 miesiące.
5. Gwarantujemy zadowolenie, albo zwrot kosztów.
6. Stawiamy na komfortową i “luźną” komunikację.
7. Działamy nieprzerwanie od 2017 roku, nawet COVID nas nie zatrzymał ani na dzień.
8. Jesteśmy w rejestrze podmiotów świadczących usługi na rzecz spółek i trustów (RDST-55).
9. Działamy na pełnomocnictwach pocztowych, zgodnie z prawem.
10. Udostępniamy wygodną aplikację mobilną do zarządzania pocztą.
Zapraszamy do współpracy!