BZ.png
Bogdan Zatorski
Kierownik ds. analiz biznesowych i wymagań prawnych Symfonia
Specjalista w zakresie prawnych aspektów dotyczących m.in. obszarów księgowych; teoretyk oraz praktyk rachunkowości. Kierownik do spraw analiz biznesowych i wymagań prawnych, z firmą związany od 2000 roku, działając w obszarze finansów i księgowości, prawa podatkowego i zarządzania procesowego. Przez wiele lat rozwijał Symfonię w obszarze obsługi finansowo-księgowej i podatków oraz zagadnień controlingowych. Aktywnie uczestniczy we wdrażaniu KSeF w polskich przedsiębiorstwach, zarówno formie w rozwiązań IT dostarczanych przez Symfonię, jaki i szkoleń, warsztatów czy konsultacji biznesowych. Właściciel biura rachunkowego.
asd.jpg
Jacek Wojtachnio
Właściciel firmy Webra Business Marketing
Właściciel firmy Webra Business Marketing zajmującą się reklamą i marketingiem. Specjalizuje się w prowadzeniu social media i wykonywaniu stron Internetowych. Ukończył Akademie Wychowania Fizycznego w Poznaniu i Uniwersytet Jagielloński w Krakowie na kierunku zarządzanie. Na co dzień miłośnik podróży i sportu. Kieruje się zasadą: Nie ważne są kilometry, bo miłość nie zna granic.
Karol-Watrobinski.jpg
Karol Wątrobiński
Radca prawny i wspólnik w kancelarii WN Legal Wątrobiński Nartowski
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zdobywca nagrody specjalnej w konkursie Rising Stars Prawnicy – liderzy jutra. Specjalizuje się w prawie nowych technologii i ochronie danych osobowych. Uczestniczył w szeregu projektów dostosowywania działalności przedsiębiorstw do wymogów RODO. Był odpowiedzialny za skomplikowane wdrożenia RODO, w tym w grupach kapitałowych i podmiotach z kapitałem międzynarodowym. Stale doradza klientom w sprawach dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych. Współautor „Księgi Bezpieczeństwa Komunikacji Elektronicznej w Pracy Radcy Prawnego" opracowanej na zlecenie Krajowej Izby Radców Prawnych, która jest eksperckim omówieniem kwestii bezpieczeństwa narzędzi takich jak chmura obliczeniowa stosowanych w pracy prawników. Jest prelegentem na seminariach, konferencjach oraz szkoleniach, a także autorem publikowanych w prasie artykułów na temat własności intelektualnej i danych osobowych. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji (GRAI) przy Ministerstwie Cyfryzacji.
Michal-Szastak.jpg
Michał Szastak
Product manager Apfino
Posiada ponad 19 letnie doświadczenie w wiodących bankach oraz firmach technologicznych w strukturach sprzedaży i rozwoju biznesu, zarządzania zespołami projektowymi oraz zarządzania produktem. W jednym z banków odpowiadał za koordynację i wdrożenie nowego systemu bankowości elektronicznej dla SME oraz Departamentu Korporacji. Odpowiadał również za koordynację i wdrożenie nowatorskiego projektu zwiększania bezpieczeństwa transakcji oraz ograniczenie ryzyka operacyjnego klientów sektora budowlanego. Od 2022 roku odpowiada za rozwój produktów na platformie Apfino, zapewniającej przedsiębiorcom wygodny dostęp do usług finansowych.
Kamil-Nowak.jpg
Kamil Nowak
Ambasador platformy Apfino
Ambasador platformy Apfino i autor podcastu „Przyspiesz Biznes”. Od 2022 roku, wraz z zespołem, rozwija platformę Apfino, która wspomaga przedsiębiorców i biura rachunkowe w codziennej pracy. Zaangażowany w projekty, które automatyzują i cyfryzują pracę polskich firm.
