Aktualności
Dowiedzą się jakie mają problemy sprzedawcy branży pogrzebowej
Mało kto zdaje sobie sprawę jak ważnym ogniwem w naszym biznesie jest pracownik, który ma pierwszy kontakt z naszym klientem. Jest on nie tylko partnerem w merytorycznej rozmowie, ale również jest osobą odpowiedzialną za radzenie sobie z reklamacjami czy zastrzeżeniami klientów. - Czasami musi być niczym concierge, aby móc zareagować na bardzo indywidualne potrzeby klientów, którzy zostali postawieni w bardzo trudnej sytuacji emocjonalnej, jaką jest utrata kogoś bliskiego – uważa Maciej Żarys, który podczas targów Necroexpo poprowadzi moduł szkolenia na temat „Najczęstszych problemów sprzedażowych w branży pogrzebowej” - Dlatego właśnie wypracowanie umiejętności u takiego pracownika jest jednym z kluczowych zadań, które należy mu postawić zanim rozpocznie pracę z klientem. To niezwykle ważne, aby nie tylko mógł dobrze rozpoznawać potrzeby klienta, ale również reagował w sytuacjach krytycznych, które mogą zagrozić rezygnacją z usługi i skierowaniem kroków do konkurencji.
Uczestnicy modułu prowadzonego przez Macieja Żarysa poznają metody, aby zwiększyć sprzedaż i dodatkowo mieć narzędzia do wypracowania standardów w firmie.
Prelekcja "Najczęstsze problemy w obsłudze klienta w branży funeralnej i jak sobie z nimi radzić"
4 czerwca, godz 11.00, sala G3 w Hali G
Maciej Żarys. Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą, szkoleniami, wdrażaniem projektów sprzedażowych podnoszących jakość usług. Działaniami nakierowanymi na podnoszenie wyników finansowych swoich klientów. Maciej Żarys absolwent Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego i Szkoły Trenerów Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego. Swoje szkolenia opiera na sprawdzonych praktykach, które pozwalają poznać typowe zachowania klientów. Takie podejście gwarantuje efektywność prowadzonych szkoleń. Od ponad dziesięciu lat współpracuje z branżą pogrzebową dostosowując szkolenia do potrzeb jakże specyficznej branży.