20241106-FUTURE-LABELS-0091.JPG
Panele Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND przyciągnęły do Targów Kielce duże grono uczestników.

Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w Targach Kielce

06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.

Merytoryczne wykłady i debaty eksperckie

Forum Marek Własnych zainaugurowano wystąpieniem Przemysława Korotusza pt. "Przebudzenie Branży. Dynamiczny rozwój czy stabilny wzrost? Ewolucja sprzedaży marek własnych", które nakreśliło najnowsze trendy i wyzwania dla sektora marek własnych w Polsce. Uczestnicy debaty eksperckiej pt. "Marka Własna Kontratakuje" dyskutowali o tym, czy private label jest już realnym konkurentem dla marek brandowych i na ile produkty te są dziś kluczowe dla sukcesu zarówno detalistów, jak i producentów. W panelu wzięli udział doświadczeni eksperci: Robert Krzak - Senior Advisor, EY Polska;  Iwona Sarga - Prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem; Maciej Włodarczyk - Prezes Zarządu Iglotex S.A.; Krystyna Domagalska - Kierownik Działu Marketingu Sprzedaży Lewiatan Holding S.A.; Łukasz Szczęsny - Dyrektor ds. Rozwoju Produktu SPS Handel; Edyta Dembińska - Private Label Manager, SPAR; Marek Bąk - Dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Grupy Dawtona oraz Łukasz Mastalerz - Członek Zarządu KGS S.A. Prezentacje na Forum Marek Własnych dotyczące wyzwań oraz szans związanych z eksportem i importem prezentował Marek Marzec w ramach swojej sesji "Inwazja Klonów". Paweł Jurowczyk omówił temat marki własnej z perspektywy popytowej i podażowej oraz różnice między formatami sklepów. W programie znalazły się również wystąpienie Marka Marca na temat "Wyzwań producentów marek własnych i rozwiązań opartych na standardach IFS" oraz prezentacja Tomasza Pawłowskiego na temat roli konsultantów biznesowych. Na zakończenie przedstawiono nowoczesne podejście do promocji produktów marki własnej przez podkreślanie ich wartości odżywczych.

Konferencja XPAND na Targach Marek Własnych

Panele XPAND rozpoczęły się od sesji poświęconej "Branżom przyszłości", skupiając się na możliwościach ekspansji polskich firm na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej. Ahmed Hamouda, Marta Stelmach, Leszek Krawczyk i Janek Boberek będą omawiać sektory, które mogą odnieść sukces na tych dynamicznie rozwijających się rynkach oraz strategie pomagające polskim firmom wykorzystać nadarzające się szanse. W panelu zatytułowanym "Czy MENA jest jednolitym rynkiem?" eksperci, w tym Ahmed Hamouda, Marta Stelmach, Leszek Krawczyk i Houssem Kaabi, przeanalizowali specyfikę regionu MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna) z perspektywy różnic kulturowych, ekonomicznych i prawnych. Dyskusja pozwoliła lepiej zrozumieć niuanse poszczególnych krajów i zrozumieć niektórym firmom jak dostosować swoje podejście do ich specyficznych wymagań. W trakcie panelu "Ekspansja do Arabii Saudyjskiej: wyzwania i możliwości" uczestnicy dowiedzieli się o szczegółach rynku saudyjskiego i poznali historię sukcesu jednej z firm działających w tym regionie. Marta Stelmach, Damian Lewandowski i Leszek Krawczyk podzielili się praktycznymi radami oraz opowiedzieli o wyzwaniach związanych z wejściem na ten prestiżowy, ale wymagający rynek.

Wydarzenia towarzyszące Targom Marek Własnych to doskonała okazja do tego, aby poszerzyć wiedzę o rynkach zagranicznych, poznać aktualne trendy i nawiązać wartościowe kontakty z ekspertami i praktykami z branży.

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.
06 listopada 2024
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.