BAKOMA-logo-finalne-cmyk.jpg

Grupa BZK z firmami Bakoma, Polskie Młyny i Komagra na Targach Marek Własnych

28 października 2024
Cenieni w kraju producenci galanterii mlecznej, mąki i oleju 6 i 7 listopada w Targach Kielce zaprezentują ofertę przedstawicielom polskich i międzynarodowych sieci handlowych.

Targi Marek Własnych to dwa dni biznesowych spotkań wystawców z 14 krajów z kupcami reprezentującymi sieci handlowe, a także przedstawicielami hoteli, restauracji, hurtowni i stacji paliw.    

 

Do grona wystawców dołączyła Grupa BZK, którą tworzą polskie spółki działające w sektorach paliw odnawialnych, przemysłu zbożowego oraz mleczarskiego. Strategia firmy opiera się na bezpośredniej współpracy z polskimi rolnikami, co pozwala na pozyskiwanie surowców wysokiej jakości i wspiera rozwój regionalnej gospodarki. BZK jest także zaangażowana w zrównoważony rozwój, stosując innowacyjne technologie produkcyjne przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów ekologicznych.​ W Targach Marek Własnych udział wezmą trzy firmy - KOMAGRA, Bakoma oraz Polskie Młyny.

 

Spółka KOMAGRA, producent Oleju Polskiego, to autonomiczna, w 100% polska i prężnie rozwijająca się firma, która w chwili obecnej zajmuje pozycję jednego z największych producentów olejów spożywczych w kraju. Nowy, otwarty w 2022 roku zakład produkujący oleje roślinne, mieści się w Kosowie Lackim i jest najnowocześniejszym obiektem tego typu w Polsce. Stały nadzór nad wszystkimi aspektami ciągu technologicznego oraz specjalne warunki procesu produkcyjnego pozwalają uzyskać olej najwyższej jakości doceniany przez kontrahentów oraz konsumentów. Potencjał przerobowy rzepaku wynosi do 300 000 ton rocznie. Firma jest w stanie zaspokoić 20% zapotrzebowania na olej rzepakowy w Polsce. O jakości produktów świadczą wdrożone i utrzymywane standardy IFS oraz znak jakości „Q”. Olej Polski rzepakowy dostępny jest w atrakcyjnym asortymencie pojemności butelkowych jest także oferowanych luzem w paletopojemnikach lub cysternach.

 

Bakoma Sp. Z.o.o powstała w 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. Bakoma buduje pozycję silnego producenta przetworów mlecznych również za granicą. Bakoma wyznaczając trendy, uruchomiła również produkcję Bio. Radość z natury to możliwość cieszenia się naturalnymi produktami na co dzień. Firma wprowadza od lat innowacyjne produkty spożywcze, w tym szeroką i bardzo różnorodną gamę naturalnych jogurtów, wyroby wysokobiałkowe dla mężczyzn oraz produkty o prostym składzie, bio i wegańskie. Działając na bardzo konkurencyjnym rynku spółka wykreowała od podstaw wiele nowych, doskonale rozpoznawalnych marek spożywczych, np.: Ave Vege, Bakuś, Bio, Jogurt Naturalny Gęsty, Satino, Twist czy 7 zbóż. 

W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno System HACCP , ISO 9001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku ISO 22000 „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012. 

 

Marka Polskie Młyny czerpie z doświadczenia 120-letniej tradycji. Najstarszy młyn w Nakle, rozpoczął pracę już w 1904 roku. Firma jest największym polskim producentem mąki, a mąka Szymanowska jest najczęściej wybieraną paczkowaną mąką w Polsce. Szacunek do chleba, tak mocno zakorzeniony w polskiej tradycji jest dla przedsiębiorstwa największym zobowiązaniem i źródłem inspiracji. Z najwyższą dbałością cały zespół odnosi się więc do mąki oraz wszystkich produktów z niej wytwarzanych. Dbałość o jakość i smak wyrobów stanowi fundament działalności firmy.

 

Przedstawiciele każdej z firm zapraszają na stoisko Grupy BZK 6 i 7 listopada w Targach Kielce wszystkich przedsiębiorców zainteresowanych produkcją marki własnej.  Do udziału w Targach Marek Własnych wciąż można się zgłaszać - rejestracja jest bezpłatna dla  przedstawicieli branży i trwa do 5 listopada na targikielce.pl/future-private-labels

W dni targów 6 i 7 listopada wstęp będzie płatny - bilet  będzie można kupić w kasach Targów Kielce. 

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.