bravo.jpg

Sieć Bravo Supermarket z Azerbejdżanu na Targach Marek Własnych

17 lipca 2024
Bravo Supermarket to popularna sieć supermarketów w Azerbejdżanie, znana z szerokiej gamy produktów i wysokiej jakości usług. Firma działa w 8 regionach, posiada 139 marketów, które oferują ponad 50 tysięcy produktów spożywczych i nieżywnościowych. Przedstawiciele sieci przyjadą na Targi Marek Własnych w poszukiwaniu produktów do wprowadzenia do oferty.

Bravo Supermarket kładzie duży nacisk na zadowolenie klienta, oferując liczne promocje, programy lojalnościowe i możliwość zakupów online. Firma kładzie duży nacisk na jakość i bezpieczeństwo produktów, dbając o wysokie standardy higieny i świeżości. Dzięki temu klienci wybierają w produktach wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. Przedstawiciele Bravo Supermarket 6 i 7 listopada w Targach Kielce będą poszukiwać produktów pod marki własne do tworzenia nowej oferty dla klientów. 

Targi Marek Własnych skupią więc kupców z różnych stron świata. W tym gronie są także przedstawiciele polskich i międzynarodowych sieci handlowych, m.in.  Dino Polska, Lewiatan, Krajowa Platforma Handlowa Społem, Grupa Eurocash, Horten, Stokrotka, Gram Market, Api Market, Prim Market, tunezyjska firma kosmetyczna Bahia Laboratoire, włoski dystrybutor kosmetyków Fabiana Castaldo, rumuński dystrybutor kosmetyków Caress Society, katarski producent kosmetyków SafeLine, katarski dystrybutor kosmetyków luksusowych Luxury Beauty. Poznają ofertę producentów artykułów pod marki własne z Polski oraz zagranicy, m.in. z Niemiec, Włoch, Chorwacji, Kosowa, Chin.


W ramach Targów Marek Własnych trwa konkurs Future Private Label dla wystawców, którego celem jest docenienie produktów pod marki własne wyróżniających się jakością i innowacyjnością. Wydarzeniem towarzyszącym Targów Marek Własnych jest Forum Marek Własnych, które odbędzie 6 listopada 2024. Równocześnie z targami odbędą się Kontraktacje firm MENA i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand.

Więcej o Targach Marek Własnych na targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.