przemyslawKorotusz.jpg
Przemysław Korotusz Junior Analytics Consultant │ Retail Services NielsenIQ

Analityk NielsenIQ Przemysław Korotusz prelegentem Forum Marek Własnych

08 sierpnia 2024
W pierwszym panelu wydarzenia „Przebudzenie branży” podejmie temat „Dynamiczny rozwój czy stabilny wzrost? Ewolucja sprzedaży marek własnych”. Z wiedzy eksperta czerpać mogą wszyscy uczestnicy Targów Marek Własnych. Wstęp na forum, które odbędzie się 6 listopada 2024, jest bezpłatny dla przedstawicieli branży po rejestracji.

Forum Marek Własnych, odbędzie się pierwszego dnia Targów Marek Własnych, które potrwają 6 i 7 listopada w Targach Kielce. Prelegentami i uczestnikami debat będą wybitni eksperci cenieni w branży.

W pierwszej prelekcji pod hasłem “PRZEBUDZENIE BRANŻY” najbardziej aktualną wiedzę o rynku przekaże Przemysław Korotusz, analityk NielsenIQ, psycholog, badacz i wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Naukowo zajmuje się psychologią ekonomiczną, a w szczególności prowadzeniem badań w zakresie postrzegania pieniędzy i księgowania mentalnego.

W czasie Forum Marek Własnych analityk NielsenIQ podejmie temat: „Dynamiczny rozwój czy stabilny wzrost? Ewolucja sprzedaży marek własnych”. Spodziewać się należy solidnej analizy sytuacji i prognoz dla branży marek własnych.

Dane będą wartościowe nie tylko dla słuchaczy Forum Marek Własnych, ale i uczestników debaty głównej, która poprowadzi Robert Krzak jeden z najbardziej doświadczonych managerów w polskim handlu, zarówno w zakresie strategii jak i zarządzania operacyjnego.

Cały program Forum Marek Własnych na stronie targikielce.pl/.

Forum Marek Własnych odbędzie się 6 listopada 2024 w Targach Kielce, w czasie Targów Marek Własnych, które trwają 6 I 7 listopada 2024. Wstęp na całe wydarzenie jest bezpłatny dla przedstawicieli branży po rejestracji na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Nadal można dołączyć do grona wystawców. 

 

/MŚ/

 

 

 

 

Polecane aktualności
20 sierpnia 2024
Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu, Andrzej Wojciechowicz, ekspert rynku FMCG i członek zarządu ATS Technology oraz Paweł Paździerz, prezes Klastra Creative Packaging Group oraz prezes firmy Pablo  są w gronie jurorów prowadzonego w ramach Targów Marek Własnych konkursu. Wystawcy cały czas mogą zgłaszać produkty.
07 sierpnia 2024
SMS GROUP jest wiodącym macedońskim producentem marek Private Label w dziedzinie gąbek i ściereczek czyszczących. 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaoferuje możliwości współpracy przedstawicielom sieci handlowych z Polski, Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.
17 lipca 2024
Bravo Supermarket to popularna sieć supermarketów w Azerbejdżanie, znana z szerokiej gamy produktów i wysokiej jakości usług. Firma działa w 8 regionach, posiada 139 marketów, które oferują ponad 50 tysięcy produktów spożywczych i nieżywnościowych. Przedstawiciele sieci przyjadą na Targi Marek Własnych w poszukiwaniu produktów do wprowadzenia do oferty.
17 lipca 2024
Bahia Laboratoire to innowacyjna firma kosmetyczna, której celem jest tworzenie wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry, włosów i ciała, opartych na naturalnych, nietoksycznych składnikach. Jej przedstawiciele będą poszukiwać nowych produktów do tworzenia kolejnych ofert dla klientów podczas Targów Marek Własnych w Kielcach.
16 lipca 2024
FUTURE PRIVATE LABEL 2024 to konkurs po raz pierwszy organizowany w ramach Targów Marek Własnych. Wystawcy już mogą zgłaszać produkty spośród oferty, którą będą prezentować podczas wydarzenia 6 i 7 listopada w Targach Kielce. Pod lupę wezmą je eksperci tworzący komisję konkursową. Laureatów poznamy podczas gali 6 listopada 2024 w Targach Kielce. Otrzymując tytuł zyskają potwierdzenie jakości i nowe możliwości biznesowe.
16 lipca 2024
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, mogą zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
10 lipca 2024
"Marka własna z perspektywy popytowej i podażowej, czyli jak postrzegamy markę własną oraz jak kształtuje się Share of Assortment w wybranych formatach sklepów" - to temat prelekcji, którą 6 listopada w Targach Kielce przeprowadzi Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA.
09 lipca 2024
Baterie alkaliczne AA „paluszki” przedsiębiorstwo zaoferuje przedstawicielom sieci handlowych z kraju i zagranicy 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.