Właściciel firmy Webra Business Marketing zajmującą się reklamą i marketingiem. Specjalizuje się w prowadzeniu social media i wykonywaniu stron Internetowych.
Ukończył Akademie Wychowania Fizycznego w Poznaniu i Uniwersytet Jagielloński w Krakowie na kierunku zarządzanie. Na co dzień miłośnik podróży i sportu.
Kieruje się zasadą: Nie ważne są kilometry, bo miłość nie zna granic.
Karol Wątrobiński
Radca prawny i wspólnik w kancelarii WN Legal Wątrobiński Nartowski
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zdobywca nagrody specjalnej w konkursie Rising Stars Prawnicy – liderzy jutra.
Specjalizuje się w prawie nowych technologii i ochronie danych osobowych. Uczestniczył w szeregu projektów dostosowywania działalności przedsiębiorstw do wymogów RODO. Był odpowiedzialny za skomplikowane wdrożenia RODO, w tym w grupach kapitałowych i podmiotach z kapitałem międzynarodowym. Stale doradza klientom w sprawach dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych.
Współautor „Księgi Bezpieczeństwa Komunikacji Elektronicznej w Pracy Radcy Prawnego" opracowanej na zlecenie Krajowej Izby Radców Prawnych, która jest eksperckim omówieniem kwestii bezpieczeństwa narzędzi takich jak chmura obliczeniowa stosowanych w pracy prawników.
Jest prelegentem na seminariach, konferencjach oraz szkoleniach, a także autorem publikowanych w prasie artykułów na temat własności intelektualnej i danych osobowych. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji (GRAI) przy Ministerstwie Cyfryzacji.
Michał Szastak
Product manager Apfino
Posiada ponad 19 letnie doświadczenie w wiodących bankach oraz firmach technologicznych w strukturach sprzedaży i rozwoju biznesu, zarządzania zespołami projektowymi oraz zarządzania produktem. W jednym z banków odpowiadał za koordynację i wdrożenie nowego systemu bankowości elektronicznej dla SME oraz Departamentu Korporacji. Odpowiadał również za koordynację i wdrożenie nowatorskiego projektu zwiększania bezpieczeństwa transakcji oraz ograniczenie ryzyka operacyjnego klientów sektora budowlanego. Od 2022 roku odpowiada za rozwój produktów na platformie Apfino, zapewniającej przedsiębiorcom wygodny dostęp do usług finansowych.
Kamil Nowak
Ambasador platformy Apfino
Ambasador platformy Apfino i autor podcastu „Przyspiesz Biznes”. Od 2022 roku, wraz z zespołem, rozwija platformę Apfino, która wspomaga przedsiębiorców i biura rachunkowe w codziennej pracy. Zaangażowany w projekty, które automatyzują i cyfryzują pracę polskich firm.
Agnieszka Pasek-Wujek
Prezes Oddziału Okręgowego w Kielcach, oraz członek Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W 2004 r. zdobyła tytuł biegłego rewidenta. Jest jednym z pierwszych (nr legitymacji 26) dyplomowanych księgowych – certyfikat nadawany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce.
Sekretarz Krajowej Rady Biegłych Rewidentów oraz członek Komisji ds. szkoleń, Komisji ds. finansowych i Komisji organizacyjnej.
Wiceprezes Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Kielcach
Prezes Oddziału Okręgowego w Kielcach, oraz członek Zarządu Głównego
Stowarzyszenia Księgowych w Polsce,
Prezes Bilans-Servis Księgi i Kadry sp. z o.o. w Kielcach.
Jednocześnie wykonuje badania sprawozdań finansowych współpracując z firma audytorską Bilans-servis Sp. z o.o.
Przewodnicząca Komitetu Audytu dla Gminy Miejskiej Kielce
Wykładowca na szkoleniach i kursach z zakresu rachunkowości, w tym szkoleniach obligatoryjnych dla biegłych rewidentów.
Ewelina Włodarczyk
Doradca podatkowy (nr wpisu 13791)
Doradca podatkowy (nr wpisu 13791), właścicielka
renomowanej kancelarii podatkowej Prospect, partner zarządzający w
Taxido.pl. Doświadczenie zawodowe zdobywała w innych kancelariach
podatkowych, zajmując się kompleksową obsługą księgową i rachunkową firm
z sektora MŚP oraz NGO. Obecnie zajmuje się zarządzaniem biznesem oraz
doradztwem podatkowym w szerokim zakresie.
Jest absolwentką kierunku Rachunkowość i Controlling na Wydziale
Zarządzania i Administracji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Ukończyła wiele prestiżowych szkoleń, w tym również kursy nadające
uprawnienia księgowego, głównego księgowego oraz specjalisty ds.
wynagrodzeń. Do licznych sukcesów można zaliczyć również studia
podyplomowe na kierunku Prawo podatkowe i podatki na jednej z
najlepszych uczelni prawnych tj Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Wiktor Doktór
Moderator MKBR, Head of Pro Progressio
Jest Ekspertem Branży Outsourcingowej specjalizującym się w szerokim zakresie działań w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO, Centrów Usług Wspólnych, Call i Contact Center oraz w tematyce nearshoringu i offshoringu. Jest Prezesem Zarządu Pro Progressio zlokalizowanej w Polsce - organizacji konsultingowo-doradczej w obszarze nowoczesnych usług biznesowych. Wiktor to jedna z czołowych osobowości
outsourcingowych w Polsce, wielokrotnie nagradzana za pracę ukierunkowaną na rozwój i wzrost branży usług dla biznesu. Wiktor i Pro Progressio są Partnerami Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingowego, IAOP i GSA UK oraz innych globalnych stowarzyszeń outsourcingowych. Jest także autorem podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, gdzie wraz z gośćmi porusza różne tematy związane z globalnymi działaniami outsourcingowymi. Jego firma Pro Progressio jest wydawcą portalu oraz drukowanego dwumiesięcznika FOCUS ON Business.
Matt Kosmaczewski
Projektuje strategie marki i procesy w marketingu
Wspieram firmy w działaniach na styku marketingu i sprzedaży.