Bez-tytulu.jpg
Agnieszka Pasek-Wujek
Prezes Oddziału Okręgowego w Kielcach, oraz członek Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W 2004 r. zdobyła tytuł biegłego rewidenta. Jest jednym z pierwszych (nr legitymacji 26) dyplomowanych księgowych – certyfikat nadawany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Sekretarz Krajowej Rady Biegłych Rewidentów oraz członek Komisji ds. szkoleń, Komisji ds. finansowych i Komisji organizacyjnej. Wiceprezes Rady Regionalnego Oddziału PIBR w Kielcach Prezes Oddziału Okręgowego w Kielcach, oraz członek Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Prezes Bilans-Servis Księgi i Kadry sp. z o.o. w Kielcach. Jednocześnie wykonuje badania sprawozdań finansowych współpracując z firma audytorską Bilans-servis Sp. z o.o. Przewodnicząca Komitetu Audytu dla Gminy Miejskiej Kielce Wykładowca na szkoleniach i kursach z zakresu rachunkowości, w tym szkoleniach obligatoryjnych dla biegłych rewidentów.
438174101-7616239311765503-7893098150411795534-n.jpg
Ewelina Włodarczyk
Doradca podatkowy (nr wpisu 13791)
Doradca podatkowy (nr wpisu 13791), właścicielka renomowanej kancelarii podatkowej Prospect, partner zarządzający w Taxido.pl. Doświadczenie zawodowe zdobywała w innych kancelariach podatkowych, zajmując się kompleksową obsługą księgową i rachunkową firm z sektora MŚP oraz NGO. Obecnie zajmuje się zarządzaniem biznesem oraz doradztwem podatkowym w szerokim zakresie. Jest absolwentką kierunku Rachunkowość i Controlling na Wydziale Zarządzania i Administracji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyła wiele prestiżowych szkoleń, w tym również kursy nadające uprawnienia księgowego, głównego księgowego oraz specjalisty ds. wynagrodzeń. Do licznych sukcesów można zaliczyć również studia podyplomowe na kierunku Prawo podatkowe i podatki na jednej z najlepszych uczelni prawnych tj Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
WiktorD.png
Wiktor Doktór
Moderator MKBR, Head of Pro Progressio
Jest Ekspertem Branży Outsourcingowej specjalizującym się w szerokim zakresie działań w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, w tym BPO, Centrów Usług Wspólnych, Call i Contact Center oraz w tematyce nearshoringu i offshoringu. Jest Prezesem Zarządu Pro Progressio zlokalizowanej w Polsce - organizacji konsultingowo-doradczej w obszarze nowoczesnych usług biznesowych. Wiktor to jedna z czołowych osobowości outsourcingowych w Polsce, wielokrotnie nagradzana za pracę ukierunkowaną na rozwój i wzrost branży usług dla biznesu. Wiktor i Pro Progressio są Partnerami Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingowego, IAOP i GSA UK oraz innych globalnych stowarzyszeń outsourcingowych. Jest także autorem podcastów „BSS bez tajemnic” i „Good Morning BSS World”, gdzie wraz z gośćmi porusza różne tematy związane z globalnymi działaniami outsourcingowymi. Jego firma Pro Progressio jest wydawcą portalu oraz drukowanego dwumiesięcznika FOCUS ON Business.
MATT-KOSMACZEWSKI.jpg
Matt Kosmaczewski
Projektuje strategie marki i procesy w marketingu
Wspieram firmy w działaniach na styku marketingu i sprzedaży. Pomagam w zrozumieniu, jak te dwa elementy mogą współdziałać, aby zwiększać efektywność i osiągnąć zamierzone cele. Zajmuję się tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych. Dbam o to, aby uporządkować chaos panujący w marketingu oraz pokazuję, co należy zrobić, aby wspierał on sprzedaż. Pomagam w wykreowaniu unikalnej propozycji wartości, która pozwoli Twojej marce przebić się przez zgiełk konkurencyjnych komunikatów i zwiększyć przewagę na rynku.
