820273754eaf9cb5c4ca.jpg
Dr Maria Costa podpowie, na co zwracają uwagę rodzice kupujący artykuły dziecięce, zabawki, odzież i meble

Cztery strony biznesu

20 lutego 2015
Maria Costa przedstawi wyniki najnowszych badań na targach KIDS’ TIME

Kluczem do sukcesu jest poznanie klienta. To, że kupują w danym punkcie, sklepie jeszcze jednak o niczym nie świadczy. O tym jak kupują współcześni rodzice, i czym kierują się przy wyborze produktów dla dziecka opowie podczas Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka, dr Maria Costa – dyrektor ds. badań w hiszpańskim instytucie AIJU (European Institute of Children’s Products and Leisure).

AIJU to centrum badawcze specjalizujące się w zabawkach, artykułach dziecięcych i spędzaniu wolnego czasu. Ma 3 ośrodki w Hiszpanii i jeden w Hongkongu. Zatrudnia ponad 70 ekspertów zajmujących się psychologią konsumencką, edukacją, bezpieczeństwem najmłodszych, zaawansowanymi metodami produkcji, badaniami rynkowymi itd.

Wykład „Trendy w rodzicielstwie: 4 szanse biznesowe” odbędzie się pierwszego dnia targów od godz. 14.00 do 15.00 w sali konferencyjnej w hali E.