Pomagam w zrozumieniu, jak te dwa elementy mogą współdziałać, aby zwiększać efektywność i osiągnąć zamierzone cele.
Zajmuję się tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych. Dbam o to, aby uporządkować chaos panujący w marketingu oraz pokazuję, co należy zrobić, aby wspierał on sprzedaż. Pomagam w wykreowaniu unikalnej propozycji wartości, która pozwoli Twojej marce przebić się przez zgiełk konkurencyjnych komunikatów i zwiększyć przewagę na rynku.
Edyta Olszewska-Krzysiek
Twarzyoga - certyfikowana trenerka jogi twarzy
Twarzyoga certyfikowana trenerka jogi twarzy, automasażu i kinesiotapingu estetycznego twarzy. Autorka Holi Face Up.
Uczę jak poprzez dotyk odkryć endorfiny na twarzy, UWOLNIĆ NAGROMADZONE EMOCJE Z CAŁEGO DNIA i sprawić, by w delikatny, ale efektywny sposób wyraźnie poprawić samopoczucie, dodać więcej blasku i rozluźnić napięcia na twarzy.
Pokazuję jak o poranku doenergetyzować naszą twarz, tak aby z jeszcze większą energią i mocą endorfin na twarzy rozpoczynać każdy dzień. Pozytywne "efekty uboczne" gwarantowane i widoczne. Nikt nie zadba o Ciebie lepiej każdego dnia niż Ty sama.
Hasło, które towarzyszy mi każdego dnia:
"Pielęgnując uważny dotyk swojej twarzy, odnajdziesz spokój i harmonię, które odmienią Twój dzień".
Prowadzone kanały:
IG: https://www.instagram.com/twarzyoga/
FB: https://www.facebook.com/twarzyoga/
strona: https://www.twarzyoga.com/
Jerzy Dąbrowski
Wiceprezes Finea S.A.
Ceniony menedżer i doświadczony ekspert rynku finansowego, od roku 2002 stale związany z branżą faktoringu. Swoje doświadczenia zdobywał, z sukcesami pełniąc rolę prezesa i dyrektora generalnego Bibby Financial Services w Polsce oraz będąc wiceprezesem zarządu w Faktoria Sp. z o.o., by następnie dołączyć do Finea S.A. również w roli wiceprezesa zarządu. Były wiceprzewodniczący Komitetu Wykonawczego Polskiego Związku Faktorów. Zarządzał Departamentem Faktoringu i Finansowania Handlu w Banku Millennium SA., a także był związany z grupą Pekao i Bankiem Raiffeisen. Prywatnie zaangażowany w rzemiosło piwowarskie. Aktywnie zaangażowany w debatę publiczną na temat szeroko pojętego zarządzania należnościami i zobowiązaniami w firmach, jak również zmian ustawowych dotyczących zakazów cesji wierzytelności. Absolwent Instytutu Ekonomii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, gdzie przez 4 lata był również pracownikiem naukowym w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych.
dr hab. Stanisław Hońko - prof. US
Prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Doktor habilitowany (dyscyplina finanse), profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Szczecińskiego, prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, prezes zarządu Stowarzyszenia Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Szczecinie, Dyplomowany Księgowy SKwP nr 1012, doradca podatkowy nr 13564, członek Komitetu Standardów Rachunkowości, przewodniczący Rady Programowej Czasopisma Rachunkowość. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach studiów oraz na kursach w SKwP. Autor ponad 300 publikacji dotyczących rachunkowości i podatków.
Michał Cielibała
Doradca podatkowy, Prezes Zarządu Biura Rachunkowego BIUREX, Prezes Klubu Biur Rachunkowych SKwP w Kielcach
Doradca podatkowy, prawnik. Wykładowca akademicki z ponad 20-letnim stażem. Założyciel i Prezes Zarządu Biura Rachunkowego BIUREX które działa w Kielcach już ponad 33 lata. Właściciel największej w Kielcach kancelarii podatkowej zatrudniającej 4 doradców podatkowych i 2 prawników. Prezes Zarządu Klubu Biur Rachunkowych SKwP w Kielcach. Twórca Akademii Podatkowej TaxMania, która propaguje przedsiębiorczość wśród młodzieży i osób bezrobotnych w celu pobudzenia ducha przedsiębiorczości i zachęcenia do prowadzenia własnego biznesu. Prekursor kształcenia dualnego na świętokrzyskim rynku edukacyjnym. Prelegent licznych konferencji, eventów i spotkań biznesowych. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa podatkowego daje mu olbrzymią satysfakcję. W latach 2006-2014 Przewodniczący Świętokrzyskiego Oddziału Zarządu Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego w latach 2014-2018. Obecnie członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych.
Beata Kostrzycka
Dyrektor ds. Rozwoju - wFirma
Ekspert z zakresu księgowości i prawa podatkowego. Praktyk z doświadczeniem od 2005 roku, zdobytym w pracy w działach księgowych oraz przy zarządzaniu biure rachunkowym. Autorka licznych artykułów o tematyce księgowo-podatkowej, w tym publikowanych w takich portalach jak Rzeczpospolita i Poradnik Przedsiębiorcy. Uczestniczka prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie Finansów. Obecnie czuwająca nad rozwojem oprogramowania dla przedsiębiorców i biur rachunkowych wFirma.
Karol Włodarczak
Dyrektor do spraw produktów ubezpieczeniowych w SAGA Brokers Sp. z o.o.
Broker ubezpieczeniowy z 15-letnim doświadczeniem zawodowym. W Pierwszym Polskim Domu Brokerskim SAGA BROKERS Sp. z o.o. pełni funkcję dyrektora ds. produktów ubezpieczeniowych.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej. Zajmuje się tworzeniem programów ubezpieczeniowych dla grup zawodowych, jest odpowiedzialny za rozwój oraz działanie informatycznego systemu do sprzedaży ubezpieczeń online, prowadzi szkolenia produktowe dla Klientów.
Właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy Szkoła Coachingu Edukacyjnego prezes zarządu i fundatorka Fundacji Świadomego Rozwoju Edukacji.
