Aktualności
Intermarché wśród kupców podczas Targów Marek Własnych w Kielcach. Celem jest rozwój portfolio produktowego
Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym. 15 i 16 listopada w Targach Kielce producenci i dystrybutorzy spotkają się z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Wśród kupców, którzy przyjadą nawiązywać relacje biznesowe, jest popularna i ceniona sieć supermarketów spożywczych.
Intermarché opiera swoją strategię na stałym rozwoju marek własnych. Aktualnie klienci firmy mogą znaleźć na półkach ponad 1400 produktów marek własnych, z czego niemal 80% jest produkowana w Polsce, przez lokalnych przedsiębiorców.
Jak przekazują specjaliści z przedsiębiorstwa, wybór produktów sieci jest więc bardzo szeroki. Dostępne są one niemal we wszystkich kategoriach rynkowych, od produktów świeżych, przez FMCG, po tekstylia i non-food. Od zeszłego roku Intermarché wdraża nową strategię marketingową grupującą produkty pod marką parasolową O la la ! w kategoriach FMCG oraz w spójnym systemie brandingowym w kategoriach świeżych.
Wspólnym elementem wszystkich marek Intermarché jest gwarancja ich stałej, wysokiej jakości kontrolowanej na każdym etapie od produkcji po sklepową półkę, we współpracy z akredytowanymi laboratoriami.
- Chcemy, aby produkty naszych marek wyróżniały się znakomitą jakością. Dlatego o wyborze producenta decyduje przede wszystkim produkt. W pierwszej kolejności liczy się doświadczenie w danej kategorii, jakość, bezpieczeństwo hodowli, uprawy, produkcji, ale także logistyka pozwalająca szybko i sprawnie dostarczyć produkty, bez straty na jakości, do naszych magazynów – przekazują eksperci Intermarché.
Plany rozwojowe sieci są bardzo szerokie, dlatego firma jest otwarta na współpracę zarówno z małymi, średnimi, jak i dużymi producentami. Wśród dostawców Intermarché są rolnicy indywidualni, spółdzielnie, manufaktury i niewielkie zakłady produkcyjne.
- Mamy przykłady producentów, z którymi pracujemy od początku naszej działalności, a także z takimi, którzy wraz z naszym rozwojem, zwiększali swoje moce produkcyjne – informują specjaliści sieci. Podkreślają: - W związku z planowanym intensywnym rozwojem portfolio produktowego planujemy nasz udział w Future Private Labels Expo w Targach Kielce. Zamierzamy spotkać się z producentami, rozmawiać o ofercie, potencjale sprzedaży, poznać ich możliwości produkcyjne i plany rozwoju.
W gronie kupców są także przedsiębiorcy z Polski, Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii, a dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji zainteresowanie obecnością na targach stale rośnie. Aby wydobyć maksymalny potencjał biznesowy i handlowy organizatorzy wprowadzili program Hosted Buyers dla kupców z Polski i zagranicy. Kupcom oferowany jest bezpłatny nocleg, wyżywienie oraz udział w wydarzeniach towarzyszących.
Więcej o Targach Marek Własnych, które odbędą się 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce na targikielce.pl/future-private-labels
Z kolei rejestracja dla Kupców trwa w Strefie Kupieckiej
/MŚ/