Maria Costa przedstawi wyniki najnowszych badań na targach KIDS’ TIME
Kluczem do sukcesu jest poznanie klienta. To, że kupują w danym punkcie, sklepie jeszcze jednak o niczym nie świadczy. O tym jak kupują współcześni rodzice, i czym kierują się przy wyborze produktów dla dziecka opowie podczas Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka, dr Maria Costa – dyrektor ds. badań w hiszpańskim instytucie AIJU (European Institute of Children’s Products and Leisure).
AIJU to centrum badawcze specjalizujące się w zabawkach, artykułach dziecięcych i spędzaniu wolnego czasu. Ma 3 ośrodki w Hiszpanii i jeden w Hongkongu. Zatrudnia ponad 70 ekspertów zajmujących się psychologią konsumencką, edukacją, bezpieczeństwem najmłodszych, zaawansowanymi metodami produkcji, badaniami rynkowymi itd.
Wykład „Trendy w rodzicielstwie: 4 szanse biznesowe” odbędzie się pierwszego dnia targów od godz. 14.00 do 15.00 w sali konferencyjnej w hali E.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.