81947015549f9c9a733f.jpg

Aromamarketing w zakładach pogrzebowych i prosektoriach

06 maja 2015
Nowości od firmy AromaCorp na targach NECROEXPO

Aromamarketing w ostatnim czasie stał się doskonałym sposobem na zwiększenie obrotów firm różnych sektorów gospodarki. Zaletami takich działań, oprócz neutralizacji nieprzyjemnych zapachów, są przede wszystkim zwiększenie rozpoznawalności miejsca oraz wyższy standard obsługi klienta. Podczas czerwcowych Międzynarodowych Targów Branży Pogrzebowej i Cmentarnej NECROEXPO firma AromaCorp zaprezentuje nowe zapachy m.in. do zakładów pogrzebowych czy prosektoriów.  Firma, działa na rynku od 8 lat, będąc liderem w swoim segmencie. AromaCorp jest polską filią amerykańskiego Proliteca, a swoje działania opiera na wdrożeniu specjalnie dobranego dla klienta zapachu oraz aromatyzacji urządzeniami działającymi w oparciu o najnowsze technologie. 

Wśród nowych zapachów prezentowanych w Targach Kielce znajdzie się m.in. Fresh Clean stworzony dla prosektoriów. To bukiet świeżego powietrza, wzbogacony słodką pomarańczą i wiciokrzewem. Aromat kreuje czystą i przejrzystą atmosferę,
silnie neutralizuje zapachy i subtelnie perfumuje przestrzeń. Nuty pomarańczy redukują niepokój i poprawiają nastrój. Lotus Flower doskonale sprawdza się w kaplicach. Odświeżająco czysty bukiet kwiatów lotosu, delikatnej konwalii i zielonego bluszczu, otulony szczyptą cedru i mchu swoją lekkością wnosi spokój do otoczenia. Stosowany w biurach White Tea Fusion to z kolei elegancka kombinacja aromatu liści białej herbaty i imbiru wzbogacona akordem kwiatu dzikiej róży i peonii. Zapach ten jest wyjątkowo relaksujący i odprężający.

W Polsce AromaCorp z powodzeniem współpracuje m.in. z Przedsiębiorstwem Pogrzebowym „Koperski”, Zakładem Pogrzebowym „Gloria”, Firmą Pogrzebową „Exitus” i „Memento”. Pozą branżą funeralną obsługuje m.in. Klinikę Ambroziak, Pearl Spa, LA Perla, Derma Puls, sieć Novotel, Best Western oraz marki: Esprit, Tous, Pierre Cardin, Lexus, Maciej Zień, Vertus i Hollister. Dyfuzory AIR/Q, na których bazujemy, sprawdziły się w ponad 70 państwach podczas ponad 100 000 wdrożeń na całym świecie. Każde urządzenie posiada 50 poziomów intensywności działania. Program dobierany jest indywidualnie w oparciu o gabaryty aromatyzowanej przestrzeni. Kompozycje zapachowe tworzą do nich Raymond Matts oraz Christophe Laudamiel z domu perfumeryjnego Firmenich, którzy współpracowali z markami Clinique, Chloe, Lagerfeld, Abercrombie and Fitch, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Burberry, Tom Ford, Clinique, Michael Kors.