logo-KEE.png

III edycja Kongresu Ekspansywnych Eksporterów w styczniu w Warszawie

19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.

Rejestracja uczestników trwa na stronie kongreseksporterow.org

III Kongres Ekspansywnych Eksporterów to wyjątkowe wydarzenie łączące sektor usług i instytucji publicznych dla eksporterów wraz z przedsiębiorcami – zarówno tymi, którzy już działają za granicą, poszukując nowych rynków, oraz tych, którzy nadal zastanawiają się czy spróbować swoich sił w eksporcie. 

W ramach wydarzenia uczestnicy wezmą udział w specjalistycznych prelekcjach, panelach dyskusyjnych, prezentacjach usług i rozwiązań w handlu zagranicznym. 

Panel dyskusyjny moderował będzie Andrzej Gantner, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców. Udział wezmą eksperci pierwszego w Polsce think tanku ds. gospodarki żywnościowej:

  • Marek Marzec, Właściciel Grupy Ewa Bis
  • Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw
  • Paweł Wielgomas, Prezes Zarządu Firmy Dawtona
  • Jan Kolański, Właściciel i Prezes Grupy Colian
  • Marian Owerko, Założyciel i Przewodniczący Rady Nadzorczej Foodwell
  • Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Grupy Maspex
  • Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu SM Mlekovita


Analizę aktualnej sytuacji geopolitycznej i jej skutków dla eksporterów przedstawi poseł Janusz Piechociński, Prezes Izby Handlowo – Przemysłowej Polska-Azja, a perspektywy rozwoju biznesu na rynkach zagranicznych zaprezentują międzynarodowe izby handlowe.

Wyspecjalizowane prelekcje o skutecznych i bezpiecznych sposobach rozwoju eksportu, korzystnej wymianie walut i najnowszych dotacjach na promocję a także ciekawe panele dyskusyjne pomiędzy ekspertami, specjalistami i przedsiębiorcami z różnych branż to zasadnicze elementy Kongresu Ekspansywnych Eksporterów.

Więcej na kongreseksporterow.org

/MŚ/

 

Polecane aktualności
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.
06 listopada 2024
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.