Edyta-Olszewska-Krzysiek.jpg
Edyta Olszewska-Krzysiek
Twarzyoga - certyfikowana trenerka jogi twarzy
Twarzyoga certyfikowana trenerka jogi twarzy, automasażu i kinesiotapingu estetycznego twarzy. Autorka Holi Face Up. Uczę jak poprzez dotyk odkryć endorfiny na twarzy, UWOLNIĆ NAGROMADZONE EMOCJE Z CAŁEGO DNIA i sprawić, by w delikatny, ale efektywny sposób wyraźnie poprawić samopoczucie, dodać więcej blasku i rozluźnić napięcia na twarzy. Pokazuję jak o poranku doenergetyzować naszą twarz, tak aby z jeszcze większą energią i mocą endorfin na twarzy rozpoczynać każdy dzień. Pozytywne "efekty uboczne" gwarantowane i widoczne. Nikt nie zadba o Ciebie lepiej każdego dnia niż Ty sama. Hasło, które towarzyszy mi każdego dnia: "Pielęgnując uważny dotyk swojej twarzy, odnajdziesz spokój i harmonię, które odmienią Twój dzień". Prowadzone kanały: IG: https://www.instagram.com/twarzyoga/ FB: https://www.facebook.com/twarzyoga/ strona: https://www.twarzyoga.com/
Honko-Stanislaw-2-DSC4162.jpg
dr hab. Stanisław Hońko - prof. US
Prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Doktor habilitowany (dyscyplina finanse), profesor Uniwersytetu Szczecińskiego, Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Szczecińskiego, prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, prezes zarządu Stowarzyszenia Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Szczecinie, Dyplomowany Księgowy SKwP nr 1012, doradca podatkowy nr 13564, członek Komitetu Standardów Rachunkowości, przewodniczący Rady Programowej Czasopisma Rachunkowość. Prowadzi zajęcia na wszystkich poziomach studiów oraz na kursach w SKwP. Autor ponad 300 publikacji dotyczących rachunkowości i podatków.
MICH.jpg
Michał Cielibała
Doradca podatkowy, Prezes Zarządu Biura Rachunkowego BIUREX
Doradca podatkowy, prawnik. Wykładowca akademicki z ponad 20-letnim stażem. Założyciel i Prezes Zarządu Biura Rachunkowego BIUREX które działa w Kielcach już ponad 33 lata. Właściciel największej w Kielcach kancelarii podatkowej zatrudniającej 4 doradców podatkowych i 2 prawników. Twórca Akademii Podatkowej TaxMania, która propaguje przedsiębiorczość wśród młodzieży i osób bezrobotnych w celu pobudzenia ducha przedsiębiorczości i zachęcenia do prowadzenia własnego biznesu. Prekursor kształcenia dualnego na świętokrzyskim rynku edukacyjnym. Prelegent licznych konferencji, eventów i spotkań biznesowych. Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa podatkowego daje mu olbrzymią satysfakcję. W latach 2006-2014 Przewodniczący Świętokrzyskiego Oddziału Zarządu Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Członek Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego w latach 2014-2018. Obecnie członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych.
Beata-Kostrzycka.jpg
Beata Kostrzycka
Dyrektor ds. Rozwoju - wFirma
Ekspert z zakresu księgowości i prawa podatkowego. Praktyk z doświadczeniem od 2005 roku, zdobytym w pracy w działach księgowych oraz przy zarządzaniu biure rachunkowym. Autorka licznych artykułów o tematyce księgowo-podatkowej, w tym publikowanych w takich portalach jak Rzeczpospolita i Poradnik Przedsiębiorcy. Uczestniczka prac legislacyjnych prowadzonych w Ministerstwie Finansów. Obecnie czuwająca nad rozwojem oprogramowania dla przedsiębiorców i biur rachunkowych wFirma.
KAROL-WLODARCZAK.jpg
Karol Włodarczak
Dyrektor do spraw produktów ubezpieczeniowych w SAGA Brokers Sp. z o.o.
Broker ubezpieczeniowy z 15-letnim doświadczeniem zawodowym. W Pierwszym Polskim Domu Brokerskim SAGA BROKERS Sp. z o.o. pełni funkcję dyrektora ds. produktów ubezpieczeniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej. Zajmuje się tworzeniem programów ubezpieczeniowych dla grup zawodowych, jest odpowiedzialny za rozwój oraz działanie informatycznego systemu do sprzedaży ubezpieczeń online, prowadzi szkolenia produktowe dla Klientów.
1675683613210.jpg
Lilianna Kupaj
Autorka, trener, coach, mentor, wykładowca akademicki
Właścicielka i dyrektor zarządzająca firmy Szkoła Coachingu Edukacyjnego prezes zarządu i fundatorka Fundacji Świadomego Rozwoju Edukacji. Od 2012 roku publikuje książki o tematyce coachingowej. Jest autorką i współautorką książek o tematyce coachingowej i rozwojowej oraz narzędzi coachingowych/terapeutycznych. Współautorka artykułów naukowych z zakresu coachingu, edukacji i motywacji. Zapoczątkowała w Polsce nurt coachingu edukacyjnego. W 2012 roku została nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet przez Międzynarodową Sieć Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet. Aktywnie działa na rzecz mentoringu w Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. W 2015 roku została uhonorowana tytułem „Kreatora Kompetencji Społecznych”. W 2017 roku uhonorowana Skrzydłami Coachingu za promocję coachingu w edukacji. Znalazła się w prestiżowym „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL.