Od 2012 roku publikuje książki o tematyce coachingowej. Jest autorką i współautorką książek o tematyce coachingowej i rozwojowej oraz narzędzi coachingowych/terapeutycznych. Współautorka artykułów naukowych z zakresu coachingu, edukacji i motywacji.
Zapoczątkowała w Polsce nurt coachingu edukacyjnego.
W 2012 roku została nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet przez Międzynarodową Sieć Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet. Aktywnie działa na rzecz mentoringu w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. W 2015 roku została uhonorowana tytułem „Kreatora Kompetencji Społecznych”. W 2017 roku uhonorowana Skrzydłami Coachingu za promocję coachingu w edukacji. Znalazła się w prestiżowym „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL.
Aleksandra Hanulak
Trener Formuły Geniuszu®
Trener Formuły Geniuszu® w obszarze Talentów Gallupa.
Założycielka Studia Twórczego Rozwoju. Podczas pracy na sesjach indywidualnych koncentruje się na mocnych stronach każdego człowieka, jego talentach oraz pomaga odkryć osobisty klucz do sukcesu i życia w radości. Jako certyfikowany Trener Formuły Geniuszu® towarzyszy w procesie odkrywania i rozwijania talentów Gallupa wykorzystując TEST GALLUPA – metodę identyfikacji talentów stworzoną w Instytucie Gallupa. W wyniku badania statystycznego w ponad 105 krajach na ponad 10 000 000 ludzi na przestrzeni ponad 30 lat Marcus Buckingham i Donald O. Clifton stworzyli teorię 34 talentów, z których 5 jest dominujących. Zgodnie z teorią Buckinghama i Cliftona osoby wykorzystujące swoje talenty: działają najefektywniej, lecz nie tylko, są oni też najbardziej zadowoleni ze swojego życia. Na ogół są też zdrowsi od ludzi budujących swoją karierę na podstawie o nieuświadomione słabości.
dr Mariusz Cieśla
Doradca podatkowy, Prawnik, Wykładowca
Doradca podatkowy, posiada tytuł naukowy doktora Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z dziedziny makroekonomii. Członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych IV i V Kadencji, Członek Prezydium KRDP - Skarbnik KRDP IV Kadencji, Wiceprzewodniczący KRDP V Kadencji, Przewodniczący Śląskiego Oddziału KIDP VI Kadencji, Delegat IV i V kadencji z ramienia Krajowej Izby Doradców podatkowych w CFE Tax Advisers (Confédération Fiscale Européenne) w Brukseli, Członek Komitetu Fiskalnego CFE, Członek Komitetu Podatkowego przy Pracodawcach RP, Przewodniczący Komitetu Podatkowego Śląskiej Federacji Przedsiębiorców Polskich. Prowadzi kancelarie doradztwa podatkowego uczestnicząc w sporach podatkowych przed organami skarbowymi i sądami administracyjnym. Wykładowca z dziedziny prawa podatkowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Znany publicysta i autor wielu prac naukowych z dziedziny ekonomii i prawa podatkowego m. in. w „Doradca podatkowy obrońcą praw podatnika”.
Anna Strzelecka
Partnerka w Crido
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim, licencjonowana doradczyni podatkowa od 1998 r., partnerka w firmie Crido Szkolenia (spółka z grupy doradczej Crido). Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w zakresie doradztwa podatkowego, jak i prowadzenia oraz organizacji szkoleń dla firm. Kilkanaście lat pracowała w jednej z firm BIG4, w tym w roli partnera rozwijając m.in. dział doradztwa w zakresie prawa podatkowego i pomocy publicznej w regionie małopolskim i śląskim. Od 25 lat specjalizuje się w zakresie rozliczeń podatkowych przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie specjalnych stref ekonomicznych, a obecnie również Polskiej Strefy Inwestycji. Ma na swoim koncie kilkaset przeprowadzonych szkoleń podatkowych. Prowadzi również szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Pomysłodawczyni innowacyjnej platformy edukacyjnej Cridoteka, na której eksperci podatkowi i prawni przedstawiają w sposób przejrzysty i łatwy do przyswojenia zagadnienia z zakresu prawa, podatków.
Alina Rudnicka-Acosta
Współorganizator MKBR, Prezes Zarządu Audyt Partner sp. z o.o.
Stworzyła centrum usług wspólnych i rozwinęła je biznesowo. Uczestniczyła w wielu projektach akwizycyjnych. W swoich działaniach wykorzystuje wiedzę ekonomiczną w dziedzinach: finanse, rachunkowość i podatki oraz kreatywność biznesową. Zawodowo związana z markami Intermoda, Selena, Grupa Impel, Tax Care S.A., EPSA BPO S.A. Doradza, kreuje i wdraża rozwiązania, które potrafią dwukrotnie zwiększyć obroty
liderów na rynku polskiego biznesu. Jest praktykiem, który zbudował swoją wiedzę nie tylko na bogatym zawodowym doświadczeniu, ale również na solidnej podbudowie specjalistycznego wykształcenia, którego ostatni etap zakończyła 2016 r., z sukcesem broniąc dyplom Executive MBA w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim z notą A+.
dr Hubert Kaczmarczyk
Radca prawny
Dr nauk prawnych, radca prawny w świętokrzyskiej Krajowej Administracji Skarbowej, a także trener Krajowej Szkoły Skarbowości (KSS). Zastępca dyrektora Instytutu Nauk Prawnych na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Mediator.
Monika Smulewicz
Ekspertka prawa pracy i rynku pracy Prezes HR na Szpilkach Sp. z o.o.
Uznany praktyk i ekspertka prawa pracy. Od ponad 20 lat edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach. Na salach szkoleniowych od 2003 roku. Prekursorka kursów online z zakresu prawa pracy w Polsce. Założycielka i CEO Eduwersum Collegium Rozwoju HR.
Paweł Jędrzejak
Trener Biznesu INFOR
Trener Biznesu, ukończony program trenerski IBD Business School, Coach – certyfikat Noble Manhattan School, ekspert z zakresu publikacji elektronicznych, od 13 lat związany z branżą wydawniczą działającą na rynku finansowo- kadrowym.
