Intermarche-O-la-la.jpg
Od zeszłego roku Intermarché wdraża nową strategię marketingową grupującą produkty pod marką parasolową O la la !

Intermarché wśród kupców podczas Targów Marek Własnych w Kielcach. Celem jest rozwój portfolio produktowego

28 sierpnia 2023
Franczyzowa sieć supermarketów spożywczych Intermarché, działającą w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców, dołączyła do grona kupców Targów Marek Własnych. 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce specjaliści z przedsiębiorstwa będą szukali nowych produktów.

Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym. 15 i 16 listopada w Targach Kielce producenci i dystrybutorzy spotkają się z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Wśród kupców, którzy przyjadą nawiązywać relacje biznesowe, jest popularna i ceniona sieć supermarketów spożywczych.

 

Intermarché opiera swoją strategię na stałym rozwoju marek własnych. Aktualnie klienci firmy mogą znaleźć na półkach ponad 1400 produktów marek własnych, z czego niemal 80% jest produkowana w Polsce, przez lokalnych przedsiębiorców.


Jak przekazują specjaliści z przedsiębiorstwa, wybór produktów sieci jest więc bardzo szeroki. Dostępne są one niemal we wszystkich kategoriach rynkowych, od produktów świeżych, przez FMCG, po tekstylia i non-food. Od zeszłego roku Intermarché wdraża nową strategię marketingową grupującą produkty pod marką parasolową O la la ! w kategoriach FMCG oraz w spójnym systemie brandingowym w kategoriach świeżych.


Wspólnym elementem wszystkich marek Intermarché jest gwarancja ich stałej, wysokiej jakości kontrolowanej na każdym etapie od produkcji po sklepową półkę, we współpracy z akredytowanymi laboratoriami.


- Chcemy, aby produkty naszych marek wyróżniały się znakomitą jakością. Dlatego o wyborze producenta decyduje przede wszystkim produkt. W pierwszej kolejności liczy się doświadczenie w danej kategorii, jakość, bezpieczeństwo hodowli, uprawy, produkcji, ale także logistyka pozwalająca szybko i sprawnie dostarczyć produkty, bez straty na jakości, do naszych magazynów – przekazują eksperci Intermarché.

Plany rozwojowe sieci są bardzo szerokie, dlatego firma jest otwarta na współpracę zarówno z małymi, średnimi, jak i dużymi producentami. Wśród dostawców Intermarché są rolnicy indywidualni, spółdzielnie, manufaktury i niewielkie zakłady produkcyjne.

- Mamy przykłady producentów, z którymi pracujemy od początku naszej działalności, a także z takimi, którzy wraz z naszym rozwojem, zwiększali swoje moce produkcyjne – informują specjaliści sieci. Podkreślają: - W związku z planowanym intensywnym rozwojem portfolio produktowego planujemy nasz udział w Future Private Labels Expo w Targach Kielce. Zamierzamy spotkać się z producentami, rozmawiać o ofercie, potencjale sprzedaży, poznać ich możliwości produkcyjne i plany rozwoju.

 

W gronie kupców są także przedsiębiorcy z Polski, Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii, a dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji zainteresowanie obecnością na targach stale rośnie. Aby wydobyć maksymalny potencjał biznesowy i handlowy organizatorzy wprowadzili program Hosted Buyers dla kupców z Polski i zagranicy. Kupcom oferowany jest bezpłatny nocleg, wyżywienie oraz udział w wydarzeniach towarzyszących. 

 

Więcej o Targach Marek Własnych, które odbędą się 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce na targikielce.pl/future-private-labels

Z kolei rejestracja dla Kupców trwa w Strefie Kupieckiej 

 

 

/MŚ/

 

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.