collage-11.jpg

Auchan i Aldi na Targach Marek Własnych w Kielcach!

14 listopada 2023
Obie sieci - francuska i niemiecka, działają na międzynarodowych rynkach, w Polsce ugruntowały mocno swoje pozycje wśród konsumentów. Ich przedstawiciele potwierdzili udział w wydarzeniu w Targach Kielce. 15 i 16 listopada 2023 będą poszukiwali produktów do wprowadzenia pod ich marką własną.

Auchan, według danych z tego roku, zarządza siecią 104 sklepów w Polsce. Składa się na nią 70 hipermarketów, 33 supermarketów oraz sklep autonomiczny Auchan GO. Ponadto sieć współpracuje z 29 sklepami franczyzowymi. Zaś ALDI Polska ma 269 sklepów w całym kraju. Sieć bardzo szybko się rozwija, od września do końca roku otworzy w sumie 30 sklepów.

 

Obie sieci deklarują rozwój działów marek własnych, więc rozmowy z przedstawicielami ich sieci dla wystawców wydarzenia w Targach Kielce mogą więc okazać się wartościowe i owocne w umowy.

 

15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym zaprezentuje się 55 wystawców z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych. Zaoferują imponującą różnorodność oferty - od żywności dla dzieci, przez wędliny, mąki, kasze, makarony, słodycze, napoje – także o działaniu detoksykującym, środki higieniczne, karmę dla zwierząt, po opakowania, kosmetyki do samochodów i wiele innych!

 

W Strefie Kupieckiej tego jedynego wydarzenia w Polsce, które w całości poświęcone jest markom własnym, zarejestrowali się też przedstawiciele Grupy Lulu International – biznesowego konglomeratu ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, w skład którego wchodzą popularne hipermarkety i centra handlowe. Udział zapowiedzieli także eksperci franczyzowej sieci supermarketów spożywczych Intermarché,  są polskie sieci -  Lewiatan, Stokrotka, Chorten, Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec.

Jednocześnie będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów, Forum Marek Własnych, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz Konkurs Smak Jakości.

Wszystkie informacje na targikielce.pl/future-private-labels

 

 

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.