Ewa Małkowska
Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach
Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach. Posiada ponad 27 letnie doświadczenie pracy w skarbowości, m.in. w zakresie podatków dochodowych i podatku od towarów usług, postępowań podatkowych.
Anna Aniszewska
Prezesa Zarządu w biurze rachunkowym Tax Free sp z o.o.
Ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim - Wydział Zarządzania- kierunek – Finanse i Rachunkowość. Od ponad 20 lat pasjonuje się księgowością. Jest członkiem Krajowej Izby Biur Rachunkowych, Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz była Dyrektorem i Ambasadorem Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych. Doświadczenie w zakresie księgowości zdobywała pracując na stanowisku głównej księgowej.
W trakcie swojej przygody z księgowością uczestniczyła w setkach kontroli prowadzonych przez Urzędy Skarbowe i Celne, Urzędy Kontroli Skarbowej, Zakłady Ubezpieczeń Społecznych i inne instytucje rozliczające wsparcie z Funduszy Unijnych.
Nieustannie poszerza swoje kompetencje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach z zakresu zarządzania, finansów i nowoczesnych technologii wspierających branżę księgową. Jej pasja do nauki i rozwoju sprawia, że jest na bieżąco z najnowszymi trendami i regulacjami prawnymi, co pozwala jej skutecznie doradzać klientom oraz wspierać swój zespół.
Właścicielka biura rachunkowego, publicystka, dziennikarka ekonomiczna, od lat mocno związana ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce (SKwP), gdzie pełni funkcje w dwóch Komisjach: wiceprzewodniczącej Komisji Biur Rachunkowych oraz sekretarza Komisji ds. Współpracy z Zagranicą. Współprowadząca program "Podatki info" w Internetowej Telewizji DTV24.
Bartłomiej Sokalski
BDP Sokalscy Bartłomiej i Renata Sokalscy
Podatkami zajmuje się od 30 lat, absolwent Uniwersytetu Łódzkiego,
w latach 2000 –2009 członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych oddział
w Łodzi, doradca podatkowy od 1998 roku.
Biuro prowadzi razem z żoną, również doradcą podatkowym, w formie spółki cywilnej BDP Sokalscy Bartłomiej i Renata Sokalscy - http://bdpsokalscy.pl.
Jest pomysłodawcą i współtwórcą systemu do zarządzania, kontroli i koordynacji pracy biura rachunkowego i kancelarii doradztwa podatkowego – Gekkon. Od kilku lat wspiera biura rachunkowe w ich codziennej organizacji i zarządzaniu.
Bogdan Zatorski
Kierownik ds. analiz biznesowych i wymagań prawnych Symfonia
Specjalista w zakresie prawnych aspektów dotyczących m.in. obszarów księgowych; teoretyk oraz praktyk rachunkowości. Kierownik do spraw analiz biznesowych i wymagań prawnych, z firmą związany od 2000 roku, działając w obszarze finansów i księgowości, prawa podatkowego i zarządzania procesowego. Przez wiele lat rozwijał Symfonię w obszarze obsługi finansowo-księgowej i podatków oraz zagadnień controlingowych. Aktywnie uczestniczy we wdrażaniu KSeF w polskich przedsiębiorstwach, zarówno formie w rozwiązań IT dostarczanych przez Symfonię, jaki i szkoleń, warsztatów czy konsultacji biznesowych. Właściciel biura rachunkowego.
Katarzyna Bruździńska-Wójcik
Commercial Manager ds. ekosystemu dla biur rachunkowych & mśp Symfonia
Menedżer z ponad 20-letnim stażem w zarządzaniu strategicznym, operacyjnym oraz rozwoju biznesu. Absolwentka SGH na wydziale zarządzania, z magisterium o specjalizacji zarządzanie projektami na Uczelni Łazarskiego.
Jako właściciel AD.VISER, specjalizującej się w strategii sprzedaży, rozwoju biznesu, zarządzaniu projektami oraz restrukturyzacjach, zbudowała firmę od podstaw. Oferuje kompleksowe doradztwo strategiczne i operacyjne, pomagając przedsiębiorstwom optymalizować procesy i wprowadzać na rynek nowe produkty. Doświadczenie zdobyte jako Dyrektor ds. Zarządzania Projektami oraz Doradca Zarządu umożliwiło jej nabycie umiejętności w zakresie zarządzania zmianą, optymalizacji procesów i restrukturyzacji.
Jako współorganizator Kongresu dla Biur Rachunkowych przez pięć lat budowała silne relacje partnerskie, wspierając rozwój i wymianę wiedzy w środowisku biur rachunkowych. Obecnie, wspiera biura rachunkowe, przyczyniając się do ich transformacji z tradycyjnego modelu zarządzania na cyfrowy.
Aneta Młynarczyk
Biuro Rachunkowe Aneta Młynarczyk
Właścicielka biura rachunkowego, które świadczy usługi w zakresie kompleksowej obsługi księgowo-kadrowej firm, rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy w księgowości oferuje profesjonalną obsługę firm w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych, VAT, ZUS, kadr i płac oraz uproszczonej księgowości Stowarzyszeń i Fundacji. Posiada uprawnienia do prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane przez Ministerstwo Finansów, doświadczenie w pracy w Urzędzie Skarbowym oraz certyfikat ochrony danych osobowych według wymogów RODO.
Adam Niewiedzioł
Specjalista ds. kluczowych klientów SaldeoSMART
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także technik elektronik (systemy i sieci komputerowe), od ponad 12 lat związany z branżą IT. Zajmuje się sprzedażą, doradztwem i pomocą w organizacji obsługi dokumentów w biurach rachunkowych i firmach. Specjalizuje się w rozwiązaniach systemowych do obiegu dokumentów. Po pracy lubi aktywnie spędzać czas: jeździ na rowerze, majsterkuje i filmuje.
asp. Przemysław Nowak
Policjant
Policjant z 13 letnim stażem.
Od 10 lat pełniący służbę w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach.
