zur-piskorek.jpg
Firma Piskorek podczas Targów Marek Własnych zaprezentuje gamę żurów i barszczy.

Firma Piskorek z gamą żurów i barszczy na Targach Marek Własnych

09 lipca 2024
Od klasycznego żuru na zakwasie przez grzybowy po barszcz czerwony – przedsiębiorstwo 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaprezentuje produkty o wysokiej jakości i naturalnym składzie. Piskorek już po raz kolejny bierze udział w Targach Marek Własnych.

Targi Marek Własnych są jedynym w Polsce wydarzeniem w 100 procentach poświęconym markom własnym. 6 i 7 listopada 2024 producenci przeprowadzą rozmowy kontraktacyjne z przedstawicielami sieci handlowych z Polski i zagranicy.  Grono wystawców tworzą firmy z Europy i Azji. Wśród nich jest polskie przedsiębiorstwo Piskorek, którego oferta cieszyła się zainteresowaniem kupców już podczas ubiegłorocznej edycji wydarzenia.  

 

W listopadzie w Targach Kielce specjaliści zaprezentują żur na zakwasie, żur grzybowy na zakwasie, barszcz biały na zakwasie, barszcz czerwony kiszony na zakwasie a także chrzanówkę. Żur na zakwasie i barszcz biały na zakwasie są także dostępne w ofercie dla działów HoReCa - w 3-litrowych opakowaniach.  

Bazą do produkcji i utrzymania wyjątkowego smaku żuru i barszczu przez dekady są naturalne składniki, pozyskiwane tylko z zaufanych źródeł i od dostawców, którzy od lat dbają o najwyższe standardy upraw swoich zbóż i warzyw. Przepis na żur od lat oparty jest o zakwas, który nadaje unikatowy smak produktom marki Piskorek. Firma podkreśla, że przez ponad 85 lat niezmiennie pozostaje wierna rzemiosłu i klasycznym rodzinnym smakom.

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Wystawcy, kupcy i zwiedzający wydarzenie będą mogli wziąć udział w Forum Marek Własnych, które odbędzie się 6 listopada. Równocześnie z Targami Marek Własnych odbędą się kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels  oraz targikielce.pl/xpand

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.