ALEKSANDRA-HANULAK.jpg
Aleksandra Hanulak
Trener Formuły Geniuszu®
Trener Formuły Geniuszu® w obszarze Talentów Gallupa. Założycielka Studia Twórczego Rozwoju. Podczas pracy na sesjach indywidualnych koncentruje się na mocnych stronach każdego człowieka, jego talentach oraz pomaga odkryć osobisty klucz do sukcesu i życia w radości. Jako certyfikowany Trener Formuły Geniuszu® towarzyszy w procesie odkrywania i rozwijania talentów Gallupa wykorzystując TEST GALLUPA – metodę identyfikacji talentów stworzoną w Instytucie Gallupa. W wyniku badania statystycznego w ponad 105 krajach na ponad 10 000 000 ludzi na przestrzeni ponad 30 lat Marcus Buckingham i Donald O. Clifton stworzyli teorię 34 talentów, z których 5 jest dominujących. Zgodnie z teorią Buckinghama i Cliftona osoby wykorzystujące swoje talenty: działają najefektywniej, lecz nie tylko, są oni też najbardziej zadowoleni ze swojego życia. Na ogół są też zdrowsi od ludzi budujących swoją karierę na podstawie o nieuświadomione słabości.
Mariusz-Ciesla.jpg
dr Mariusz Cieśla
Doradca podatkowy, Prawnik, Wykładowca
Doradca podatkowy, posiada tytuł naukowy doktora Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z dziedziny makroekonomii. Członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych IV i V Kadencji, Członek Prezydium KRDP - Skarbnik KRDP IV Kadencji, Wiceprzewodniczący KRDP V Kadencji, Przewodniczący Śląskiego Oddziału KIDP VI Kadencji, Delegat IV i V kadencji z ramienia Krajowej Izby Doradców podatkowych w CFE Tax Advisers (Confédération Fiscale Européenne) w Brukseli, Członek Komitetu Fiskalnego CFE, Członek Komitetu Podatkowego przy Pracodawcach RP, Przewodniczący Komitetu Podatkowego Śląskiej Federacji Przedsiębiorców Polskich. Prowadzi kancelarie doradztwa podatkowego uczestnicząc w sporach podatkowych przed organami skarbowymi i sądami administracyjnym. Wykładowca z dziedziny prawa podatkowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Znany publicysta i autor wielu prac naukowych z dziedziny ekonomii i prawa podatkowego m. in. w „Doradca podatkowy obrońcą praw podatnika”.
Anna-Strzelecka.jpg
Anna Strzelecka
Partnerka w Crido
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim, licencjonowana doradczyni podatkowa od 1998 r., partnerka w firmie Crido Szkolenia (spółka z grupy doradczej Crido). Posiada wieloletnie doświadczenie zarówno w zakresie doradztwa podatkowego, jak i prowadzenia oraz organizacji szkoleń dla firm. Kilkanaście lat pracowała w jednej z firm BIG4, w tym w roli partnera rozwijając m.in. dział doradztwa w zakresie prawa podatkowego i pomocy publicznej w regionie małopolskim i śląskim. Od 25 lat specjalizuje się w zakresie rozliczeń podatkowych przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie specjalnych stref ekonomicznych, a obecnie również Polskiej Strefy Inwestycji. Ma na swoim koncie kilkaset przeprowadzonych szkoleń podatkowych. Prowadzi również szkolenia z zakresu wystąpień publicznych. Pomysłodawczyni innowacyjnej platformy edukacyjnej Cridoteka, na której eksperci podatkowi i prawni przedstawiają w sposób przejrzysty i łatwy do przyswojenia zagadnienia z zakresu prawa, podatków.
ALA.jpg
Alina Rudnicka-Acosta
Współorganizator MKBR, Prezes Zarządu Audyt Partner sp. z o.o.
