Strefa-opakowan.jpg

KIEL-PAK, Gekoplast i Maya Packaging Qingdao z ofertami opakowań na Targach Marek Własnych

24 października 2024
Polskie firmy KIEL-PAK i Gekoplast oraz Maya Packaging Qingdao z Chin są wśród wystawców Strefy Opakowań podczas Targów Marek Własnych. 6 i 7 listopada w Targach Kielce zaprezentują innowacyjne pomysły kupcom i zwiedzającym z Polski i zagranicy.

Strefa Opakowań podczas Targów Marek Własnych to przestrzeń, w której producenci opakowań zaprezentują swoje najnowsze rozwiązania, innowacje oraz panujące na rynku trendy. Uczestnicy strefy będą mieli okazję przedstawić swoją ofertę zarówno wystawcom targów Future Private Labels jak i zwiedzającym, którymi są kupcy z sieci handlowych z Polski i zagranicy. To miejsce, w którym spotykają się liderzy branży, by dzielić się wiedzą, nawiązywać kontakty i odkrywać najnowsze możliwości rynkowe.

Stoisko w tej strefie przygotuje firma GEKOPLAST, która jest producentem płyt z polipropylenu o strukturze komórkowej, dostępnych na rynku pod markami KARTONPLAST® i TEKPOL® oraz płyt pełnych wytwarzanych z HIPS, HIPS/GPPS, PP, ABS, LDPE i HDPE. Doskonałe właściwości fizykochemiczne płyt komorowych sprzyjają coraz powszechniejszemu ich stosowaniu w wielu dziedzinach, m.in. w przemyśle opakowań, budownictwie, motoryzacji, AGD, transporcie, hutnictwie szkła i stali, leśnictwie, reklamie, w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym.

Płyty pełne z tworzyw sztucznych ABS, HIPS, PP, LDPE i HDPE znajdują zastosowanie jako materiał konstrukcyjny. Doskonale nadają się do termoformowania. Stosowane są w przemyśle chłodniczym, sanitarnym, elektronicznym, opakowaniowym, chemicznym, instalacyjnym, motoryzacyjnym, w budownictwie i reklamie.

Z kolei firma KIEL-PAK specjalizuje się w produkcji opakowań papierowych przeznaczonych do pakowania żywności. Pierwszymi produktami w ofercie były opakowania dla małej gastronomi, kolejnymi torebki fałdowe i płaskie. Wkrótce po nich pojawiły się arkusze oraz papiery w roli.  W 2019 roku w nowoczesnej fabryce została uruchomiona produkcja toreb klockowych z uchwytem płaskim, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia konkurencyjności firmy na rynku oraz możliwości kompleksowego zaopatrzenia klienta w segmencie opakowań papierowych. Opakowania z firmy KIEL-PAK można znaleźć w największych sieciach super i hipermarketów na terenie Polski oraz poza jej granicami.

Jednym z priorytetów przedsiębiorstwa jest troska o środowisko. W związku z tym firma ma własną oczyszczalnię ścieków, wdrożyła system ograniczający ilość odpadów w trakcie procesu produkcji. KIEL-PAK za cel postawił sobie kompleksowe i profesjonalne zaopatrzenie klientów w produkty wysokiej jakości dopasowane do potrzeb. Wszystkie opakowania firmy KIEL-PAK są wytwarzane wyłącznie z surowców atestowanych.

 

W Strefie Opakowań ofertę zaprezentuje także MAYA PACKAGING QINGDAO CO., LTD. To chińska firma specjalizująca się w produkcji opakowań, oferująca szeroki asortyment dostosowany do różnych gałęzi przemysłu. W jej ofercie znajdują się opakowania giętkie, takie jak worki foliowe, torebki strunowe i opakowania próżniowe, a także opakowania papierowe oraz worki i opakowania z tworzyw sztucznych, w tym worki Big Bag.

Firma stawia na innowacje i rozwój opakowań biodegradowalnych, wprowadzając ekologiczne rozwiązania, takie jak torebki kompostowalne. Oferuje również opakowania specjalistyczne dla branży spożywczej, farmaceutycznej i chemicznej. Dzięki elastyczności i indywidualnemu podejściu firma zyskała renomę na rynkach międzynarodowych, dostarczając produkty spełniające wymagania klientów z różnych sektorów.

 

Ofertę firm poznają przedstawiciele polskich i międzynarodowych sieci handlowych, a także specjaliści z hurtowni, restauracji i hoteli. Na Targi Marek Własnych, wciąż można się rejestrować. Wstęp jest bezpłatny po rejestracji na stronie https://www.targikielce.pl/future-private-labels 

W dni targów 6 i 7 listopada wstęp będzie płatny w kasach Targów Kielce.  

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.