Stworzyliśmy pierwszą w Polsce platformę do zarządzania zakładem pogrzebowym. Sam twórca SILENTY korzysta z niej na co dzień. Pomagamy w ulepszaniu firmy- od wysyłania zadań pracownikom, przez organizację pogrzebów po komunikację między oddziałami. Aplikacja usprawnia wszystkie procesy, automatycznie generuje dokumenty, klepsydry, faktury. Posiadamy aplikację webową oraz mobilną, które się uzupełniają. Pracę wspierają dwa urządzenia: Skaner OCR, który skanuje dane z dokumentów i wprowadza je automatycznie do aplikacji oraz ID BOX- drukarkę opasek identyfikujących dla zmarłych. SILENTA- masz wszystko pod kontrolą, zyskujesz czas dla siebie i rodziny.
Branża
Oprogramowanie do obsługi zakładów pogrzebowych i krematoriów
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.