Projekt-bez-nazwy-25.png

IFRE-EXPO wraca w 2025 roku. POLSECURE w kwietniu 2026.

11 grudnia 2024
Kielecki ośrodek od lat specjalizuje się  w organizacji wydarzeń targowych poświęconych obronności, POLSECURE dedykowane przede wszystkim służbom podległym MSWiA to jeden z najmłodszych projektów w kalendarzu Targów Kielce. Wystawa będzie odbywała się w cyklu dwuletnim.

Międzynarodowe Targi POLSECURE zadebiutowały w 2022 roku, jako efekt współpracy Targów Kielce z Komendą Główną Policji. W projekt zaangażowali się również przedstawiciele:  Komendy Głównej Straży Granicznej, Służby Więziennej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,  Komisji Nadzoru Finansowego, Głównego Inspektora Transportu Drogowego, Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, Służby Ochrony Państwa, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Rządowego Centrum Bezpieczeństwa. Zgodnie z oczekiwaniami wystawców wydarzenie przechodzi w cykl dwuletni, kolejna edycja zaplanowana jest od 21 do 23 kwietnia 2026 roku.

Nie oznacza to jednak, że w kalendarzu kieleckiego ośrodka zabraknie w przyszłym roku wystawy skierowanej do służb podległych Ministerstwu Spraw Wewnętrznych i Administracji. W czerwcu 2025 odbędzie się strażackie święto, czyli Międzynarodowe Targi Sprzętu i Wyposażenia Straży Pożarnej i Służb Ratowniczych IFRE-EXPO. Poprzednie edycje targów strażackich potwierdziły, że Targi Kielce to najlepsze miejsce dla producentów urządzeń, sprzętu oraz technologii dla jednostek straży pożarnej. Już teraz swój udział w czerwcowym wydarzeniu potwierdziły wiodące w branży firmy, miedzy innymi: FIRE-MAX, WISS, BOCAR, KADIMEX, SZCZĘŚNIAK, PERFEKT czy REKORD RESCUE. Targom IFRE-EXPO honorowego patronatu udzielili: szef MSWiA, KOmendant Główny PSP oraz Związek OchoTniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej. Strażaków zapraszamy do Targów Kielce od 12 do 14 czerwca 2025 roku.

Polecane aktualności
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.