luka-artist-studio09-1aaaa.jpg
Aldef Global pokaże w Kielcach innowacyjną plastikową nakładkę na puszkę „I CAN SHIELD”, która zapewnia bezpieczeństwo i higienę napojów.

Aldef Global wystawcą Targów Marek Własnych. Zaprezentuje oryginalne produkty

03 lipca 2024
Elegancki kieliszek do szampana z linii HORECA, innowacyjną plastikową nakładkę na puszkę I CAN SHIELD, stację deratyzacyjną Coral pokaże polska firma Aldef Global 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.

Działalność Aldef Global skupia się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie zwalczania szkodników i szerokiej gamy artykułów gospodarstwa domowego i ogrodu. Podczas Targów Marek Własnych w kieleckim ośrodku wystawienniczym zaprezentuje trzy rodzaje produktów.  

Będą to eleganckie kieliszki do szampana z linii HORECA wykonane z wysokiej jakości plastiku, które łączą styl i funkcjonalność. Sprawdzą się na przyjęciach, bankietach czy uroczystościach, zachwycają wyglądem przypominającym szkło, jednocześnie oferując wytrzymałość i wygodę użytkowania. Wykonane są z trwałego, wysokiej jakości plastiku, który zapewnia długotrwałe użytkowanie bez obaw o pęknięcia czy zarysowania. Co ważne, kieliszek można spersonalizować poprzez nadruk, co wykorzystywane jest na wydarzenia firmowe, wesela czy imprezy tematyczne. Konstrukcja kieliszka gwarantuje odporność na uszkodzenia mechaniczne, dzięki czemu jest on niezawodny w każdych warunkach. Produkt łatwo się czyści - nadaje się do mycia w zmywarce, co znacznie ułatwia jego pielęgnację i użytkowanie po każdej imprezie.

Drugim produktem, który Aldef Global pokaże w Kielcach będzie innowacyjna plastikowa nakładka na puszkę „I CAN SHIELD”, która zapewnia bezpieczeństwo i higienę napojów. Idealna na pikniki, imprezy plenerowe oraz wszędzie tam, gdzie konsument chce cieszyć się swoim napojem bez obaw o niepożądane substancje czy owady. Nakładka skutecznie chroni Twój napój przed osami i innymi owadami, które mogą zakłócić spożywanie. Specjalna konstrukcja zapobiega dodaniu niepożądanych substancji, takich jak tabletki gwałtu, do napoju. Nakładka wyposażona jest w dziurki, które umożliwiają wygodne picie bez konieczności jej zdejmowania. Produkt posiada powierzchnię na naklejkę, którą można spersonalizować. Klient ma możliwość wyboru własnego wzoru. Nakładka jest łatwa do założenia i zdjęcia, co zapewnia komfort użytkowania.

Trzecim produktem, który polska firma zaprezentuje, będzie stacja deratyzacyjna Coral, która łączy efektywność w walce ze szkodnikami z troską o środowisko. Wykonana z recyklingowanego plastiku, stacja Coral to przyjazne dla planety rozwiązanie, które pomaga utrzymać dom wolny od gryzoni. Konstrukcja stacji zapewnia, że substancje deratyzacyjne są niedostępne dla dzieci i zwierząt domowych, co zwiększa bezpieczeństwo. Wykonana z wytrzymałego plastiku stacja Coral jest odporna na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, dzięki czemu doskonale sprawdza się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Prosta w montażu i obsłudze pozwala na szybkie i wygodne ustawienie w miejscach narażonych na obecność gryzoni.

Oferty produktów pod marki własne firmy Aldef Global  i wielu innych wystawców poznają przedstawiciele dużych sieci handlowych oraz przedsiębiorstwa zainteresowane wprowadzeniem marki własnej do swojej oferty.

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, w największej hali wystawienniczej, hali E. Wystawcy, kupcy i zwiedzający wydarzenie będą mogli wziąć udział w Forum Marek Własnych, które odbędzie się 6 listopada. Równocześnie z Targami Marek Własnych odbędą się kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels  oraz targikielce.pl/xpand

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.