Stworzyła centrum usług wspólnych i rozwinęła je biznesowo. Uczestniczyła w wielu projektach akwizycyjnych. W swoich działaniach wykorzystuje wiedzę ekonomiczną w dziedzinach: finanse, rachunkowość i podatki oraz kreatywność biznesową. Zawodowo związana z markami Intermoda, Selena, Grupa Impel, Tax Care S.A., EPSA BPO S.A. Doradza, kreuje i wdraża rozwiązania, które potrafią dwukrotnie zwiększyć obroty liderów na rynku polskiego biznesu. Jest praktykiem, który zbudował swoją wiedzę nie tylko na bogatym zawodowym doświadczeniu, ale również na solidnej podbudowie specjalistycznego wykształcenia, którego ostatni etap zakończyła 2016 r., z sukcesem broniąc dyplom Executive MBA w języku angielskim na Uniwersytecie Warszawskim z notą A+.
Hubert-Kaczmarczyk.jpg
dr Hubert Kaczmarczyk
Radca prawny
Dr nauk prawnych, radca prawny w świętokrzyskiej Krajowej Administracji Skarbowej, a także trener Krajowej Szkoły Skarbowości (KSS). Zastępca dyrektora Instytutu Nauk Prawnych na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Mediator.
monika-smulewicz.jpg
Monika Smulewicz
Ekspertka prawa pracy i rynku pracy Prezes HR na Szpilkach Sp. z o.o.
Uznany praktyk i ekspertka prawa pracy. Od ponad 20 lat edukuje pracowników i menedżerów w obszarze prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach. Na salach szkoleniowych od 2003 roku. Prekursorka kursów online z zakresu prawa pracy w Polsce. Założycielka i CEO Eduwersum Collegium Rozwoju HR.
pawel-jedrzejak-2.jpg
Paweł Jędrzejak
Trener Biznesu INFOR
Trener Biznesu, ukończony program trenerski IBD Business School, Coach – certyfikat Noble Manhattan School, ekspert z zakresu publikacji elektronicznych, od 13 lat związany z branżą wydawniczą działającą na rynku finansowo- kadrowym.
US1-Ewa-Malkowska-2.jpg
Ewa Małkowska
Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach
Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kielcach. Posiada ponad 27 letnie doświadczenie pracy w skarbowości, m.in. w zakresie podatków dochodowych i podatku od towarów usług, postępowań podatkowych.
Anna-Aniszewska.jpeg
Anna Aniszewska
Prezesa Zarządu w biurze rachunkowym Tax Free sp z o.o.
Ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim - Wydział Zarządzania- kierunek – Finanse i Rachunkowość. Od ponad 20 lat pasjonuje się księgowością. Jest członkiem Krajowej Izby Biur Rachunkowych, Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oraz była Dyrektorem i Ambasadorem Ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych. Doświadczenie w zakresie księgowości zdobywała pracując na stanowisku głównej księgowej. W trakcie swojej przygody z księgowością uczestniczyła w setkach kontroli prowadzonych przez Urzędy Skarbowe i Celne, Urzędy Kontroli Skarbowej, Zakłady Ubezpieczeń Społecznych i inne instytucje rozliczające wsparcie z Funduszy Unijnych. Nieustannie poszerza swoje kompetencje, uczestnicząc w licznych szkoleniach i kursach z zakresu zarządzania, finansów i nowoczesnych technologii wspierających branżę księgową. Jej pasja do nauki i rozwoju sprawia, że jest na bieżąco z najnowszymi trendami i regulacjami prawnymi, co pozwala jej skutecznie doradzać klientom oraz wspierać swój zespół.
Rzepka-Sylwia.jpg
Sylwia Rzepka
Właścicielka biura rachunkowego, publicystka, dziennikarka ekonomiczna
Właścicielka biura rachunkowego, publicystka, dziennikarka ekonomiczna, od lat mocno związana ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce (SKwP), gdzie pełni funkcje w dwóch Komisjach: wiceprzewodniczącej Komisji Biur Rachunkowych oraz sekretarza Komisji ds. Współpracy z Zagranicą. Współprowadząca program "Podatki info" w Internetowej Telewizji DTV24.
bartek.jpg
Bartłomiej Sokalski
BDP Sokalscy Bartłomiej i Renata Sokalscy
Podatkami zajmuje się od 30 lat, absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, w latach 2000 –2009 członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych oddział w Łodzi, doradca podatkowy od 1998 roku. Biuro prowadzi razem z żoną, również doradcą podatkowym, w formie spółki cywilnej BDP Sokalscy Bartłomiej i Renata Sokalscy - http://bdpsokalscy.pl. Jest pomysłodawcą i współtwórcą systemu do zarządzania, kontroli i koordynacji pracy biura rachunkowego i kancelarii doradztwa podatkowego – Gekkon. Od kilku lat wspiera biura rachunkowe w ich codziennej organizacji i zarządzaniu.
