Aktualności
Firmotron – bądź lepszy i szybszy od konkurencji!
Korzyści jakie daje system właścicielom i pracownikom biur rachunkowych:
- automatyczne generowanie umów z kontrahentami
- automatyczne wystawianie faktur sprzedażowych na podstawie zarówno rozliczeń ryczałtowych, jak i uzależnionych od ilości świadczonych usług
- automatyczna windykacja należności wg własnych wzorów ponagleń
- automatyczne rozliczanie płatności na podstawie wyciągów bankowych
- szybki dostęp do panelu sprzedażowego klienta
- CRM dla biur rachunkowych automatyzujący cykliczne procesy obsługi klienta
- wbudowany komunikator firmowy, umożliwiający również kontakt z klientem - w tym videorozmowy
- możliwość pracy zdalnej z każdego miejsca na świecie
Korzyści jakie daje system Twoim klientom:
- szybkie i sprawne kontaktowanie się z Twoim biurem
- powiadomienia otrzymywane z programu od Twojego biura (tzw. „push”) dotyczące m.in. ZUS, wartości podatku do zapłaty
- możliwość wystawiania każdego rodzajów faktur, także faktur cyklicznych
- eksport danych sprzedażowych
- OCR dokumentów kosztowych
- możliwość prowadzenia kasy
Mamy sposób na usprawnienie pracy właśnie w Twoim biurze rachunkowym. Zastanów się:
- Ile czasu zajmuje Ci comiesięczne rozliczanie klientów i wystawienie im faktur?
- Ile jest sytuacji, w których klient zalega z płatnościami i pracownicy poza bieżącą pracą muszą dodatkowo windykować dłużników?
- Jak często zdarza Ci się przeoczyć istotne w Twojej branży terminy?
- Co zrobić, aby klienci dostarczali dokumenty we właściwym czasie?
- W jaki sposób zapanować nad prawidłową, cykliczną obsługą procesów księgowo- kadrowych w zespole?
Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w systemie Firmotron. Z chęcią pokażemy Ci w jaki sposób rozwiązać te i inne problemy, z którymi się borykasz.
ODZWIEDŹ STOISKO FIRMOTRON PODCZAS MKBR – DOWIESZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PROPONOWANEGO ROZWIĄZANIA. PRZY OKAZJI WYPIJESZ PYSZNĄ KAWĘ W ŚWIETNYM TOWARZYSTWIE
Poniżej przedstawiamy funkcjonalności systemu FIRMOTRON, które w znacznym stopniu zautomatyzują pracę zarówno Twoją, jak i całego zespołu:
- PROCES ZWIĄZANY Z COMIESIĘCZNYM ROZLICZANIEM I FAKTUROWANIEM KLIENTÓW
Wraz z programem otrzymasz do dyspozycji kilka sposobów na rozliczanie swoich klientów. W dużej mierze są one zależne od tego, na jakich warunkach umownych pracujesz z kontrahentami.
- W przypadku stałej opłaty za abonament miesięczny – wystarczy kliknąć „Rozlicz domyślnie”.
- Z kolei w sytuacji, gdy Twoje cenniki są bardziej rozbudowane i pojawiają się w nich rzeczy zależne np. od ilości dostarczonych dokumentów, obsłużonych umów cywilnoprawnych, itd. – program daje możliwość AUTOMATYCZNEGO ROZLICZENIA na trzy sposoby poprzez:
- zaciągniecie danych z przygotowanego pliku excel
- zaciągnięcie danych z systemu (m.in. Insert, Comarch)
- zaciągnięcie danych z formularzy systemowych (w przypadku korzystania z modułu CRM365)
Po wykonaniu rozliczeń masz możliwość automatycznego wystawienia oraz wysłania faktur na wskazane w systemie adresy mailowe kontrahentów.
Więcej na temat automatyzacji związanej z rozliczaniem i fakturowaniem przeczytasz w artykule na naszym blogu: https://website.firmotron.pl/integracja-z-systemami-ksiegowymi-jak-automatycznie-rozliczyc-umowy/
- PROCES ZWIĄZANY Z CYKLICZNĄ OBSŁUGĄ KONTRAHENTÓW
Dbając o budowanie pozytywnych relacji z każdym kontrahentem musisz również pamiętać o wywiązywaniu się z terminów. Korzystając z CRM365 jesteś zawsze na bieżąco z wykonanymi i zaplanowanymi działaniami. Dzięki temu Klient będzie czuł się w pełni zaopiekowany.
Kolejną ważną funkcjonalnością jaką oferuje program jest możliwość tworzenia PROCESÓW ZWIĄZANYCH Z CYKLICZNĄ OBSŁUGĄ ZARÓWNO KSIĘGOWĄ, JAK I KADROWĄ. Definiując listę zadań wraz z terminami ich realizacji już nic Ci nie umknie. Prowadząc ewidencję prac księgowych masz możliwość rejestrowania ilości czasu poświęconego na daną czynność. W przypadku gdy zadanie nie zostanie zrealizowane w odpowiednim przedziale czasowym – program poinformuje Cię o tym, że jest ono przeterminowane i najwyższa pora się nad nim pochylić. Chcesz wiedzieć więcej? Przejdź na stronkę:
https://website.firmotron.pl/moduly/crm365
- KOMUNIKACJA KLIENT-BIURO
Z perspektywy prowadzenia biura rachunkowego istotną rolę odgrywa komunikacja z Klientem. Spraw, aby poczuł się wyjątkowy! Dzięki temu będzie bardziej lojalny w stosunku do Twojej firmy. Jak to zrobić? Na przykład poprzez wysyłkę informacji dotyczących wysokości składki ZUS, podatków albo zmian w przepisach. W związku z tym, że w księgowości liczy się każda minuta – wysyłka powinna dziać się automatycznie. Taką funkcjonalność znajdziesz w module CRM365. I tu niespodzianka – Twoi klienci mogą korzystać z udostępnionej i bezpłatnej APLIKACJI MOBILNEJ PUSHEK. Wiadomości mogą odbierać użytkownicy, którzy mają aplikację zainstalowaną na telefonie. Dostępna jest zarówno w systemie Android jak i IOS. Warunkiem otrzymywania powiadomień jest podpięcie się do obsługującego biura rachunkowego przy pomocy wygenerowanego kodu numerycznego lub QR.
W ramach korzystania z Firmotronu gwarantujemy bezpłatne wsparcie techniczne dostępne zarówno online jak i TELEFONICZNIE.
Wszystkie dostępne programy możesz wypróbować przez 30 dni za darmo! Po okresie testowym:
- nie przedłużamy automatycznie umowy
- nie jesteś w żaden sposób zobligowany do jej podpisania
- jak również uiszczenia opłaty za korzystanie z programów.
SPRAWDŹ I WYPRÓBUJ – TO NIC NIE KOSZTUJE!
To są tylko wybrane funkcje jakie znajdziesz w naszym systemie…Poznajmy się bliżej – przyjdź na nasze stoisko podczas MKBR lub odwiedź naszą stronę www.firmotron.pl i przetestuj dostępne aplikacje.
UWAGA!
Jesteśmy FIRMĄ PROGRAMISTYCZNĄ!!! Od ponad 16 lat tworzymy systemy usprawniające pracę. Możesz być spokojny o przesyłane dane – są w pełni zabezpieczone i chronione. Nie musisz się bać o przejęcie danych Twoich klientów – nie jesteśmy Twoja konkurencją.
(ŁK)