Strefa-opakowan.jpg

KIEL-PAK, Gekoplast i Maya Packaging Qingdao z ofertami opakowań na Targach Marek Własnych

24 października 2024
Polskie firmy KIEL-PAK i Gekoplast oraz Maya Packaging Qingdao z Chin są wśród wystawców Strefy Opakowań podczas Targów Marek Własnych. 6 i 7 listopada w Targach Kielce zaprezentują innowacyjne pomysły kupcom i zwiedzającym z Polski i zagranicy.

Strefa Opakowań podczas Targów Marek Własnych to przestrzeń, w której producenci opakowań zaprezentują swoje najnowsze rozwiązania, innowacje oraz panujące na rynku trendy. Uczestnicy strefy będą mieli okazję przedstawić swoją ofertę zarówno wystawcom targów Future Private Labels jak i zwiedzającym, którymi są kupcy z sieci handlowych z Polski i zagranicy. To miejsce, w którym spotykają się liderzy branży, by dzielić się wiedzą, nawiązywać kontakty i odkrywać najnowsze możliwości rynkowe.

Stoisko w tej strefie przygotuje firma GEKOPLAST, która jest producentem płyt z polipropylenu o strukturze komórkowej, dostępnych na rynku pod markami KARTONPLAST® i TEKPOL® oraz płyt pełnych wytwarzanych z HIPS, HIPS/GPPS, PP, ABS, LDPE i HDPE. Doskonałe właściwości fizykochemiczne płyt komorowych sprzyjają coraz powszechniejszemu ich stosowaniu w wielu dziedzinach, m.in. w przemyśle opakowań, budownictwie, motoryzacji, AGD, transporcie, hutnictwie szkła i stali, leśnictwie, reklamie, w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym.

Płyty pełne z tworzyw sztucznych ABS, HIPS, PP, LDPE i HDPE znajdują zastosowanie jako materiał konstrukcyjny. Doskonale nadają się do termoformowania. Stosowane są w przemyśle chłodniczym, sanitarnym, elektronicznym, opakowaniowym, chemicznym, instalacyjnym, motoryzacyjnym, w budownictwie i reklamie.

Z kolei firma KIEL-PAK specjalizuje się w produkcji opakowań papierowych przeznaczonych do pakowania żywności. Pierwszymi produktami w ofercie były opakowania dla małej gastronomi, kolejnymi torebki fałdowe i płaskie. Wkrótce po nich pojawiły się arkusze oraz papiery w roli.  W 2019 roku w nowoczesnej fabryce została uruchomiona produkcja toreb klockowych z uchwytem płaskim, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia konkurencyjności firmy na rynku oraz możliwości kompleksowego zaopatrzenia klienta w segmencie opakowań papierowych. Opakowania z firmy KIEL-PAK można znaleźć w największych sieciach super i hipermarketów na terenie Polski oraz poza jej granicami.

Jednym z priorytetów przedsiębiorstwa jest troska o środowisko. W związku z tym firma ma własną oczyszczalnię ścieków, wdrożyła system ograniczający ilość odpadów w trakcie procesu produkcji. KIEL-PAK za cel postawił sobie kompleksowe i profesjonalne zaopatrzenie klientów w produkty wysokiej jakości dopasowane do potrzeb. Wszystkie opakowania firmy KIEL-PAK są wytwarzane wyłącznie z surowców atestowanych.

 

W Strefie Opakowań ofertę zaprezentuje także MAYA PACKAGING QINGDAO CO., LTD. To chińska firma specjalizująca się w produkcji opakowań, oferująca szeroki asortyment dostosowany do różnych gałęzi przemysłu. W jej ofercie znajdują się opakowania giętkie, takie jak worki foliowe, torebki strunowe i opakowania próżniowe, a także opakowania papierowe oraz worki i opakowania z tworzyw sztucznych, w tym worki Big Bag.

Firma stawia na innowacje i rozwój opakowań biodegradowalnych, wprowadzając ekologiczne rozwiązania, takie jak torebki kompostowalne. Oferuje również opakowania specjalistyczne dla branży spożywczej, farmaceutycznej i chemicznej. Dzięki elastyczności i indywidualnemu podejściu firma zyskała renomę na rynkach międzynarodowych, dostarczając produkty spełniające wymagania klientów z różnych sektorów.

 

Ofertę firm poznają przedstawiciele polskich i międzynarodowych sieci handlowych, a także specjaliści z hurtowni, restauracji i hoteli. Na Targi Marek Własnych, wciąż można się rejestrować. Wstęp jest bezpłatny po rejestracji na stronie https://www.targikielce.pl/future-private-labels 

W dni targów 6 i 7 listopada wstęp będzie płatny w kasach Targów Kielce.  

 

Polecane aktualności
25 października 2024
Podczas Targów Marek Własnych, które odbędą się 6 i 7 listopada w Targach Kielce, obecni będą przedstawiciele sieci handlowych zaliczanych do największych w Europie - Auchan i Carrefour.
22 października 2024
Epicentr K znana jest głównie z hipermarketów typu DIY (zrób to sam), porównywalnych do międzynarodowych gigantów jak Castorama czy Home Depot. Przedstawiciele sieci dołączyli do strefy kupieckiej Targów Marek Własnych. 6 i 7 listopada będą poznawać ofertę wystawców z 12 krajów.
22 października 2024
Agencja lotnicza do zadań specjalnych, zajmująca się kompleksową organizacją lotów indywidualnych, grupowych i biznesowych, wspiera konferencję XPAND, która 6 i 7 listopada 2024 odbędzie się w Targach Kielce.
22 października 2024
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada w Targach Kielce, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły. Liczną obecność zaznaczą producenci z Czech.
18 października 2024
Niemieckie przedsiębiorstwo specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości artykułów dla niemowląt, takich jak smoczki, butelki, oraz inne akcesoria. Ofertę dla sieci handlowych zaprezentuje już 6 i 7 listopada w Targach Kielce.
10 października 2024
Kierownik Działu Marketingu Sprzedaży, która w sieci Lewiatan współrealizuje strategię marki własnej oraz odpowiada za działania wspierające jej rozwój, podzieli się wiedzą już 6 listopada w Targach Kielce. By czerpać inspirację, wystarczy zarejestrować się na wydarzenie i przyjechać do Kielc.
07 października 2024
Iwona Sarga, ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w międzynarodowych i polskich firmach sektora FMCG, ze szczególnym uwzględnieniem handlu detalicznego oraz farmacji, weźmie udział w debacie "Marka Własna Kontratakuje". Forum Marek Własnych odbędzie się 6 listopada w Targach Kielce. Wciąż można dołączać.
26 września 2024
„Rzeczpospolita” to jedno z najważniejszych i najbardziej cenionych źródeł informacji gospodarczych, politycznych i społecznych w Polsce. Portal rp.pl jest natomiast cyfrową odsłoną dziennika, oferującą na bieżąco aktualizowane treści, analizy i komentarze, które zwracają uwagę przedsiębiorców oraz osób zainteresowanych rynkiem. Objęcie patronatem medialnym Targów Marek Własnych to dla organizatorów prestiż i znak, że event ma znacznie dla branży.