czechy.jpg

Czeskie firmy na pokładzie Targów Marek Własnych. Jakie produkty zaproponują?

08 października 2024
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada w Targach Kielce, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły. Liczną obecność zaznaczą producenci z Czech.

Współpraca Targów Kielce z Czech Trade Promotion Agency, podlegającą Ambasadzie Republiki Czeskiej przynosi owocne rezultaty. Podczas Targów Marek Własnych zostanie przygotowane stoisko narodowe Czech. Dla kupców, przedstawicieli sieci handlowych oraz firm zainteresowanych wprowadzeniem marki własnej to nie lada gratka. W ofertach będą oryginalne produkty. 

DMHERMES TRADE s.r.o. z batonikami owocowymi i żelkami 

DM-HERMES-BOMBUS-HNEDE.jpg [998.29 KB] DMHERMES TRADE to producent batoników owocowych pod marką Bombus i lider tej kategorii produktów na rynku czeskim. Dystrybuuje je do ponad 25 krajów. W 2021 roku firma weszła w nowe kategorie produktów, takie jak batoniki proteinowe, owsianki, kremy orzechowe i żelki owocowe. Przedsiębiorstwo stawia na najlepszej jakości surowce, które tworzą wyjątkowy smak. W produkcji stosowane są jak najmniejsze ilości składników. Dokładnie monitorowane są surowce wejściowe oraz produkty końcowe. Modernizacja produkcji trwa nieustannie od lat. W 2022 roku firma otworzyła nowy zakład produkcyjny z nowoczesnymi przestrzeniami magazynowymi. Posiada certyfikat IFS High Level Certification. Więcej na bombusenergy.com/

Lilacosta s. r. o z pachnącymi kosmetykami naturalnymi

Lilacosta-PH-BW.jpg [586.89 KB] Lilacosta to rodzinna firmą z południowych Moraw, która kładzie nacisk na jakość surowców oraz ich przetwarzanie podczas produkcji. Z szacunkiem do natury i ludzi produkuje pachnące kosmetyki naturalne od 2019 roku, według własnych receptur, wykorzystując oleje roślinne, pracę ręczną i zrównoważone podejście. Wśród winnic na południowych Morawach uprawiane są zioła, które sami przetwarzają na kosmetyki naturalne. W procesie opracowywania kosmetyków, specjaliści firmy zwracają uwagę na maksymalną skuteczność produktów, a jednocześnie ich delikatność. Lilacosta oferuje produkcję w certyfikowanych przestrzeniach z dużą zdolnością produkcyjną do wytwarzania naturalnych mydeł metodą na zimno, produkcję musujących kul do kąpieli w różnych kształtach, produkcję ekologicznych środków czystości, a także prace kooperacyjne i wykończeniowe w ramach kosmetyków. Naturalne kosmetyki Lilacosta są bogate w oleje roślinne. W produkcji używane są m.in. wysoko ceniony olej migdałowy, owsiany, kokosowy, masło shea, olejki eteryczne i inne. Firma zobowiązała się do stopniowego zmniejszania śladu węglowego (CO2) w produkcji, a na podstawie raportu ESG jest odpowiedzialna środowiskowo i społecznie. Więcej na lilacosta.cz/

Mlékárna Hlinsko, a.s. z gamą produktów mlecznych 

Mlekarna-Hlinsko-TATRA-logo-SPOT.jpg [28.43 KB] Mlékárna Hlinsko jest jedną z trzech największych czeskich mleczarni, przetwarzającą rocznie ponad 200 milionów litrów surowego mleka wyłącznie czeskiego pochodzenia. Obecnie produkuje szeroki asortyment wysokiej jakości produktów mlecznych, głównie mleko i śmietanę UHT, mleko zagęszczone słodzone, mleko skondensowane niesłodzone oraz mleko w proszku, a także świeże produkty mleczne, takie jak twaróg, masło czy desery mleczne. Jakość jest dla firmy najważniejsza, dlatego eksportuje produkty do ponad 30 krajów na całym świecie (Europa, Afryka, Bliski i Środkowy Wschód, Azja). Mleczarnia posiada certyfikaty według wielu norm jakościowych, takich jak HACCP oraz międzynarodowe certyfikaty IFS. Więcej na tatramleko.cz/

