latFood.jpg

Izraelski Latfood w gronie kupców na Targach Marek Własnych

09 września 2024
Przedstawiciele izraelskiej firmy Latfood, specjalizującej się w imporcie unikalnych i wysokiej jakości produktów spożywczych, przyjadą na Targi Marek Własnych do Kielc. 6 i 7 listopada 2024 będą prowadzić kontraktacyjne rozmowy z wystawcami z Polski, Europy i Azji.

Firma posiada wyłączne umowy handlowe na import produktów spożywczych z szeroką gamą producentów na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem rynków Europy Środkowej i Wschodniej. Latfood dysponuje dużym centrum logistycznym w mieście Aszdod w Izraelu. Obsługuje również kanały marketingowe i sprzedażowe, a także łańcuch logistyczny obejmujący wszystkie obszary Państwa Izrael.

Strategia wzrostu firmy polega na rozszerzaniu asortymentu produktów sprzedawanych na podstawie umów wyłączności oraz na rozszerzaniu działalności na nowe kanały sprzedaży, takie jak krajowe sieci spożywcze i lokalne sklepy spożywcze w głównych miastach w Izraelu.

 

Przedstawiciele Latfood dołączyli do strefy kupieckiej Targów Marek Własnych. Podczas wydarzenia 6 i 7 listopada w Targach Kielce skupią na poszukiwaniu artykułów z czterech głównych segmentów: produkty mrożone, chłodzone, słodycze i produkty suche. Więcej o firmie na latfood.co.il/en/

Przypomnijmy, że w gronie kupców pojawią się także eksperci z sieci Chorten, Społem, Api Market, Prim Market, Lewiatan, Gram Market, Eurocash, Dino, Fabiano&Castaldo, Bravo Market, Caress Society, a także reprezentujący kolejne dwie izraelskie sieci Proshop oraz Green Field Foods. 

 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels.  Wystawcy, zwiedzający i kupcy będą mogli wziąć udział w Forum Marek Własnych, które zostanie przeprowadzone 6 listopada w Targach Kielce. Wydarzeniu będą towarzyszyły kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. Więcej: targikielce.pl/xpand

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.