PawelJurowczyk.jpg
Dr Paweł Jurowczyk, Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA, będzie prelegentem Forum Marek Własnych w Targach Kielce.

Dr Paweł Jurowczyk prelegentem Forum Marek Własnych! Z najnowszymi danymi o udziale asortymentu w sklepach

10 lipca 2024
"Marka własna z perspektywy popytowej i podażowej, czyli jak postrzegamy markę własną oraz jak kształtuje się Share of Assortment w wybranych formatach sklepów" - to temat prelekcji, którą 6 listopada w Targach Kielce przeprowadzi Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA.

Forum Marek Własnych, które towarzyszy Targom Marek Własnych, wypełnią prelekcje i dyskusje skupione na rozwoju tej branży.  Moderatorem debaty głównej będzie ekspert sektora handlu i produktów konsumenckich Robert Krzak.

W gronie prelegentów już jest Paweł Jurowczyk, doktor nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od ponad 20 lat łączy pasję i pracę zawodową. W pracy naukowej zajmuje się tematyką związaną z zachowaniami konsumenckimi i nowymi technologiami. Obecnie jako Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA kieruje pracami marketingu i client acquisition oraz rozwija produkty i usługi badawcze z wykorzystaniem nowych technologii oraz AI.

 

Podczas Forum Marek Własnych, 6 listopada 2024 w Targach Kielce, przeprowadzi prelekcje w temacie: "Marka własna z perspektywy popytowej i podażowej, czyli jak postrzegamy markę własną oraz jak kształtuje się Share of Assortment w wybranych formatach sklepów."

Przekazywana wiedza będzie oparta na danych z retail audit 2024 oraz dedykowanego badania CAWI na próbie reprezentatywnej, którego realizacja planowana jest na sierpień 2024. Słuchacze otrzymają zatem najbardziej aktualne dane. 

Forum Marek Własnych stanowić będzie doskonałą platformę wymiany wiedzy i doświadczeń oraz poznania najnowszych trendów i innowacji w branży. Udział mogą wziąć wszyscy przedstawiciele sieci handlowych, wystawcy, i zwiedzający Targi Marek Własnych, które odbywają się jednocześnie w hali E Targów Kielce, 6 i 7 listopada 2024. Szczegóły i bilety na  targikielce.pl/future-private-labels

Współorganizatorami Forum są przedsiębiorstwa Ewa - Bis oraz jej szef Marek Marzec oraz MSL Consulting z Michałem Sadeckim na czele. 

/MŚ/ 

 

 

Polecane aktualności
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.
06 listopada 2024
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.