LOGO-Licensing-Magazine.jpg

BM – lider sieci licencyjnej i komunikacji dla przedsiębiorstw partnerem medialnym targów Kids’ Time

23 listopada 2023
Założona w 2015 roku włoska firma BM specjalizuje się w komunikacji biznesowej i jest wydawcą Licensing Magazine – drukowanego i cyfrowego magazynu docierającego to tysięcy czytelników każdego dnia. Dzięki współpracy z platformą BM i należących do niej witryn marka Targów Kids’ Time trafi do 70 tysięcy odbiorców odwiedzających portal i szukających w nim informacji każdego miesiąca.

Włoska firma wie, jak rozmawiać o treściach, markach i produktach oraz tworzyć sieci kontaktów w branży dzięki skonsolidowanej wiedzy specjalistycznej swojego zespołu. Licensing Magazine to wiodący magazyn prasowy i cyfrowy, potężne medium dla firm, które chcą zmaksymalizować promocję swoich marek i produktów na całym świecie. W rzeczywistości Licensing Magazine jest nie tylko magazynem, ale także dużą siecią społecznościową i cotygodniowym biuletynem wysyłanym do tysięcy czytelników.

Licensing Magazine to tytuł drukowany i cyfrowy, ale nie tylko: to znany na całym świecie system medialny B2B. Portal oferuje stałą i codzienną aktualizację tego, co dzieje się w świecie licencji, mediów, technologii cyfrowych i wielu innych, a także jest pomostem do rynku międzynarodowego.

Włoscy reporterzy są obecni z drukowanym magazynem na ponad 30 międzynarodowych wydarzeniach branżowych b2b, będąc często ich partnerami medialnymi, tak jak ma to miejsce w przypadku Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME.

(ŁK)

Polecane aktualności
22 lutego 2024
Kolejny dzień merytorycznych prezentacji Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka kontynuował tematykę trendów i innowacji.
22 lutego 2024
Strefa Debiutów otworzyła drugi dzień Business Forum na targach Kids’ Time. Przestrzeń stworzona została z myślą o tych wystawcach, którzy po raz pierwszy prezentują ofertę swoich produktów podczas targów Kids’ Time. – Już pierwszego dnia podpisaliśmy umowę na dystrybucję naszych produktów m.in. w Mołdawii – mówi Iryna Artemchuk z firmy Nena Bebe.
21 lutego 2024
Wzajemna promocja, współorganizacja targów w Polsce i Katarze oraz organizacja misji handlowych producentów oraz kupców z Polski i Państwa Katar – to najważniejsze założenia umowy pomiędzy Targami Kielce SA i grupą Dar Al-Sharq, wiodącym konglomeratem wystawienniczo-medialnym w regionie Zatoki Perskiej. Podpisy na dokumencie złożyli w środę, 21 lutego prezes kieleckiego ośrodka dr Andrzej Mochoń oraz reprezentant Dar Al-Sharq, dyrektor zarządzający Eizeldin Abdelrahman.
21 lutego 2024
Konkurs Zabawka Roku oraz branżowe prelekcje od polskich i zagranicznych ekspertów na scenie głównej Targów Kids’ Time! Uznane w branży autorytety dzielili się wiedzą m.in. na temat analizy rynku zabawek, trendów w sektorze artykułów dziecięcych, czy kwestii prawnych.
21 lutego 2024
Pierwszego dnia 14-tych, Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME odbyła się gala wręczenia nagród. Oprócz wyróżnień za najlepsze produkty KIDS’ Time Star, w trakcie spotkania wręczono nagrody branży dziecięcej oraz Top Design. Targi potrwają do piątku, 23 lutego.
21 lutego 2024
– Na największych w tej części Europy targach dla sektora dziecięcego, Kids’ Time, ofertę zaprezentuje blisko 300 firm z 12 krajów. Przez trzy dni odbędzie się tu wiele premier produktowych i ciekawych prelekcji branżowych ekspertów – zapowiada rozpoczynające się już po raz 14. wydarzenie, prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń.
20 lutego 2024
Zapraszamy na spotkania B2B branży dziecięcej do @Targi Kielce. Blisko 300 firm z 12 krajów świata będzie prezentować swoje najlepsze produkty. Podczas Targów Kids' Time nie możecie przegapić Business Forum, które będzie doskonałą okazją do zapoznania się z nowymi trendami i innowacjami w branży, Strefy Debiutów, w której zaprezentują się nowe firmy, czy Strefy Licencji.
20 lutego 2024
Narysuj swoją grę na kartce papieru i uruchom ją na telefonie lub tablecie w kilka sekund. Za najlepsze projekty firma wręczy nagrody, a każdy uczestnik otrzyma próbną licencję Pixicade za darmo.