czechy.jpg

Czeskie firmy na pokładzie Targów Marek Własnych z innowacyjnymi produktami!

22 października 2024
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada w Targach Kielce, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły. Liczną obecność zaznaczą producenci z Czech.

Współpraca Targów Kielce z Czech Trade Promotion Agency, podlegającą Ambasadzie Republiki Czeskiej przynosi owocne rezultaty. Podczas Targów Marek Własnych zostanie przygotowane stoisko narodowe Czech. Dla kupców, przedstawicieli sieci handlowych oraz firm zainteresowanych wprowadzeniem marki własnej to nie lada gratka. W ofertach będą oryginalne produkty. 

DMHERMES TRADE s.r.o. z batonikami owocowymi i żelkami 

DM-HERMES-BOMBUS-HNEDE.jpg [998.29 KB] DMHERMES TRADE to producent batoników owocowych pod marką Bombus i lider tej kategorii produktów na rynku czeskim. Dystrybuuje je do ponad 25 krajów. W 2021 roku firma weszła w nowe kategorie produktów, takie jak batoniki proteinowe, owsianki, kremy orzechowe i żelki owocowe. Przedsiębiorstwo stawia na najlepszej jakości surowce, które tworzą wyjątkowy smak. W produkcji stosowane są jak najmniejsze ilości składników. Dokładnie monitorowane są surowce wejściowe oraz produkty końcowe. Modernizacja produkcji trwa nieustannie od lat. W 2022 roku firma otworzyła nowy zakład produkcyjny z nowoczesnymi przestrzeniami magazynowymi. Posiada certyfikat IFS High Level Certification. Więcej na bombusenergy.com/

Lilacosta s. r. o z pachnącymi kosmetykami naturalnymi

Lilacosta-PH-BW.jpg [586.89 KB] Lilacosta to rodzinna firmą z południowych Moraw, która kładzie nacisk na jakość surowców oraz ich przetwarzanie podczas produkcji. Z szacunkiem do natury i ludzi produkuje pachnące kosmetyki naturalne od 2019 roku, według własnych receptur, wykorzystując oleje roślinne, pracę ręczną i zrównoważone podejście. Wśród winnic na południowych Morawach uprawiane są zioła, które sami przetwarzają na kosmetyki naturalne. W procesie opracowywania kosmetyków, specjaliści firmy zwracają uwagę na maksymalną skuteczność produktów, a jednocześnie ich delikatność. Lilacosta oferuje produkcję w certyfikowanych przestrzeniach z dużą zdolnością produkcyjną do wytwarzania naturalnych mydeł metodą na zimno, produkcję musujących kul do kąpieli w różnych kształtach, produkcję ekologicznych środków czystości, a także prace kooperacyjne i wykończeniowe w ramach kosmetyków. Naturalne kosmetyki Lilacosta są bogate w oleje roślinne. W produkcji używane są m.in. wysoko ceniony olej migdałowy, owsiany, kokosowy, masło shea, olejki eteryczne i inne. Firma zobowiązała się do stopniowego zmniejszania śladu węglowego (CO2) w produkcji, a na podstawie raportu ESG jest odpowiedzialna środowiskowo i społecznie. Więcej na lilacosta.cz/

Mlékárna Hlinsko, a.s. z gamą produktów mlecznych 

Mlekarna-Hlinsko-TATRA-logo-SPOT.jpg [28.43 KB] Mlékárna Hlinsko jest jedną z trzech największych czeskich mleczarni, przetwarzającą rocznie ponad 200 milionów litrów surowego mleka wyłącznie czeskiego pochodzenia. Obecnie produkuje szeroki asortyment wysokiej jakości produktów mlecznych, głównie mleko i śmietanę UHT, mleko zagęszczone słodzone, mleko skondensowane niesłodzone oraz mleko w proszku, a także świeże produkty mleczne, takie jak twaróg, masło czy desery mleczne. Jakość jest dla firmy najważniejsza, dlatego eksportuje produkty do ponad 30 krajów na całym świecie (Europa, Afryka, Bliski i Środkowy Wschód, Azja). Mleczarnia posiada certyfikaty według wielu norm jakościowych, takich jak HACCP oraz międzynarodowe certyfikaty IFS. Więcej na tatramleko.cz/

Orkla Foods Česko a Slovensko a.s. z żywnością paczkowaną

orkla.jpg [27.78 KB] Od 2018 roku Orkla Foods Česko a Slovensko jest częścią Orkla – wiodącego dostawcy markowych produktów konsumenckich w Skandynawii, krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Indiach. Firma jest notowana na giełdzie w Oslo, gdzie znajduje się jej siedziba główna. Obecnie zajmuje pozycję trzeciego największego producenta żywności paczkowanej w Czechach i piątego na Słowacji. Produkty są wytwarzane w dziewięciu zakładach w dwóch krajach (Czechach i na Węgrzech), a obrót zintegrowanej grupy przekroczył 8,2 miliarda CZK w 2022 roku. Produkty eksportowane są na 63 rynki na całym świecie. Zakłady produkcyjne są certyfikowane zgodnie ze standardami BRC, ISO 50001:2018, RSPO, a w produktach używamy kakao z certyfikatem UTZ. Zrównoważony rozwój to ważny temat w firmie, który wdrażany jest we wszystkich procesach korporacyjnych na wszystkich poziomach zarządzania i produkcji w całej Orkla. Więcej na orkla.cz/