Zajmował się między innymi zapobieganiem i zwalczaniem cyberprzestępczości, przestępczości gospodarczej i ekonomicznej.
Marcin Michalski
CEO Sagiton Automation
Jako ekspert ds. automatyzacji i low-code z wieloletnim doświadczeniem, specjalizuje się w optymalizacji procesów biznesowych przy użyciu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Jego doświadczenie obejmuje pracę z takimi platformami jak Make.com, n8n, Airtable, XLS, Bubble.io, Zapier oraz z rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji (AI).
Wojciech Wrociński
Właściciel agencji reklamowej ReklamowyGadzet.pl
Od 2008 roku właściciel agencji reklamowej ReklamowyGadzet.pl, która wspiera setki firm produkując trafione materiały reklamowe. Wierzy, że można to robić z sercem, z szacunkiem dla obu stron i z pomysłem, by sprawiać RADOŚĆ innym oraz BUDOWAĆ innych.
Wojciech Wrociński to przedsiębiorca, który rozwija się każdego dnia. Od wielu lat jest zaangażowany w organizacji Toastmasters, jest trenerem według filozofii Johna Maxwella oraz wspiera swoim doświadczeniem wiele klubów biznesowych, dla których ważne są relacje. Od 2020 rozwija się również jako trener świadomego oddechu, która to umiejętność wspiera go zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesowym.
Aneta Jarczyńska
Dyrektor ds. marketingu produktowego i komercjalizacji
Ekspertka w dziedzinie komercjalizacji i marketingu produktowego oraz budowania i wdrażania strategii produktowej. Wprowadzała na polski rynek z dużym sukcesem wiele nowych usług i produktów z oferty Symfonii takich jak serwis miedzyfirmami.pl, e-Audytor (nagroda Innowacje Roku 2016), a także pierwszy na polskim rynku standard e-faktury.
Współtworzyła i prowadziła najważniejsze projekty komercyjne w Symfonii – wprowadzanie oferty subskrypcyjnej czy nowej oferty produktowej. Jest odpowiedzialna za tworzenie biznesplanu i wdrażanie głównych inicjatyw sprzedażowych w organizacji, rozwija także ofertę produktów chmurowych.
Od ponad 15 lat związana z Symfonią. Przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję product marketing managera i koordynatora zespołu product marketing managerów, aktualnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu produktowego i komercjalizacji.
Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Collegium Civitas i podyplomowych studiów Kierowania Projektami Informatycznymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Agata Wójcik-Szczepańska
Kierownik produktu Symfonia eBiuro
Przez ponad 10 lat związana z branżą IT, zdobywając doświadczenie w zakresie budowania strategii produktowo-sprzedażowych w firmach takich jak Symfonia, Microsoft i Sygnity. Obecnie pracuje w Symfonii jako Product Manager dla produktu chmurowego do prowadzenia uproszczonej księgowości – Symfonia eBiuro. Opiekuje się również ofertą dla biur rachunkowych oraz mikroprzedsiębiorstw.
Rozwija zarówno produkt, jak i ofertę, wykorzystując metodologię Product Discovery, angażując klientów w proces tworzenia aplikacji, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i dostarczać realną wartość. Skupia się na słuchaniu klientów i przekładaniu ich oczekiwań na rozwój aplikacji i systemów IT, które wspierają codzienną pracę firm.
Prywatnie interesuje się tematyką miast i wdrażaniem inicjatyw, które mają wpływ na poprawę jakości życia mieszkańców. Współtwórca ogrodu sąsiedzkiego dla najmłodszych mieszkańców w bloku, w którym obecnie mieszka.
Ernest Klimas
Specjalista ds. Ubezpieczeń Korporacyjnych i Życiowych w IMAGIC
Przedsiębiorca z 15-letnim doświadczeniem w e-commerce, marketingu i nowoczesnych technologiach. Od 6 lat aktywnie działa w branży ubezpieczeniowej, łącząc swoje wcześniejsze doświadczenia i wiedzę jako prezes nieszablonowej agencji ubezpieczeniowej iMagic.
Dzięki nowatorskiemu podejściu do doradztwa ubezpieczeniowego, wprowadza nowe standardy i rozwiązania w tej dziedzinie. Regularnie angażuje się w współtworzenie nowych narzędzi oraz produktów, które mają potencjał zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń w Polsce.
Anna Błażys
Fundacja Wspólnota Pokoleń
Pedagog, na co dzień całe swoje serce poświęca działaniom społecznym, koordynuje wiele projektów, które wpływają na życie Dolnoślązaków. Od niedawna Wiceprezes Wałbrzyskiego Klubu Tenisowego ATRI, w którym zajmuje się popularyzacją aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży.
Aleksandra Kornaszewska
Założycielka i właścicielka biura rachunkowego MERITUM Centrum Obsługi Biznesu
Założycielka i właścicielka biura rachunkowego MERITUM Centrum Obsługi Biznesu. Aktualnie Meritum zatrudnia ponad 60 specjalistów, obsługujących kilkaset firm. Pasjonatka zawodu z wieloletnim księgowym doświadczeniem. Pełni rolę Doradcy Biznesowego dla Zarządów i Właścicieli Firm. Absolwentka programu Personal Leadership Academy w prestiżowym instytucie ICAN Institute. Aktualnie uczestniczka studiów podyplomowych Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, Program Executive MBA. W swojej pracy skupia się na zarządzaniu strategicznym i operacyjnym. Cele osiąga poprzez nieustanny rozwój własny oraz zespołu. Fascynatka automatyzacji wszelkich procesów powtarzalnych oraz rozwoju osobistego.
Tomasz Janczewski
Ekspert ds. Cyberbezpieczeństwa
Uznany ekspert ds. cyberbezpieczeństwa z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży IT. Obecnie pełni funkcję Technology Lead Manager i Security Architect w firmie Accenture, gdzie odpowiada za tworzenie i implementację architektury bezpieczeństwa rozwiązań klasy Enterprise oraz architektury aplikacji w oparciu o chmurę AWS, Azure i GCP.