42f83e76-c192-432e-a8c2-6bae440e844c.jpg
Katarzyna Bruździńska-Wójcik
Commercial Manager ds. ekosystemu dla biur rachunkowych & mśp Symfonia
Menedżer z ponad 20-letnim stażem w zarządzaniu strategicznym, operacyjnym oraz rozwoju biznesu. Absolwentka SGH na wydziale zarządzania, z magisterium o specjalizacji zarządzanie projektami na Uczelni Łazarskiego. Jako właściciel AD.VISER, specjalizującej się w strategii sprzedaży, rozwoju biznesu, zarządzaniu projektami oraz restrukturyzacjach, zbudowała firmę od podstaw. Oferuje kompleksowe doradztwo strategiczne i operacyjne, pomagając przedsiębiorstwom optymalizować procesy i wprowadzać na rynek nowe produkty. Doświadczenie zdobyte jako Dyrektor ds. Zarządzania Projektami oraz Doradca Zarządu umożliwiło jej nabycie umiejętności w zakresie zarządzania zmianą, optymalizacji procesów i restrukturyzacji. Jako współorganizator Kongresu dla Biur Rachunkowych przez pięć lat budowała silne relacje partnerskie, wspierając rozwój i wymianę wiedzy w środowisku biur rachunkowych. Obecnie, wspiera biura rachunkowe, przyczyniając się do ich transformacji z tradycyjnego modelu zarządzania na cyfrowy.
Dream-Picture-Anetka-1.jpg
Aneta Młynarczyk
Biuro Rachunkowe Aneta Młynarczyk
Właścicielka biura rachunkowego, które świadczy usługi w zakresie kompleksowej obsługi księgowo-kadrowej firm, rozliczeń z Urzędem Skarbowym i ZUS. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy w księgowości oferuje profesjonalną obsługę firm w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych, VAT, ZUS, kadr i płac oraz uproszczonej księgowości Stowarzyszeń i Fundacji. Posiada uprawnienia do prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane przez Ministerstwo Finansów, doświadczenie w pracy w Urzędzie Skarbowym oraz certyfikat ochrony danych osobowych według wymogów RODO.
Adam-Niewiedziol.png
Adam Niewiedzioł
Specjalista ds. kluczowych klientów SaldeoSMART
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także technik elektronik (systemy i sieci komputerowe), od ponad 12 lat związany z branżą IT. Zajmuje się sprzedażą, doradztwem i pomocą w organizacji obsługi dokumentów w biurach rachunkowych i firmach. Specjalizuje się w rozwiązaniach systemowych do obiegu dokumentów. Po pracy lubi aktywnie spędzać czas: jeździ na rowerze, majsterkuje i filmuje.
Przemek.jpg
asp. Przemysław Nowak
Policjant
Policjant z 13 letnim stażem. Od 10 lat pełniący służbę w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach. Zajmował się między innymi zapobieganiem i zwalczaniem cyberprzestępczości, przestępczości gospodarczej i ekonomicznej.
Zdjecie-Pawel-Cymbalak-Dyrektor-Izby-Administracji-Skarbowej-w-Kielcach.jpg
Paweł Cymbalak
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Kielcach
Doświadczony urzędnik związany z resortem finansów od 1996 r. W latach 2007-2016 pełnił funkcję Dyrektora Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach. W strukturach Krajowej Administracji Skarbowej związany z komórkami analitycznymi i kontroli celno-skarbowej.
SAGITON.png
Marcin Michalski
CEO Sagiton Automation
Jako ekspert ds. automatyzacji i low-code z wieloletnim doświadczeniem, specjalizuje się w optymalizacji procesów biznesowych przy użyciu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Jego doświadczenie obejmuje pracę z takimi platformami jak Make.com, n8n, Airtable, XLS, Bubble.io, Zapier oraz z rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji (AI).