RAVY CZ a.s. z wyborem produktów mięsnych 

ravy.jpg [54.59 KB] Firma RAVY CZ a.s. to nowoczesny zakład przetwórstwa mięsnego z wieloletnią tradycją i ugruntowaną pozycją na czeskim rynku. Specjalizuje się w przetwórstwie i dystrybucji wysokiej jakości wyrobów mięsnych, kładąc nacisk na najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju. Dzięki najnowocześniejszym technologiom i starannie dobranym surowcom, oferuje produkty spełniające najbardziej rygorystyczne wymagania dotyczące świeżości, smaku i bezpieczeństwa zdrowotnego. RAVY CZ a.s. eksportuje swoje wysokiej jakości produkty do 18 krajów na całym świecie, w tym do Japonii, Niemiec, Wielkiej Brytanii oraz innych krajów w Europie. Codziennie sprzedaje ponad 100 000 sztuk starannie przygotowanych produktów, z których najbardziej znana jest tradycyjna pieczona mięsna pieczeń. Wyroby zdobyły uznanie renomowanych sieci handlowych, takich jak Lidl, Kaufland, REWE Group, Ahold, Tesco, Norma, Metro i Globus, co pozwala nam docierać do szerokiej międzynarodowej klienteli. Więcej na ravy.cz/

SANES FOOD s.r.o. z marką TempeHu i zdrową alternatywą dla mięsa 

tempu.jpg [41.08 KB] TempeHu to marka innowacyjnej czeskiej firmy specjalizującej się w produkcji tempehu. Celem jest dostarczanie zdrowej, bezsojowej i bezglutenowej alternatywy dla mięsa. Sanes Food chce wprowadzić na talerz zarówno tradycyjne, jak i mniej popularne rośliny strączkowe.

Produkuje tempeh w najbardziej ekologiczny sposób, jaki znamy. Firma zrezygnowała z plastikowych worków do fermentacji, zastępując je blachami wielokrotnego użytku z kratkami ze stali nierdzewnej. Wszystkie składniki, których używają specjaliści są jakości BIO, a większość z nich pochodzi z Czech lub Europy. Firma odpowiada na potrzeby rynku, wprowadzając własne innowacje, które spełniają oczekiwania  klientów. Oferuje nie tylko świeży, schłodzony tempeh o długim terminie przydatności do spożycia, ale także nowy produkt – trwały tempeh w opakowaniu próżniowym, który można przechowywać w temperaturze pokojowej. Dzięki temu sklepy, które nie dysponują chłodniami mogą bez obaw sprzedawać tempeh. Tempeh to produkt o nieograniczonych możliwościach – rośliny strączkowe można łączyć z różnymi zbożami, orzechami i nasionami.  Więcej na tempehu.cz

EKOFRUKT Slaný, spol. s r.o. ze zdrowymi przekąskami 

Ekofrukt-TWIGGY-LOGOTYP-Mniejsze.jpg [27.14 KB] Ekofrukt to czeska firma z bogatą tradycją, specjalizująca się w produkcji suszonych owoców i zdrowych przekąsek. Dzięki nowoczesnym technologiom i naciskowi na jakość oferuje szeroką gamę produktów, w tym kultową markę Twiggy. Główne linie produktowe obejmują batony musli, owsiane, orzechowe, owocowe i proteinowe, które spełnią oczekiwania każdego, kto szuka smacznej i pożywnej przekąski. Te produkty są skierowane do różnych grup klientów – od tych, którzy potrzebują wsparcia energetycznego podczas uprawiania sportu, po tych, którzy preferują zdrowsze alternatywy do codziennej diety. Firma współpracujemy z ważnymi partnerami, takimi jak Lidl, Rewe Group i Netto, którzy doceniają jakość i innowacyjność. Ekofrukt stawia również na zrównoważony rozwój i lokalne surowce. Jabłka pochodzą z własnych sadów, co gwarantuje ich jakość i świeżość. Więcej na ekofrukt.cz/

 

Emco z musli, batonikami i produktami zbożowymi dla dzieci

1-1-1-EMCO-LOGO-BASIC.jpg [171.88 KB] Emco należy do znaczących firm spożywczych w Czechach. Koncentruje się na produkcji i dystrybucji wysokiej jakości produktów spożywczych promujących zdrowy styl życia. W ofercie firmy znajdują się głównie chrupiące i tradycyjne musli, ciasteczka musli, batoniki orzechowe, owsiane, owocowe i proteinowe, płatki owsiane oraz produkty zbożowe dla dzieci. To innowacyjna firma zorientowana na produkt, której misją jest zapewnienie, aby klienci cieszyli się smacznymi i zdrowymi śniadaniami oraz przekąskami. Wizją i celem firmy jest stanie się globalnym graczem na rynku produktów zbożowych, przy jednoczesnym zachowaniu silnego lokalnego charakteru. Emco kładzie nacisk na budowanie zaufania wśród klientów i nie boi się podejmować nowych wyzwań. Dzięki tym cechom firma Emco odnosi sukcesy jako eksporter do ponad 50 krajów na całym świecie. Więcej na emco.cz

 

Przedstawiciele każdej z firm zapraszają na swoje stoiska 6 i 7 listopada w Targach Kielce wszystkich przedsiębiorców zainteresowanych produkcją marki własnej. Zapewniają skrupulatną rozmowę i możliwości dostosowania oferty do potrzeb. Do udziału w Targach Marek Własnych wciąż można się zgłaszać - rejestracja jest bezpłatna dla  przedstawicieli branży. Trwa na stronie targikielce.pl/future-private-labels

 

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.
06 listopada 2024
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.
05 listopada 2024
W środę, 6 listopada, w Targach Kielce startują Targi Marek Własnych – międzynarodowe wydarzenie, które przyciągnie przedstawicieli branży spożywczej, kosmetycznej i chemii gospodarczej. Na stoiskach pojawią się produkty z 14 krajów, od liofilizowanych chipsów z kurczaka po portugalskie wina i pieluszki dla psa. Targi będą otwarte dla specjalistów. Bilety będzie można kupić w kasach.