collage-4.jpg
Od lewej Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski oraz Marek Marzec, właściciel Ewa–Bis, są współorganizatorami VI edycji Targów Marek Własnych.

Ewa–Bis, MSL Consulting i Rzeźnik Polski współorganizatorami Targów Marek Własnych!

22 marca 2024
Zaangażowanie trzech ważnych dla branży podmiotów w organizację Targów Marek Własnych dowodzi rosnącego znaczenia wydarzenia dla rynku. Tegoroczna edycja znów stanie się platformą przełomowych rozmów i kluczowych porozumień, a także miejscem inspirujących dyskusji.

Targi Marek Własnych to przestrzeń prezentacji produktów wokół, których producenci i dystrybutorzy z Polski i wielu krajów świata toczą rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych, także międzynarodowych. Ważną częścią wydarzenia są debaty i dyskusje, podczas których związani z branżą otrzymują solidny zastrzyk potrzebnej im wiedzy. Najbliższa edycja dzięki wzmocnionemu zaangażowaniu dotychczasowych partnerów zyskuje szeroki potencjał, z którego skorzystają wszyscy uczestnicy.

W gronie współorganizatorów targów pozostaje przedsiębiorstwo Ewa – Bis, a dołączają do niego MSL Consulting oraz Rzeźnik Polski.

MSL Consulting zajmuje się doradztwem w temacie usprawniania procesów w dywizjach: sprzedaż, zakupy, logistyka, IT. Weryfikuje i obniża koszty prowadzenia działalności. Pomaga firmom w przygotowaniach do sprzedaży i finalizowaniu transakcję. Prezes firmy Michał Sadecki deklaruje zaangażowanie w tworzenie Strefy Kupieckiej, a także w przygotowanie debaty eksperckiej z udziałem m.in. przedstawicieli sieci detalicznych. Jako ceniony specjalista branży FMCG wspiera organizatorów fachową wiedzą dotyczącą zmian na rynku marek własnych, handlu i sprzedaży.

Dzięki zaangażowaniu miesięcznika Rzeźnik Polski Targi Marek Własnych ponownie wzbogacone zostaną o aktywności wpierające branżę mięsną. Pierwsze edycje konkursu Smak Jakości® oraz obrad pod nazwą Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w listopadzie 2023 roku zaowocowały świetnymi wynikami. Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski”, należącego do Gemini Group, potwierdził organizację obu wydarzeń w listopadzie 2024. Konkurs znów będzie okazją do prezentacji wysokiej jakości produktów oraz rozpoczęcia lub zacieśnienia relacji z sieciami handlowymi. Z kolei podczas spotkania branżowego spotkania zostanie przekazana specjalistyczna wiedza. Co więcej, jako współorganizator Marek Bielski angażuje się także w przygotowanie pawilonu branży mięsnej w czasie Targów Marek Własnych.

Merytoryczną rolę podczas wydarzenia ponownie odegra Ewa – Bis, jeden z czołowych eksporterów owoców i warzyw w Polsce. Firma dostarcza produkty do ok. 50 krajów na całym świecie, w tym do niemal całej Europy. Należy do 20 największych eksporterów w Polsce i współpracuje z ok. 60 grupami producenckimi i ok. 100 indywidualnymi rolnikami. Podczas Targów Marek Własnych przedsiębiorstwo zajmie miejsce wśród wystawców, a także skupi się na zorganizowaniu Forum Marek Własnych. Głos merytoryczny wniesie Marek Marzec, właściciel  firmy Ewa – Bis. Podczas ubiegłorocznej edycji wydarzenia eksperci rozważali kluczowe kwestie związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży, negocjowaniem umów oraz kreowaniem brandu. Forum ponownie odpowie na najważniejsze wyzwania związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży. 

VI Targi Marek Własnych Future Private Labels Expo odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Wszystko o programie Hosted Buyers oraz rejestracji do Strefy Kupieckiej na  targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.