Kopia-sukces-po-poznansku-Wojtek-zdjecie-1.jpeg
Wojciech Wrociński
Właściciel agencji reklamowej ReklamowyGadzet.pl
Od 2008 roku właściciel agencji reklamowej ReklamowyGadzet.pl, która wspiera setki firm produkując trafione materiały reklamowe. Wierzy, że można to robić z sercem, z szacunkiem dla obu stron i z pomysłem, by sprawiać RADOŚĆ innym oraz BUDOWAĆ innych. Wojciech Wrociński to przedsiębiorca, który rozwija się każdego dnia. Od wielu lat jest zaangażowany w organizacji Toastmasters, jest trenerem według filozofii Johna Maxwella oraz wspiera swoim doświadczeniem wiele klubów biznesowych, dla których ważne są relacje. Od 2020 rozwija się również jako trener świadomego oddechu, która to umiejętność wspiera go zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesowym.
Aneta-Jarczynska-1.jpg
Aneta Jarczyńska
Dyrektor ds. marketingu produktowego i komercjalizacji
Ekspertka w dziedzinie komercjalizacji i marketingu produktowego oraz budowania i wdrażania strategii produktowej. Wprowadzała na polski rynek z dużym sukcesem wiele nowych usług i produktów z oferty Symfonii takich jak serwis miedzyfirmami.pl, e-Audytor (nagroda Innowacje Roku 2016), a także pierwszy na polskim rynku standard e-faktury. Współtworzyła i prowadziła najważniejsze projekty komercyjne w Symfonii – wprowadzanie oferty subskrypcyjnej czy nowej oferty produktowej. Jest odpowiedzialna za tworzenie biznesplanu i wdrażanie głównych inicjatyw sprzedażowych w organizacji, rozwija także ofertę produktów chmurowych. Od ponad 15 lat związana z Symfonią. Przez ostatnich 6 lat pełniła funkcję product marketing managera i koordynatora zespołu product marketing managerów, aktualnie pełni funkcję dyrektora ds. marketingu produktowego i komercjalizacji. Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Collegium Civitas i podyplomowych studiów Kierowania Projektami Informatycznymi Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Agata-Wojcik.jpg
Agata Wójcik
Kierownik produktu Symfonia eBiuro
Przez ponad 10 lat związana z branżą IT, zdobywając doświadczenie w zakresie budowania strategii produktowo-sprzedażowych w firmach takich jak Symfonia, Microsoft i Sygnity. Obecnie pracuje w Symfonii jako Product Manager dla produktu chmurowego do prowadzenia uproszczonej księgowości – Symfonia eBiuro. Opiekuje się również ofertą dla biur rachunkowych oraz mikroprzedsiębiorstw. Rozwija zarówno produkt, jak i ofertę, wykorzystując metodologię Product Discovery, angażując klientów w proces tworzenia aplikacji, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i dostarczać realną wartość. Skupia się na słuchaniu klientów i przekładaniu ich oczekiwań na rozwój aplikacji i systemów IT, które wspierają codzienną pracę firm. Prywatnie interesuje się tematyką miast i wdrażaniem inicjatyw, które mają wpływ na poprawę jakości życia mieszkańców. Współtwórca ogrodu sąsiedzkiego dla najmłodszych mieszkańców w bloku, w którym obecnie mieszka.
DSC2896-Edytuj-2.jpg
Ernest Klimas
Specjalista ds. Ubezpieczeń Korporacyjnych i Życiowych w IMAGIC
Przedsiębiorca z 15-letnim doświadczeniem w e-commerce, marketingu i nowoczesnych technologiach. Od 6 lat aktywnie działa w branży ubezpieczeniowej, łącząc swoje wcześniejsze doświadczenia i wiedzę jako prezes nieszablonowej agencji ubezpieczeniowej iMagic. Dzięki nowatorskiemu podejściu do doradztwa ubezpieczeniowego, wprowadza nowe standardy i rozwiązania w tej dziedzinie. Regularnie angażuje się w współtworzenie nowych narzędzi oraz produktów, które mają potencjał zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń w Polsce.
26-27.09.2024
Godziny otwarcia
  • 26 IX 2024
    09:00 - 17:00
  • 27 IX 2024
    09:00 - 16:00
    26-27.09.2024
    Godziny otwarcia
    • 26 IX 2024
      09:00 - 17:00
    • 27 IX 2024
      09:00 - 16:00