Orkla Foods Česko a Slovensko a.s. z żywnością paczkowaną

orkla.jpg [27.78 KB] Od 2018 roku Orkla Foods Česko a Slovensko jest częścią Orkla – wiodącego dostawcy markowych produktów konsumenckich w Skandynawii, krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Indiach. Firma jest notowana na giełdzie w Oslo, gdzie znajduje się jej siedziba główna. Obecnie zajmuje pozycję trzeciego największego producenta żywności paczkowanej w Czechach i piątego na Słowacji. Produkty są wytwarzane w dziewięciu zakładach w dwóch krajach (Czechach i na Węgrzech), a obrót zintegrowanej grupy przekroczył 8,2 miliarda CZK w 2022 roku. Produkty eksportowane są na 63 rynki na całym świecie. Zakłady produkcyjne są certyfikowane zgodnie ze standardami BRC, ISO 50001:2018, RSPO, a w produktach używamy kakao z certyfikatem UTZ. Zrównoważony rozwój to ważny temat w firmie, który wdrażany jest we wszystkich procesach korporacyjnych na wszystkich poziomach zarządzania i produkcji w całej Orkla. Więcej na orkla.cz/

RAVY CZ a.s. z wyborem produktów mięsnych 

ravy.jpg [54.59 KB] Firma RAVY CZ a.s. to nowoczesny zakład przetwórstwa mięsnego z wieloletnią tradycją i ugruntowaną pozycją na czeskim rynku. Specjalizuje się w przetwórstwie i dystrybucji wysokiej jakości wyrobów mięsnych, kładąc nacisk na najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju. Dzięki najnowocześniejszym technologiom i starannie dobranym surowcom, oferuje produkty spełniające najbardziej rygorystyczne wymagania dotyczące świeżości, smaku i bezpieczeństwa zdrowotnego. RAVY CZ a.s. eksportuje swoje wysokiej jakości produkty do 18 krajów na całym świecie, w tym do Japonii, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz innych krajów w Europie. Codziennie sprzedaje ponad 100 000 sztuk starannie przygotowanych produktów, z których najbardziej znana jest tradycyjna pieczona mięsna pieczeń. Wyroby zdobyły uznanie renomowanych sieci handlowych, takich jak Lidl, Kaufland, REWE Group, Ahold, Tesco, Norma, Metro i Globus, co pozwala nam docierać do szerokiej międzynarodowej klienteli. Więcej na ravy.cz/

SANES FOOD s.r.o. z marką TempeHu i zdrową alternatywą dla mięsa 

tempu.jpg [41.08 KB] TempeHu to marka innowacyjnej czeskiej firmy specjalizującej się w produkcji tempehu. Celem jest dostarczanie zdrowej, bezsojowej i bezglutenowej alternatywy dla mięsa. Sanes Food chce wprowadzić na talerz zarówno tradycyjne, jak i mniej popularne rośliny strączkowe.

Produkuje tempeh w najbardziej ekologiczny sposób, jaki znamy. Firma zrezygnowała z plastikowych worków do fermentacji, zastępując je blachami wielokrotnego użytku z kratkami ze stali nierdzewnej. Wszystkie składniki, których używają specjaliści są jakości BIO, a większość z nich pochodzi z Czech lub Europy. Firma odpowiada na potrzeby rynku, wprowadzając własne innowacje, które spełniają oczekiwania  klientów. Oferuje nie tylko świeży, schłodzony tempeh o długim terminie przydatności do spożycia, ale także nowy produkt – trwały tempeh w opakowaniu próżniowym, który można przechowywać w temperaturze pokojowej. Dzięki temu sklepy, które nie dysponują chłodniami mogą bez obaw sprzedawać tempeh. Tempeh to produkt o nieograniczonych możliwościach – rośliny strączkowe można łączyć z różnymi zbożami, orzechami i nasionami.  Więcej na tempehu.cz