Jest wykładowcą akademickim na studiach podyplomowych z zakresu cyberbezpieczeństwa w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Swoje bogate doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla takich firm jak Statoil/Circle K, Viacom, Primaris oraz NASK. Tomasz specjalizuje się w tworzeniu i implementacji architektury aplikacji, architektury micro-service, zarządzaniu zespołami programistycznymi oraz organizacji procesów wytwarzania oprogramowania i kontroli jakości.
Posiada liczne certyfikaty, w tym CompTIA Security+, AWS Certified Professional oraz PCEP - Certified Entry-Level Python Programmer.
Robert Mrozek
CEO PuzzleGroup P.S.A.
CEO PuzzleGroup P.S.A., pierwszej w Polsce grupy biznesowej funkcjonującej w formie prostej spółki akcyjnej. Jego wizja opiera się na współpracy pomiędzy właścicielami biur rachunkowych, doradcami podatkowymi oraz biegłymi rewidentami. Celem tej współpracy jest zwiększenie efektywności biznesowej oraz zapewnienie stabilności w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym. PuzzleGroup stawia na innowacje i zaufanie, dostarczając klientom kompleksowe wsparcie, które realnie usprawnia prowadzenie działalności gospodarczej.
Robert zdobywał swoje doświadczenie zawodowe w różnych branżach, ze szczególnym naciskiem na sektor finansowy, księgowy oraz IT. Jako założyciel i Prezes Zarządu biura rachunkowego Brokeria.pl, skutecznie łączy wiedzę i praktykę, tworząc nową jakość na rynku usług księgowych i proponując alternatywne, nowoczesne podejście do standardowych rozwiązań.
Wiktor Krasa
Wykładowca oraz prorektor ds. jakości kształcenia w Akademii Nauk Stosowanych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach.
Wiktor Krasa; współpracuje z firmami, instytucjami naukowo–badawczymi w zakresie realizacji zintegrowanych kampanii wizerunkowych. Obecnie pracuje jako wykładowca oraz prorektor ds. jakości kształcenia w Akademii Nauk Stosowanych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach.
Zbigniew Judek
Specjalista do spraw likwidacji szkód w SAGA Brokers Sp. z o.o.
Absolwent prawa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicz w Poznaniu. Radca prawny oraz broker ubezpieczeniowy. Związany zawodowo z Sagą Brokers od 2016 r., gdzie zajmuje się doradzaniem oraz asystowaniem przy likwidacji szkód z OC zawodowych klientów, a także prowadzeniem szkoleń w tym zakresie.
Marcin Wrzoskiewicz
Wykładowca i trener w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz w FPD SP. Z O.O.
Marcin Wrzoskiewicz jest zapalonym entuzjastą i specjalistą w dziedzinie Sztucznej Inteligencji.
Specjalista w zakresie zarządzania i sprzedaży, pedagog oraz doradca zawodowy. Posiada szeroką wiedzę i umiejętności związane z zarządzaniem firmą, budowaniem zespołu oraz sprzedażą. Jest trenerem biznesu oraz wieloletnim praktykiem biznesu na różnych szczeblach.
Przez ponad 15 lat wspiera rozwój managerów i specjalistów różnych branż, poprzez różnorodne formy szkoleń stacjonarnych, field coaching, doradztwo, indywidualny coaching biznesowy i rozwojowy oraz szkolenia online. Realizuje wiele projektów sprzedażowych zarówno jako trener, jak i przedsiębiorca. Pracuje jako wykładowca i trener w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz w FPD SP. Z O.O.
Certyfikowany konsultant metody Insights Discovery oraz posiadacz certyfikatu ACC ICF jako coach.
Joanna Foks-Anyszewska
Dyrektor ds. rozwoju produktu Faktura.pl
Dyrektor ds. rozwoju produktu Faktura.pl, liderka zespołu ds. wirtualizacji procesów księgowych. Wieloletnia ekspertka księgowa, mająca ogromne doświadczenie w projektach digitalizacji biur rachunkowych. W swoim portfolio posiada dziesiątki skutecznie przeprowadzonych projektów na styku regulacji prawnych i wdrożeń technologii księgowych.
Michał Jaskólski
Dyrektor Rozwoju Sieci Partnerskiej Faktura.pl
Dyrektor Rozwoju Sieci Partnerskiej, jest uznanym specjalistą z 20 letnim doświadczeniem w zakresie rozwoju i optymalizacji sieci współpracy biznesowej. Z niesłabnącym entuzjazmem podchodzi do wyzwań związanych z tworzeniem i utrzymaniem relacji partnerskich, co przejawia się w jego zdolności do budowania długotrwałych, wartościowych połączeń między firmami. Posiada bogate doświadczenie w identyfikowaniu i implementacji nowatorskich rozwiązań, które wzmacniają pozycję rynkową partnerów i otwierają przed nimi nowe możliwości rozwoju.
Agnieszka Barnaś
Dyrektorka sprzedaży Apfino
Posiada bogate, 25-letnie doświadczenie w branży finansowej. Swoje umiejętności rozwijała jako managerka i ekspertka w dziedzinie bankowości SME oraz korporacyjnej w wiodących polskich bankach. Od lat buduje i z sukcesami kieruje zespołami, które pomagają przeprowadzać firmy przez przedsięwzięcia inwestycyjne czy handlowe. Aktualnie kieruje zespołem wsparcia klienta w Apfino i dba o zapewnienie im jak najwyższego komfortu korzystania z platformy.
Czesław Kaczyński
Doradca podatkowy, Przewodniczący Świętokrzyskiego Oddziału Zarządu Krajowej Izby Doradców Podatkowych
Funkcję Przewodniczącego Świętokrzyskiego Oddziału Zarządu Krajowej Izby Doradców Podatkowych pełni od 2014 r.
Od 29 lat prowadzi biuro rachunkowe i kancelarię podatkową w Kielcach. Od 5 lat członek zarządu w BDPK spółka doradztwa podatkowego z siedzibą w Kielcach. Współorganizator i uczestnik szeregi konferencji z zakresu prawa podatkowego i finansów.
