Aktualności
6. edycja Targów Marek Własnych zaplanowana na 6 i 7 listopada 2024! Będą wydarzenia dla branży mięsnej
Podczas ostatnich targów około 50 wystawców z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych nawiązało ważne relacje biznesowe z przedstawicielami takich sieci jak Intermarché, Bricomarché, Auchan, Stokrotka, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, Chorten, Gram Market i Spiżarnia Wholesaler.
Dynamiczność i intensywność wydarzenia usatysfakcjonowały większość wystawców na tyle, że już drugiego dnia deklarowali udział w edycji 2024. Liczni podkreślają, że znaczenie miała kontraktacyjna forma wydarzenia. Każdy z uczestników otrzymał kalendarz spotkań, dzięki któremu rozmawiał z interesującymi go podmiotami. Targi w 2024 roku również przybiorą taką formę, umożliwiając efektywne korzystanie z potencjału spotkań.
Atutem Targów Marek Własnych są wydarzenia towarzyszące, takie jak kongresy i konferencje. Dyskusje i prelekcje z udziałem ekspertów branży mają zdecydowany wpływ na jej rozwój. Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski”, należącego do Gemini Group, już potwierdził ponowną organizację konkursu Smak Jakości® oraz obrad pod nazwą Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego.
Konkurs Smak Jakości® będzie okazją do rozpoczęcia lub zacieśnienia relacji z sieciami handlowymi. Przypomnijmy, do premierowej edycji około 20 firm zgłosiło 80 produktów. Spośród nich przedstawiciele sieci handlowych Eurocash, Specjał, King, Auchan oraz Intermarche wybrali zwycięzców w różnych kategoriach.
Z kolei podczas spotkania „Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” została przekazana specjalistyczna wiedza. - Nie każdy do końca wie, jakie warunki należy spełnić, żeby dostać się ze swoimi produktami do sieci handlowych. Często już po podjęciu pewnego rodzaju kroków do tej współpracy jednak nie dochodzi. Brakuje wymiany wymagań czy oczekiwań każdej ze stron, a to spotkanie rozwiązuje wiele kwestii i ułatwia współpracę w przyszłości - mówił Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski”.
W czasie ostatniej edycji Targów Marek Własnych odbyły się także dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów oraz Forum Marek Własnych. Pierwsze z wydarzeń było okazją do zdobycia wiedzy o tym, jak poruszać się na wielu rynkach zagranicznych, zaś drugie odpowiedziało na kluczowe zagadnienia związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży. Zorganizowała je firma Ewa-Bis.
Targi Marek Własnych stanowią zatem nie tylko miejsce owocnych negocjacji, ale także inspirującego rozwoju biznesowego i budowania trwałych relacji handlowych. Szósta edycja zaplanowana na 6 i 7 listopada 2024 roku obiecuje kontynuację tego trendu w Targach Kielce.
Więcej na targikielce.pl/future-private-labels
/MŚ/