CNIM Systemes Industriels

Umów się
Opis
CNIM Systemes Industriels projektuje systemy dla wojsk lądowych począwszy od 1979 roku. Dzięki zastosowaniu ambitnych rozwiązań technologicznych, wyjątkowa wytrzymałość sprzętu umożliwia przeprawy ciężkich pojazdów przez przeszkody wodne. Sprawdzony na polu walki, poprawia taktyczną skuteczność zarówno w działaniach militarnych jak i operacjach humanitarnych. Zmotoryzowany Park Pontonowy (PFM) może tworzyć most pływający albo samobieżny prom. CNIM Systems Industriels kontynuował prace nad osiągnięciem klasy MLC 90T/100 W dla parku pontonowego PFM oraz w celu zredukowania obsługi i logistyki. Najnowsza wersja parku pontonowego PFM zostanie dostarczona do Polskiej Armii pod koniec 2025 roku. Pierwsze 200 metrów parku pontonowego (zamówienie nr1) zostało już wyprodukowanych w naszych zakładach produkcyjnych w La Seyne- sur- Mer (Południe Francji).

Jako lider na polu sprzętu dla wojsk inżynieryjnych, CNIM Systemes Industriels oferuje bezzałogowe rozwiązania wspierające mobilność i ochronę żołnierzy. Zderzając się z problematyką bezzałogowych platform w aktualnych konfliktach, ROCUS – Bezzałogowy System Torowania Przejść i Dróg wspiera siły zbrojne poprzez znaczną redukcję ich ekspozycji na zagrożenia oraz umożliwiając im przeprowadzanie ich zadań. ROCUS działa w trudnych warunkach terenowych dzięki solidnej i wytrzymałej budowie, umożliwia inspekcję, identyfikację i wyeliminowanie zagrożenia i zapewnia żołnierzom bezpieczeństwo poprzez udział w konwojach.

CNIM Systemes Industriels produkuje również pojazdy specjalnego przeznaczenia. AUROCH jest pojazdem opracowanym wsparcia manewrowego jednostek walczących w zwarciu. AUROCH 8X8 może operować we wszystkich warunkach terenowych. Ma doskonałą wydolność pracy. AUROCH jest opancerzony i uzbrojony, może być stosowany w bezpośrednim kontakcie wsparcia walki w terenie zurbanizowanym lub w środowisku o dużym zagęszczeniu, zapewniając saperom ochronę. Osiąga prędkość 80 km/godzinę i ma autonomię: 600 km. AUROCH jest w pełni zintegrowany z systemem SCORPION i został zaprojektowany do integracji z systemem TITAN. Transportowany drogą lotniczą A400M może być wysyłany na działania w ramach operacji OPEX. AUROCH może być wykorzystywany do torowania dróg zarówno w działaniach wojskowych jak i podczas operacji ratowniczych w przypadku wystąpienia katastrof naturalnych.
2-Leclerc-on-160-m-long-bridge-2.PNG
Branża
Sprzęt pancerny
Sprzęt transportowy (kołowy, gąsienicowy i pływający), w tym do celów specjalnych
Sprzęt inżynieryjny
Pokaż podobne firmy
    3-6.09.2024
    Godziny otwarcia
    • 03 IX 2024
      10:00 - 17:00
    • 04 IX 2024
      10:00 - 17:00
    • 05 IX 2024
      10:00 - 17:00
    • 06 IX 2024
      10:00 - 15:00