MSPO (3-6.09.2024)
XXXII Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego MSPO
BERLOPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Aleja gen. A. Chruściela "Montera" 39A/6, 04-454 Warszawa, Polska
- 502354691
- biuro@berlopak.pl
- www.berlopak.pl
Opis
Nawiązana w roku 2016 współpraca zaowocowała m.in. tym, że Berlopak dostarcza na rynek cały szereg innowacyjnych rozwiązań w zakresie opakowań militarnych. Warto nadmienić, że produkty Scepter stanowią podstawowe wyposażenie armii USA, Kanady oraz większości krajów członkowskich NATO.
Misją Berlopak jest wyeliminowanie z rynku sektora militarnego poprzez zastąpienie drogich jednorazowych drewnianych opakowań na amunicję bardziej bezpiecznymi, lżejszymi, trwałymi opakowaniami wykonanymi z wysokiej jakości tworzyw sztucznych.
Tego typu systemy gwarantują nie tylko wspomniane już bezpieczeństwo i ekologiczne rozwiązania dotyczące ochrony środowiska naturalnego, ale przede wszystkim możliwość ich wielokrotnego użycia. Obniżenie wagi oferowanych produktów powoduje, że jest to najlżejsza dostępna na rynku opcja opakowań.
Aby dać konkretny przykład oszczędności masy, którą udało się osiągnąć, to można przytoczyć, że kanistry na paliwo ważą tylko 1,80 kg i są lżejsze aniżeli ich tradycyjne metalowe odpowiedniki wykorzystywane przez różnego rodzaju służby mundurowe i ratownicze: armię i jej jednostki specjalne, Policję, Straż Graniczną, Państwową Straż Pożarną i Morską Służbę Poszukiwania i Ratownictwa SAR .
Jest to niezwykle istotne, jeżeli wziąć pod uwagę ładowność samolotu transportowego, śmigłowca, samochodu terenowego czy łodzi RIB, z których korzystają ww. służby mundurowe. To tylko niektóre z korzyści, a jest ich jeszcze więcej. Drewno i stal to stare nieekologiczne rozwiązania charakteryzujące się nadmierną wagą. Nie są one dostosowane do osiągnięcia celów związanych z redukcją masy, wydajnością paliwową, modernizacją lub redukcją CO2, podczas gdy oferowane przez Berlopak produkty osiągaja z sukcesem wszystkie te cele.
Wszystkie opakowania posiadają certyfikat UN (4H2), Packaging Group II dla przewozu towarów niebezpiecznych.