przemyslawKorotusz.jpg
Przemysław Korotusz Junior Analytics Consultant │ Retail Services NielsenIQ

Analityk NielsenIQ Przemysław Korotusz prelegentem Forum Marek Własnych

08 sierpnia 2024
W pierwszym panelu wydarzenia „Przebudzenie branży” podejmie temat „Dynamiczny rozwój czy stabilny wzrost? Ewolucja sprzedaży marek własnych”. Z wiedzy eksperta czerpać mogą wszyscy uczestnicy Targów Marek Własnych. Wstęp na forum, które odbędzie się 6 listopada 2024, jest bezpłatny dla przedstawicieli branży po rejestracji.

Forum Marek Własnych, odbędzie się pierwszego dnia Targów Marek Własnych, które potrwają 6 i 7 listopada w Targach Kielce. Prelegentami i uczestnikami debat będą wybitni eksperci cenieni w branży.

W pierwszej prelekcji pod hasłem “PRZEBUDZENIE BRANŻY” najbardziej aktualną wiedzę o rynku przekaże Przemysław Korotusz, analityk NielsenIQ, psycholog, badacz i wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Naukowo zajmuje się psychologią ekonomiczną, a w szczególności prowadzeniem badań w zakresie postrzegania pieniędzy i księgowania mentalnego.

W czasie Forum Marek Własnych analityk NielsenIQ podejmie temat: „Dynamiczny rozwój czy stabilny wzrost? Ewolucja sprzedaży marek własnych”. Spodziewać się należy solidnej analizy sytuacji i prognoz dla branży marek własnych.

Dane będą wartościowe nie tylko dla słuchaczy Forum Marek Własnych, ale i uczestników debaty głównej, która poprowadzi Robert Krzak jeden z najbardziej doświadczonych managerów w polskim handlu, zarówno w zakresie strategii jak i zarządzania operacyjnego.

Cały program Forum Marek Własnych na stronie targikielce.pl/.

Forum Marek Własnych odbędzie się 6 listopada 2024 w Targach Kielce, w czasie Targów Marek Własnych, które trwają 6 I 7 listopada 2024. Wstęp na całe wydarzenie jest bezpłatny dla przedstawicieli branży po rejestracji na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Nadal można dołączyć do grona wystawców. 

 

/MŚ/

 

 

 

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.