image00033.jpeg

Czas zgłoszeń do Slavic B2Beauty 2024! Czekają kontraktacje biznesowe z kupcami z Europy, Afryki, Azji i Bliskiego Wschodu

23 listopada 2023
Nowe kontakty, nowe rynki, nowe możliwości – kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beuty otwierają kolejne rozdziały dla międzynarodowej współpracy producentów biorących udział w wydarzeniu. Dwie edycje potwierdziły skuteczność spotkań w Targach Kielce. Producenci już mogą dołączać do edycji 2024, która odbędzie się w dniach 18 i 19 czerwca. Do końca roku można zamówić przygotowanie stoiska w promocyjnej cenie.

Przedsiębiorcy z 30 krajów w jednym miejscu 

Slavic B2Beauty przyciąga przedstawicieli centr handlowych, sieci drogerii, aptek, dystrybutorów kosmetyków i farmaceutyków z różnych zakątków globu. Gro reprezentuje firmy zajmujące czołowe miejsca w sprzedaży w swoich krajach. W czerwcu 2023 udział wzięło około 80 kupców ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Izraela, Kataru – na Bliskim Wschodzie, z Malezji, Singapuru, Kirgistanu, Uzbekistanu, Kazachstanu i Chin – w Azji, z Kenii, Maroka, Algierii, Tunezji, Egiptu – w Afryce, z Wielkiej Brytanii, Gruzji, Czech, Grecji, Węgier, Holandii, Rumunii i Hiszpanii – w Europie. Liczni zaznaczają, że warto było przyjechać, poznać produkty i zdobyć kontakty. – Po udziale w kontraktacjach w Targach Kielce w 2022 roku wprowadzam nowy produkt do oferty mojej firmy, jestem więc ponownie na drugiej edycji. Warto tu przyjechać, wystarczy spotkać ten jeden unikalny produkt, by wizyta okazała się wartościowa – mówi Asher Cohen, importer profesjonalnych linii kosmetyków z Izraela, reprezentant dużej firmy Proshop.

Umówione spotkania kupców z producentami

Obie strony uczestniczące w Slavic B2BBeauty wskazują, że wartość niesie sam format wydarzenia oparty na wcześniej ustalonych grafikach spotkań. Terminarze umożliwiają producentom efektywne przeprowadzenie tysięcy spotkań biznesowych w zaledwie dwa dni. To unikalna okazja do prezentacji swojej oferty, nawiązywania kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi. Po pierwszej edycji Slavic B2Beauty w 2022 roku kilku wystawców nawiązało współpracę z przedsiębiorstwami z Kirgistanu, Kazachstanu, Algierii i Izraela.

Kupcy z Polski i spotkania z kontrahentami 

- Rosnące zainteresowanie ze strony zagranicznych przedsiębiorców bardzo nas cieszy. Wydarzenie jest doceniane i uznawane za wartościowe dla branży w wielu krajach. Coraz więcej sygnałów o chęci uczestnictwa w kontraktacjach otrzymujemy także ze strony polskich kupców. Trzecia edycja zostanie otwarta także dla nich - mówi Joanna Marcjan, zastępca dyrektora Wydziału Targów w kieleckim ośrodku wystawienniczym.

Nowością wydarzenia będzie także możliwość zapraszania kontrahentów. - Producenci zgłaszali nam, że tu w naszym ośrodku, chcieliby uzgadniać szczegóły lub finalizować rozmowy. Podczas edycji 2024 będzie to możliwe - podkreśla Agnieszka Puchalska, menedżer kontraktacji Slavic B2Beauty.

„Stałą” wydarzenia jest jego międzynarodowy charakter, o który dba sztab ekspertów. Zaangażowani są także specjaliści z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Dzięki ich pracy w ostatniej edycji wzięło udział kilkudziesięciu kupców z Azji, Europy i Afryki. Można się spodziewać więc, że trzecia edycja Slavic B2Beauty, która odbędzie się w dniach 18 i 19 czerwca 2024, będzie równie międzynarodowa, jak dwie poprzednie.

Producenci już mogą się zgłaszać za pomocą strony targikielce.pl/slavic-b2beauty Do końca roku 2023 trwa promocja na przygotowanie stoiska, informacji udziela także zespół przygotowujący Slavic B2Beauty - przejdź do kontaktu 

/MŚ/

 

Polecane aktualności
16 grudnia 2024
Branża kosmetyczna stoi u progu rewolucji. Personalizacja, technologia i ekologia zmieniają nie tylko sposób produkcji kosmetyków, ale również to, jak konsumenci je wybierają. Co nas czeka w 2025 roku? O tych trendach i innowacjach będzie można zobaczyć podczas Slavic B2Beauty w Targach Kielce – wydarzenia, które łączy liderów branży beauty z całego świata.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
16 lipca 2024
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, mogą zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
11 grudnia 2023
Ponad tysiąc spotkań producentów i kupców z różnych stron świata miało miejsce podczas drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej w Centrum Kongresowym. Udział okazał się owocny dla kupców z Azji, którzy już podpisują kontrakty i potwierdzają udział w trzeciej edycji, planowanej na 18-19 czerwca 2024 roku.
03 listopada 2023
Zespół organizujący w Targach Kielce kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty nie ustaje w pracach i już przygotowuje trzecią edycję na czerwiec 2024. Przedstawicielki promują wydarzenie w Rydze, podczas targów Baltic Beauty prowadzą rozmowy z producentami i kupcami.
06 października 2023
Menedżer kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Agnieszka Puchalska oraz zastępca Monika Szydłowska goszczą w Sofii, w Bułgarii. Od 6 do 8 października podczas targów Arena of Beauty rozmawiają z wystawcami oraz przedstawicielami Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
29 września 2023
Blanka Chmurzyńska-Brown, wieloletnia dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, z końcem października odchodzi z zespołu. Na stanowisko została wybrana dr inż. Justyna Żerańska. Związek wspierał Targi Kielce w organizacji obu edycji Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.  
18 sierpnia 2023
Polski rynek produktów kosmetycznych i środków higieny osobistej ma wzrosnąć do 5,5 miliarda euro do końca 2027 - prognozuje portal Statista, specjalizujący się w gromadzeniu i wizualizacji danych.