EKOFRUKT Slaný, spol. s r.o. ze zdrowymi przekąskami 

Ekofrukt-TWIGGY-LOGOTYP-Mniejsze.jpg [27.14 KB] Ekofrukt to czeska firma z bogatą tradycją, specjalizująca się w produkcji suszonych owoców i zdrowych przekąsek. Dzięki nowoczesnym technologiom i naciskowi na jakość oferuje szeroką gamę produktów, w tym kultową markę Twiggy. Główne linie produktowe obejmują batony musli, owsiane, orzechowe, owocowe i proteinowe, które spełnią oczekiwania każdego, kto szuka smacznej i pożywnej przekąski. Te produkty są skierowane do różnych grup klientów – od tych, którzy potrzebują wsparcia energetycznego podczas uprawiania sportu, po tych, którzy preferują zdrowsze alternatywy do codziennej diety. Firma współpracujemy z ważnymi partnerami, takimi jak Lidl, Rewe Group i Netto, którzy doceniają jakość i innowacyjność. Ekofrukt stawia również na zrównoważony rozwój i lokalne surowce. Jabłka pochodzą z własnych sadów, co gwarantuje ich jakość i świeżość. Więcej na ekofrukt.cz/

 

Przedstawiciele każdej z firm zapraszają na swoje stoiska 6 i 7 listopada w Targach Kielce wszystkich przedsiębiorców zainteresowanych produkcją marki własnej. Zapewniają skrupulatną rozmowę i możliwości dostosowania oferty do potrzeb. Do udziału w Targach Marek Własnych wciąż można się zgłaszać - rejestracja jest bezpłatna dla  przedstawicieli branży. Trwa na stronie targikielce.pl/future-private-labels

 

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
10 października 2024
Kierownik Działu Marketingu Sprzedaży, która w sieci Lewiatan współrealizuje strategię marki własnej oraz odpowiada za działania wspierające jej rozwój, podzieli się wiedzą już 6 listopada w Targach Kielce. By czerpać inspirację, wystarczy zarejestrować się na wydarzenie i przyjechać do Kielc.
07 października 2024
Iwona Sarga, ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych i polskich firmach sektora FMCG, ze szczególnym uwzględnieniem handlu detalicznego oraz farmacji, weźmie udział w debacie "Marka Własna Kontratakuje". Forum Marek Własnych odbędzie się 6 listopada w Targach Kielce. Wciąż można dołączać.
26 września 2024
„Rzeczpospolita” to jedno z najważniejszych i najbardziej cenionych źródeł informacji gospodarczych, politycznych i społecznych w Polsce. Portal rp.pl jest natomiast cyfrową odsłoną dziennika, oferującą na bieżąco aktualizowane treści, analizy i komentarze, które zwracają uwagę przedsiębiorców oraz osób zainteresowanych rynkiem. Objęcie patronatem medialnym Targów Marek Własnych to dla organizatorów prestiż i znak, że event ma znacznie dla branży.
25 września 2024
Zgodnie z przyjętym hasłem "Tworzymy Chwile Pełne Smaku" przedsiębiorstwo produkuje ponad 100 rodzajów lodów, a także takie dania jak pierogi, pyzy, knedle i kluski. Wybrane zaprezentuje 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce przedstawicielom sieci handlowych z kraju, Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.
25 września 2024
Warzone metodą tradycyjną, z produktów naturalnych według najlepszych zasad sztuki piwowarskiej - Browar Koreb 6 i 7 listopada w Targach Kielce zaprezentuje różnorodne piwa.
25 września 2024
Przedsiębiorstwo opracowuje, produkuje i pakuje gumy do żucia bez cukru, koncentrując się na jakości, wydajności i innowacjach. Jest liderem na rynku gum do żucia w Hiszpanii jako producent i dostawca dla supermarketów Mercadona, obecna jest także w innych krajach Europy, Azji i Ameryki. Ofertę dla marek własnych zaprezentuje 6 i 7 listopada w Targach Kielce.
17 września 2024
Od początku istnienia firma przykłada szczególną wagę do tego, aby produkty trafiające do polskich rodzin nie tylko zachwycały smakiem, lecz także wyróżniały się najwyższą jakością. Ofertę zaprezentuje 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, a poznają ją kupcy z Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.
17 września 2024
W.Lewandowski jest przedsiębiorstwem bazującym w 100% na polskim kapitale, mającym ponad 30-letnie doświadczenie w produkcji i sprzedaży papierów higienicznych, zarówno na rynku polskim jak i na rynkach zagranicznych. 6 i 7 listopada w Targach Kielce przedstawiciele zaprezentują ofertę kupcom i przedstawicielom sieci handlowych z Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.