Jadwiga Wojtas
Dyrektor Produkcji i Rozwoju, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365
Ekonomistka z wykształcenia, ma za sobą również doświadczenie w pracy jako główna księgowa. Od 20 lat nieprzerwanie związana z branżą IT. W codziennej pracy łączy potrzeby świata biznesu z możliwościami technologii, programistów i informatyków. Efektem pracy zespołu, którym kieruje jest polski system klasy ERP, ultranowoczesny i przyjazny użytkownikom, których liczną grupę stanowią również Księgowi. Prywatnie miłośniczka baletu i opery. Kieruje się maksymą, że najcenniejszych w życiu rzeczy nie nabywa się za pieniądze.
Michał Środa
Konsultant projektu Księgowość, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365
Konsultant projektu Księgowość, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365.
Absolwent Finansów i rachunkowości oraz Informatyki w biznesie. Z systemami ERP pracuje od 2018 roku. Swoje doświadczenie zdobywał w pracy w biurze rachunkowym oraz przy wdrożeniach systemów informatycznych w obszarze finansowo-księgowym. Obecnie zajmuje się dostosowywaniem oprogramowania enova365 do zmian legislacyjnych oraz wprowadzaniem nowych funkcjonalności do systemu.
Agnieszka Komorowska
Praktyk terapii IFS/SWR, mediatorka, trenerka mediacji i komunikacji opartej o empatię
Mediatorka, trenerka mediacji i komunikacji opartej o empatię, inspirowanej Porozumieniem bez Przemocy (NVC - Nonviolent Communication) Marshalla B. Rosenberga. Pracuje terapeutycznie w oparciu o model Internal Family Systems (IFS / SWR - System Wewnętrznej Rodziny Richarda Schwartza), który wykorzystuje prowadząc indywidualne sesje terapii i zajęcia grupowe. W trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie Gestalt. W pracy poza NVC i IFS/SWR, inspiruje się Pozytywną Neuroplastycznością Ricka Hansona oraz Logoterapią Victora Frankla. Posiada 15 lat doświadczenia w biznesie, w tym 10 lat na stanowiskach kierowniczych, co inspiruje ją do skupienia uwagi na wspieraniu osób, które same wspierają innych - zarówno w biznesie (liderów), w rodzinie (rodziców/opiekunów), jak i w edukacji (nauczycieli).
Radosław Potrzeszcz
Kancelaria Adwokacka Radosław Potrzeszcz
Ukończył prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego. Odbył zarówno aplikację sądową jak i adwokacką. Od 2005 roku wykonuje praktycznie zawód adwokata.
Współtworzył Podyplomowe Studia – Akademia Spółek w Szkole Głównej Handlowej. Prowadzi lub prowadził też zajęcia na innych studiach podyplomowych, m.in. dla analityków bankowych, dla aplikantów adwokackich i notarialnych oraz dla biegłych rewidentów w związku z wprowadzeniem w życie Kodeksu spółek handlowych oraz towarzyszącej temu reformie ustawy o rachunkowości.
Pełnił funkcję członka rady nadzorczej w spółkach akcyjnych, jak również radiofonii i telewizji. Współautor i współredaktor czterotomowego komentarza do kodeksu spółek handlowych opublikowanego w LexisNexis – Spółki osobowe, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka akcyjna, Łączenie, podział i przekształcanie spółek, pod redakcją t. Siemiątkowskiego i własną.
Współautor Prawa działalności gospodarczej. Komentarz, autor monografii: Kapitały własne spółek handlowych .
Krzysztof Urbanowicz
Prezes Next Levels
Prezes Next Levels, firmy szkoleniowo-doradczej specjalizującej się w sztucznej inteligencji generatywnej i ChatGPT. Od ponad 25 lat prowadzi szkolenia w Polsce i Francji. Zrealizował ponad 2.500 kursów dla firm, w tym PKN Orlen, PZU, Orange, TVN czy tygodnik „Polityka”. W ciągu ostatniego 1,5 roku przeprowadził prawie 200 szkoleń z generatywnej AI dla różnych branż, od mediów, marketingu i PR po sektor finansowy, farmaceutyczny i administrację państwową. Poprzednio prezes agencji content marketingu Mediapolis i dyrektor Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie. Z wykształcenia i z zawodu dziennikarz, karierę rozpoczynał we francuskich mediach ("Le Quotidien de Paris", "Le Figaro") w Paryżu.
Rafał Strzelecki
CEO CashDirector
Prezes i założyciel fintechu CashDirector. Odpowiada za strategię i
zastosowania sztucznej inteligencji w systemach zarządzania finansami i
księgowości dla firm. Inicjator pierwszego w Europie wdrożenia
zintegrowanej platformy bankowo-księgowej, jak również założyciel
największej w Europie Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur
Rachunkowych OSCBR (3000 firm księgowych na wspólnej platformie
technologicznej).
Połączenie wykształcenia informatycznego (Politechnika Wrocławska) i
biznesowego (executive MBA) oraz praktycznego doświadczenia z realizacji
projektów korporacyjnych oraz startupowych pozwala na wdrażanie
innowacyjnych projektów beyond banking i biznesów platformowych.
Tomasz Kawa
Prezes Zarządu Archer Sp. z o.o.
Bazujący na blisko 20-letnim doświadczeniu zawodowym specjalista ds. infrastruktury teleinformatycznej oraz cyberbezpieczeństwa. Na swojej drodze zawodowej zajmował się m.in. administracją siecią dla kilku tysięcy urządzeń IP, wdrażał zaawansowane rozwiązania sieciowe u szeregu Klientów, prowadził wiele projektów wymagających poświadczeń bezpieczeństwa, prowadził audyty bezpieczeństwa oraz wydajnościowe, projektował skomplikowane infrastruktury na terenie całego kraju. Niektóre z projektowanych rozwiązań były pierwszymi w Polsce czy nawet w Europie.
