642k1950-20231115-TargiKielce-Marek-Wlasnych.jpg
Targi Marek Własnych w 2024 roku odbędą się w dniach 6-7 listopada.

6. edycja Targów Marek Własnych zaplanowana na 6 i 7 listopada 2024! Będą wydarzenia dla branży mięsnej

02 stycznia 2024
Targi Marek Własnych w listopadzie 2024 ponownie staną się miejscem prezentacji produktów oraz platformą rozmów dla producentów i dystrybutorów marek własnych z przedstawicielami sieci handlowych z różnych krajów. Wydarzenie staje się istotnym czynnikiem rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej. Wzbogacone zostanie o aktywności wpierające branżę mięsną.

Podczas ostatnich targów około 50 wystawców z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych nawiązało ważne relacje biznesowe z przedstawicielami takich sieci jak Intermarché, Bricomarché, Auchan, Stokrotka, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, Chorten, Gram Market i Spiżarnia Wholesaler.


Dynamiczność i intensywność wydarzenia usatysfakcjonowały większość wystawców na tyle, że już drugiego dnia deklarowali udział w edycji 2024. Liczni podkreślają, że znaczenie miała kontraktacyjna forma wydarzenia. Każdy z uczestników otrzymał kalendarz spotkań, dzięki któremu rozmawiał z interesującymi go podmiotami. Targi w 2024 roku również przybiorą taką formę, umożliwiając efektywne korzystanie z potencjału spotkań.


Atutem Targów Marek Własnych są wydarzenia towarzyszące, takie jak kongresy i konferencje. Dyskusje i prelekcje z udziałem ekspertów branży mają zdecydowany wpływ na jej rozwój. Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski”, należącego do Gemini Group, już potwierdził ponowną organizację konkursu Smak Jakości® oraz obrad pod nazwą Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego.
Konkurs Smak Jakości® będzie okazją do rozpoczęcia lub zacieśnienia relacji z sieciami handlowymi. Przypomnijmy, do premierowej edycji około 20 firm zgłosiło 80 produktów. Spośród nich przedstawiciele sieci handlowych Eurocash, Specjał, King, Auchan oraz Intermarche wybrali zwycięzców w różnych kategoriach.

Z kolei podczas spotkania „Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” została przekazana specjalistyczna wiedza. - Nie każdy do końca wie, jakie warunki należy spełnić, żeby dostać się ze swoimi produktami do sieci handlowych. Często już po podjęciu pewnego rodzaju kroków do tej współpracy jednak nie dochodzi. Brakuje wymiany wymagań czy oczekiwań każdej ze stron, a to spotkanie rozwiązuje wiele kwestii i ułatwia współpracę w przyszłości - mówił Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski”.

W czasie ostatniej edycji Targów Marek Własnych odbyły się także dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów oraz Forum Marek Własnych. Pierwsze z wydarzeń było okazją do zdobycia wiedzy o tym, jak poruszać się na wielu rynkach zagranicznych, zaś drugie odpowiedziało na kluczowe zagadnienia związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży. Zorganizowała je firma Ewa-Bis.

Targi Marek Własnych stanowią zatem nie tylko miejsce owocnych negocjacji, ale także inspirującego rozwoju biznesowego i budowania trwałych relacji handlowych. Szósta edycja zaplanowana na 6 i 7 listopada 2024 roku obiecuje kontynuację tego trendu w Targach Kielce.

Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.