epicentra.png

Kupcy z największej sieci handlowej w Ukrainie przyjadą na Targi Marek Własnych do Kielc

22 października 2024
Epicentr K znana jest głównie z hipermarketów typu DIY (zrób to sam), porównywalnych do międzynarodowych gigantów jak Castorama czy Home Depot. Przedstawiciele sieci dołączyli do strefy kupieckiej Targów Marek Własnych. 6 i 7 listopada będą poznawać ofertę wystawców z 12 krajów.

Firma Epicentr K została założona w 2003 roku i szybko stała się kluczowym graczem na ukraińskim rynku, dominując sektor sprzedaży detalicznej materiałów budowlanych, narzędzi, mebli, elektroniki, ogrodnictwa oraz wielu innych produktów. Sieć sklepów Epicentr K jest rozsiana po całej Ukrainie i oferuje szeroką gamę produktów do domu, remontów, budownictwa oraz wyposażenia wnętrz. W 2016 roku firma uruchomiła platformę e-commerce, która początkowo działała pod nazwą 27.ua, a w 2019 roku została przemianowana na epicentrk.ua, stając się jednym z czołowych sklepów internetowych w kraju.

Firma nieustannie rozwija swoją ofertę, wprowadzając innowacje, poszerzając zasięg i tworząc nowe obiekty handlowe, które zaspokajają potrzeby zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw.

Kupcy z sieci Epicentr K na Targach Marek Własnych będą poznawać ofertę wystawców z 12 krajów. Nie brakuje produktów dla domów i ogrodów. 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Wstęp dla przedstawicieli branży jest bezpłatny po rejestracji na targikielce.pl/future-private-labels 

Rejestracja trwa do 5 listopada. W dni targów wstęp będzie płatny, bilet będzie można kupić w kasach.

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.