Trzydniowe wykłady podczas Necroexpo2017 cieszyły się popularnością
Słuchając profesjonalistek z agencji marketingowej MOMA, które zorganizowały prelekcje w Targach Kielce można było dowiedzieć się na przykład od czego zacząć planowanie działań marketingowych w specyficznej branży pogrzebowej i jakiego języka przekazu informacji użyć, by nie tylko świetnie promować ale też realnie sprzedawać usługi i produkty branży funeralnej.
Monika Śleziońska – strateg marketingowy oraz Marta Cała-Sturzbecher – specjalista ds. Public Relations przedstawiły również dobre i złe praktyki w marketingu branży funeralnej z całego świata, co dla wielu właścicieli zakładów pogrzebowych było z pewnością dobrą wskazówką dla przyszłych działań.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.