luka-artist-studio09-1aaaa.jpg
Aldef Global pokaże w Kielcach innowacyjną plastikową nakładkę na puszkę „I CAN SHIELD”, która zapewnia bezpieczeństwo i higienę napojów.

Aldef Global wystawcą Targów Marek Własnych. Zaprezentuje oryginalne produkty

03 lipca 2024
Elegancki kieliszek do szampana z linii HORECA, innowacyjną plastikową nakładkę na puszkę I CAN SHIELD, stację deratyzacyjną Coral pokaże polska firma Aldef Global 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.

Działalność Aldef Global skupia się na tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie zwalczania szkodników i szerokiej gamy artykułów gospodarstwa domowego i ogrodu. Podczas Targów Marek Własnych w kieleckim ośrodku wystawienniczym zaprezentuje trzy rodzaje produktów.  

Będą to eleganckie kieliszki do szampana z linii HORECA wykonane z wysokiej jakości plastiku, które łączą styl i funkcjonalność. Sprawdzą się na przyjęciach, bankietach czy uroczystościach, zachwycają wyglądem przypominającym szkło, jednocześnie oferując wytrzymałość i wygodę użytkowania. Wykonane są z trwałego, wysokiej jakości plastiku, który zapewnia długotrwałe użytkowanie bez obaw o pęknięcia czy zarysowania. Co ważne, kieliszek można spersonalizować poprzez nadruk, co wykorzystywane jest na wydarzenia firmowe, wesela czy imprezy tematyczne. Konstrukcja kieliszka gwarantuje odporność na uszkodzenia mechaniczne, dzięki czemu jest on niezawodny w każdych warunkach. Produkt łatwo się czyści - nadaje się do mycia w zmywarce, co znacznie ułatwia jego pielęgnację i użytkowanie po każdej imprezie.

Drugim produktem, który Aldef Global pokaże w Kielcach będzie innowacyjna plastikowa nakładka na puszkę „I CAN SHIELD”, która zapewnia bezpieczeństwo i higienę napojów. Idealna na pikniki, imprezy plenerowe oraz wszędzie tam, gdzie konsument chce cieszyć się swoim napojem bez obaw o niepożądane substancje czy owady. Nakładka skutecznie chroni Twój napój przed osami i innymi owadami, które mogą zakłócić spożywanie. Specjalna konstrukcja zapobiega dodaniu niepożądanych substancji, takich jak tabletki gwałtu, do napoju. Nakładka wyposażona jest w dziurki, które umożliwiają wygodne picie bez konieczności jej zdejmowania. Produkt posiada powierzchnię na naklejkę, którą można spersonalizować. Klient ma możliwość wyboru własnego wzoru. Nakładka jest łatwa do założenia i zdjęcia, co zapewnia komfort użytkowania.

Trzecim produktem, który polska firma zaprezentuje, będzie stacja deratyzacyjna Coral, która łączy efektywność w walce ze szkodnikami z troską o środowisko. Wykonana z recyklingowanego plastiku, stacja Coral to przyjazne dla planety rozwiązanie, które pomaga utrzymać dom wolny od gryzoni. Konstrukcja stacji zapewnia, że substancje deratyzacyjne są niedostępne dla dzieci i zwierząt domowych, co zwiększa bezpieczeństwo. Wykonana z wytrzymałego plastiku stacja Coral jest odporna na uszkodzenia mechaniczne i warunki atmosferyczne, dzięki czemu doskonale sprawdza się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Prosta w montażu i obsłudze pozwala na szybkie i wygodne ustawienie w miejscach narażonych na obecność gryzoni.

Oferty produktów pod marki własne firmy Aldef Global  i wielu innych wystawców poznają przedstawiciele dużych sieci handlowych oraz przedsiębiorstwa zainteresowane wprowadzeniem marki własnej do swojej oferty.

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, w największej hali wystawienniczej, hali E. Wystawcy, kupcy i zwiedzający wydarzenie będą mogli wziąć udział w Forum Marek Własnych, które odbędzie się 6 listopada. Równocześnie z Targami Marek Własnych odbędą się kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels  oraz targikielce.pl/xpand

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
17 lipca 2024
Bravo Supermarket to popularna sieć supermarketów w Azerbejdżanie, znana z szerokiej gamy produktów i wysokiej jakości usług. Firma działa w 8 regionach, posiada 139 marketów, które oferują ponad 50 tysięcy produktów spożywczych i nieżywnościowych. Przedstawiciele sieci przyjadą na Targi Marek Własnych w poszukiwaniu produktów do wprowadzenia do oferty.
17 lipca 2024
Bahia Laboratoire to innowacyjna firma kosmetyczna, której celem jest tworzenie wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry, włosów i ciała, opartych na naturalnych, nietoksycznych składnikach. Jej przedstawiciele będą poszukiwać nowych produktów do tworzenia kolejnych ofert dla klientów podczas Targów Marek Własnych w Kielcach.
16 lipca 2024
FUTURE PRIVATE LABEL 2024 to konkurs po raz pierwszy organizowany w ramach Targów Marek Własnych. Wystawcy już mogą zgłaszać produkty spośród oferty, którą będą prezentować podczas wydarzenia 6 i 7 listopada w Targach Kielce. Pod lupę wezmą je eksperci tworzący komisję konkursową. Laureatów poznamy podczas gali 6 listopada 2024 w Targach Kielce. Otrzymując tytuł zyskają potwierdzenie jakości i nowe możliwości biznesowe.
16 lipca 2024
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, mogą zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
10 lipca 2024
"Marka własna z perspektywy popytowej i podażowej, czyli jak postrzegamy markę własną oraz jak kształtuje się Share of Assortment w wybranych formatach sklepów" - to temat prelekcji, którą 6 listopada w Targach Kielce przeprowadzi Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA.
09 lipca 2024
Baterie alkaliczne AA „paluszki” przedsiębiorstwo zaoferuje przedstawicielom sieci handlowych z kraju i zagranicy 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
09 lipca 2024
Od klasycznego żuru na zakwasie przez grzybowy po barszcz czerwony – przedsiębiorstwo 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaprezentuje produkty o wysokiej jakości i naturalnym składzie. Piskorek już po raz kolejny bierze udział w Targach Marek Własnych.
08 lipca 2024
Przedstawiciele przedsiębiorstwa 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce będą poszukiwać nowych produktów do wprowadzenia pod marką własną. Co więcej, przygotują stoisko z prezentacją artykułów, które już oferują konsumentom.