product-photo-1.jpg
Te produkty Easy Disposable Hygienic Supplies pokaże podczas Targów Marek Własnych w Kielcach.

Chińska firma Easy Disposable Hygienic Supplies wystawcą Targów Marek Własnych

08 lipca 2024
Wysokiej jakości pieluszki – także dla zwierząt, chusteczki nawilżane, podkłady i wiele innych produktów higienicznych znajdą się na stoisku azjatyckiego przedsiębiorstwa 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Ofertę poznają przedstawiciele sieci handlowych z Polski i ze świata.

Targi Marek Własnych są jedynym w Polsce wydarzeniem w 100 procentach poświęconym markom własnym. 6 i 7 listopada producenci artykułów przeprowadzą rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych oraz firm, które zainteresowane są produkcją pod własnym brandem. 

Grono wystawców stale rośnie. Wśród nich są polskie i międzynarodowe firmy oferujące produkty spożywcze, napoje, czy też chemię gospodarczą. Na udział w Targach Marek Własnych zdecydowała się także firma Easy Disposable Hygienic Supplies Ltd. (EDHO), która jest spółką zależną grupy Obee Personal Care w chińskim Guangdong i stanowi jednostkę biznesową grupy zajmującą się eksportem.

Podczas Targów Marek Własnych w Kielcach zaoferuje produkty higieniczne dla dzieci, kobiet oraz zwierząt domowych. Będą to m.in. dobrej jakości pieluszki – także dla zwierząt, chusteczki nawilżane oraz podkłady.

- Jesteśmy zaangażowani w zaspokajanie wszelkich potrzeb związanych z produktami higienicznymi, łącząc innowacyjność i jakość – zapewniają przedstawiciele firmy Easy Disposable Hygienic Supplies Ltd. Więcej o firmie na easyhygienic.com

 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, w największej hali wystawienniczej, hali E. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels  Wystawcy, zwiedzający i kupcy będą mogli wziąć udział w Forum Marek Własnych, które zostanie przeprowadzone 6 listopada w Targach Kielce. Wydarzeniu będą towarzyszyły kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. Więcej: targikielce.pl/xpand

 

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.