Od 2021 roku CEO firmy Archer, której misją jest precyzyjny dobór rozwiązań z zakresu IT do indywidualnych potrzeb Klienta. Pasjonat złożonych zleceń i skomplikowanych wyzwań wymagających wieloetapowego wsparcie przed- i posprzedażowego, a prywatnie entuzjasta podróży, miłośnik wielu aktywności na ziemi, w wodzie i w powietrzu.
Mirosław Sędłak
Doradca w zakresie strategii i zarządzania
Prowadzi doradztwo biznesowe dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z zakresu optymalizacji procesów zarządczych, finansowania inwestycji, rozwoju i zwiększenia sprzedaży.
Zawodowo związany z takimi markami jak: Grupa Impel, Kaczmarski Group, CashDirector, United Robots, Smeo, Time Group, G7 Group.
Praktyk w zakresie zarządzania zespołami o różnych kompetencjach. Członek rad nadzorczych. Wdrażał systemy i aplikacje do optymalizacji procesów usługowych.
Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Executive MBA - Rotterdam School of Management – Erasmus University, Canadian International Management Institute ICAN we współpracy z Harvard Business School Publishing.
Znawca rynku przedsiębiorstw finansowych w Polsce, tj. banków komercyjnych, banków spółdzielczych, SKOK-ów, firm pożyczkowych, firm faktoringowych, firm ubezpieczeniowych, firm windykacyjnych oraz tzw. wierzycieli wtórnych.
Ekspert w zakresie zarządzanie obsługą obrotu gotówkowego cash processing, cash in transit).
Justyna Kraft
Prezes zarządu KRAFTON ACCOUNTING Sp. z o.o. Sp. k. oraz XON Sp. z o.o.
Doświadczona księgowa z 20-letnim stażem w prowadzeniu własnego biura rachunkowego KRAFTON ACCOUNTING. Ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na kierunku rachunkowości oraz studia podyplomowe z zakresu podatków. Twórczyni programu XON, który usprawnia zarządzanie biurem rachunkowym, organizację czasu pracy, zarządzanie zadaniami, raportowanie wyników oraz rozliczenia z klientami. Od kilku lat pomaga biurom rachunkowym, tak aby codzienna praca księgowych i kadrowych była prostsza, efektywna i satysfakcjonującą. Organizuje lokalne spotkania integracyjne dla biur rachunkowych, aby wspólnie wspierać się w rozwoju biznesu. Prywatnie miłośniczka gry w badmintona, która podejmie każde sportowe (i nie tylko sportowe) wyzwanie.
Patrycja Szymońska
Business support
Specjalizacja: Wielopokoleniowe zarzadzanie majątkiem rodzinnym, fundacje, trusty, itd., Wdrażanie międzynarodowych rozwiązań w oparciu o strategie optymalizacji, Prowadzenie rachunków bankowych osób i podmiotów zarejestrowanych w rożnych jurysdykcjach. Jeden punkt kontaktu dla grupy osób (rodzina, partnerzy businessowi) i dyskrecja w przeprowadzaniu transakcji.
Business support, platforma docierania do kontaktów handlowych w Szwajcarii,
Doradztwo inwestycyjne w skali ogólnoświatowej (wszystkie rynki finansowe, większość walut referencyjnych, itd.). Otwarta architektura, oferowanie produktów z rynków finansowych na zasadzie best in class, obiektywne doradztwo.
Zindywidualizowana oferta, tylko zamożni klienci zainteresowani personalna obsługa wysokiej jakości. Pomoc w procesie zmiany rezydencji podatkowej, nabywaniu nieruchomości w Szwajcarii. Instytucja bankowa z wieloletnia historia, o ugruntowanej pozycji rynkowej i reputacji.
adw. Aleksander Petrys
Adwokat w Kancelarii WKB Lawyers, członek zespołu Private Clients
Doradza Klientom w sprawach związanych z planowaniem majątkowym oraz sukcesją. Posiada doświadczenie w zakresie postępowań spadkowych, w tym także zakładania fundacji rodzinnych. Brał udział w postępowaniach przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, Trybunałem Konstytucyjnym, a także przed organami administracji państwowej i samorządowej oraz przed sądami administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym.
Przygotowuje rozprawę doktorską z zakresu instytucji prawa spadkowego pt.: „Sukcesja majątkowa w perspektywie instytucji fundacji rodzinnej”. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu „Global Affairs and Diplomacy” – University of Buckingham United Kingdom. Laureat stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia naukowe.
Stypendysta programu Visiting Scholars Duke University School of Law (2023-2024) w zakresie międzynarodowego doradztwa sukcesyjnego i ochrony majątku.
Tomasz Król
Dyrektor Centrum Obsługi Przedsiębiorców w Katowicach Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Tomasz Król jest absolwentem Wydziału Finanse i Rachunkowość Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe MBA. Od ponad 20 lat zajmuje się finansowaniem przedsiębiorstw w instytucjach finansowych. Posiada szeroką wiedzę w zakresie analiz i kontrolingu finansowego. Z sukcesami zarządza zespołami sprzedaży. Obecnie w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. odpowiedzialny na funkcjonowanie Centrum Obsługi Przedsiębiorstw w Katowicach.
Piotr Kozub
Analityk biznesowy Apfino
Przedsiębiorca, analityk biznesowy Apfino od lat związany z branżą bankową. Wcześniej pracował m.in. dla Banku Pocztowego i Deutsche Banku. Absolwent krakowskich uczelni: Uniwersytetu Ekonomicznego oraz AGH.
Agnieszka Opalińska
Ekspert Projektu Księgowość, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365
Ekspert Projektu Księgowość, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365.
Absolwentka Filologii Polskiej oraz Rachunkowości i Finansów, dyplomowany księgowy. Od ponad 10 lat związana z branżą IT. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem, projektowaniu narzędzi księgowych oraz realizacji wdrożeń systemów w dużych organizacjach pozarządowych.
Kamil Giera
Prawnik, starszy specjalista w Departamencie Badań i Innowacji w Ministerstwie Cyfryzacji
Prawnik, starszy specjalista w Departamencie Badań i Innowacji w Ministerstwie Cyfryzacji, współautor polskiego stanowiska w zakresie rozporządzenia AI Act w sprawie sztucznej inteligencji.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.